IKM uke 50

Melder meg inn her, jeg også, selv om jeg ikke har fått mensen ennå etter kjemisk i nåværende syklus. Dette blir min første IKM-gruppe jeg faktisk melder meg inn i, selv om jeg har følgt de andre gruppene. Håper mensen kommer raskt og el ikke lar vente på seg.

EmmaHS - 36 - B2 - PP2 etter SA - EL ca. 3/12 - IKM 16/12

Hei fine dere :Heartpink

Dagens graviditetstest,.. er så spent om EL blir forskjøvet :nailbiting: Siste periode varte 50 dager, og det gjør det ekstra nervepirrende. Føler selvfølgelig på det og tenker mye på det, vil så gjerne vil at det skal gå raskt nå :shifty: men naturen får gå sin gang..

IMG_4887.jpeg

Pemz1509 - 29 - B2 - PP6 - EL 3/11 el 4/11 - IKM 17/11 el 18/11

Har hatt tre kjemiske graviditeter i år, står på venteliste til time hos gynekolog :schocked028

Melder meg inn her selv om jeg er litt usikker siden jeg ikke fant en gruppe for uke 51 laughing1

Viljelilje - 35 - B7 - PP3 etter senabort - EL 30.11 - IKM 14.12

Melder meg inn her jeg og! Cd 3 i dag, og bare gleeeeder meg til å begynne å teste etter el .
Sykt at det straks er jul i det vi finner ut om det har klaffa eller ikke denne runden?!

Gurisss - 32 - B1 - PP4 - EL 2/12 - IKM 17/12

Når begynner dere andre å teste etter EL? Jeg er på CD 7 og er så utålmodig :happy090
Jeg har som regel begynt på CD 12, men nå sist fikk jeg el på CD 12, så tenker jeg begynner på CD 8 for å være sikker på att jeg får den med meg 8-)

Når begynner dere andre å teste etter EL? Jeg er på CD 7 og er så utålmodig :happy090
Jeg har litt lang syklus (35 dager som regel), så starter testing cd16-17 :D nå som vi ikke skal prøve likevel denne runden, er det for en gangs skyld positivt med lang syklus (mtp sikre perioder) :D

Jeg har litt lang syklus (35 dager som regel), så starter testing cd16-17 :D nå som vi ikke skal prøve likevel denne runden, er det for en gangs skyld positivt med lang syklus (mtp sikre perioder) :D
Jeg har også litt lange sykluser og har brent av aaaaltfor mange el-tester i de to siste pp. Forrige runde startet jeg CD8 og fikk forsinket el med positiv først CD26. Gikk tilbake og telte nå, 26 el-tester tatt før positiv test forrige pp :hilarious::hilarious:

Vanligvis kommer el rundt CD20, men kan jo sikkert også skje før. Mulig jeg kommer til å ta første test i morgen CD13, selv om det egentlig har vært veldig deilig å ha lagt alt av tester på hylla nå de siste to ukene :cat:

Jeg har også litt lange sykluser og har brent av aaaaltfor mange el-tester i de to siste pp. Forrige runde startet jeg CD8 og fikk forsinket el med positiv først CD26. Gikk tilbake og telte nå, 26 el-tester tatt før positiv test forrige pp :hilarious::hilarious:

Vanligvis kommer el rundt CD20, men kan jo sikkert også skje før. Mulig jeg kommer til å ta første test i morgen CD13, selv om det egentlig har vært veldig deilig å ha lagt alt av tester på hylla nå de siste to ukene :cat:
Brukt alt for mange el-tester selv før :hilarious: :hilarious: Er jo litt gøy med den testingen også da!:D

Jeg har syklus på mellom 29 og 32 dager og pleier å få el mellom cd 12 og 16 en gang, så begynner cd 10 tenker jeg :)

Ser lista postet over her sier at 29 dagers syklus skal teste fra cd 12, men da går jeg kanskje glipp av selve stigningen.

Premom sa jeg skulle begynne å teste 1 om dagen i går og 2 ganger om dagen i morgen så jeg begynner nok å teste i morgen på CD9,
da jeg har begynt å kjenne på EL murringer :).
Jeg får til vanlig EL på CD 14-15 , men jeg hadde en kjemisk forrige PP så aner ikke når EL kommer denne gangen :)

Er det noen som vet hvilket tidspunkt på dagen det er best å legge inn aksjer? Morgen, midt på dagen eller kveld? 8-) eller har det absolutt ingenting å si?

Back
Topp