IKM uke 50

Takk :love017
Høres ut som en god strategi det! Med minste hadde vi også omtrent daglig rundt el, eldste var et uplanlagt lykketreff og når jeg var gravid i sommer (mista) testet jeg ikke etter EL, men hadde sex to dager i riktig periode :cat: Så er nok derfor litt avslappet til hvor mange aksjer vi må legge, synes det fort kan bli stress med hver dag. Så er fornøyd om vi får til ca annenhver dag :dance008

Vi går nok for føler for det denne runden, og om det ikke klaffer denne pp «høyner» vi det neste runde :hilarious: Hva med deg?
Tenker vi gjør det her og, tar det når vi ser det passer :-) men blir nok daglig fra noen dager før el til en dag etter :-) redd for å miste en mulighet.. hehe

Takk :love2 Satser på at det klaffer på alle mulige måter nå!

Leit at du mista :Heartred Kjipt når det skal bli sånn. Håper kroppen er tilbake og at det klaffer igjen denne runden!

Vært litt uenig med meg selv om hva jeg skal telle som pp, siden det har vært litt sånn at vi har fått lagt inn aksjer en gang tre dager før el og sånn. Men jeg ble gravid på første «ordentlige» forsøk i mai, men mista. Og så er vi vel på pp 4 etter det nå, hvis man kan kalle de halvveis forsøkene for pp :oops: Kanskje egentlig pp2 realistisk sett. Men så kan det jo klaffe selv om man ikke får lagt inn aksjer helt nærme el og, så klarer jo ikke la være å håpe og ta masse tester likevel :hilarious: utålmodig!
Takk, og så leit å høre at du også har hatt samme opplevelse :love017 Heldigvis har jeg to fra før. Har du noen fra før eller blir dette første barn for dere? :Heartred

Kan absolutt klaffe selv om el var litt i forkant. Og når man teller prøveforsøk tenker jeg det handle mye om det mentale for egen del, så om man skulle ha behov for hjelp på et tidspunkt har jo f.eks. dere prøvd siden mai selv om dere ikke har fått inn fullt like mange forsøk som andre. Men nå skal det jo klaffe denne runden - så da blir det forhåpentligvis det siste prøveforsøket nå :nailbiting::smiley-angelic001:love017:Heartred

Takk, og så leit å høre at du også har hatt samme opplevelse :love017 Heldigvis har jeg to fra før. Har du noen fra før eller blir dette første barn for dere? :Heartred

Kan absolutt klaffe selv om el var litt i forkant. Og når man teller prøveforsøk tenker jeg det handle mye om det mentale for egen del, så om man skulle ha behov for hjelp på et tidspunkt har jo f.eks. dere prøvd siden mai selv om dere ikke har fått inn fullt like mange forsøk som andre. Men nå skal det jo klaffe denne runden - så da blir det forhåpentligvis det siste prøveforsøket nå :nailbiting::smiley-angelic001:love017:Heartred
Ja, unner ingen å miste, veldig vondt :Heartred
Vi prøver på første, så klarer nesten ikke å vente! :love017 Ååå, så stas at du prøver på tredjemann! Drømmer om en liten flokk selv! Hvor gamle er de, hvis du er ok med å dele det? :)

Ja, nå skal det jo faktisk klaffe for oss begge denne runden, så krysser fingrene for at det dukker opp en liten skatt i august (kan jo fort bli september og?!) :Heartred :hello2

Jeg er så glad i å strikke, så synes det hadde vært helt ok med høst/vinterbaby som jeg kan strikke masse ullklær til :D

Våknet med el smerter, det har tatt seg kraftig opp i løpet av dagen så jeg var spent på el testen i kveld. Er det mulig da?? Aldri hatt en så svak el test før :hilarious: ser ut så jeg kan lide med dette i noen dager til :arghh: (jeg har lang lh topp, så tviler på jeg har missa den)
Screenshot_20231125_204012_Gallery.jpg

Våknet med el smerter, det har tatt seg kraftig opp i løpet av dagen så jeg var spent på el testen i kveld. Er det mulig da?? Aldri hatt en så svak el test før :hilarious: ser ut så jeg kan lide med dette i noen dager til :arghh: (jeg har lang lh topp, så tviler på jeg har missa den)
Vis vedlegget 420554
Samme her :/.
Kjent på el smerter i dag , men negativ test :/.
Vi får håpe testene våre blir sterkere i morgen ❤️.
Her er min test
IMG_2482.jpeg

Vis vedlegget 420554
Sist pp fikk jeg el smerter en del dager før el, har som regel hatt el smerter dagen før og på selve el dagen.. ble veldig overrasket da el testen var negativ :-) spendt på hvordan denne pp'en blir!

Sist pp fikk jeg el smerter en del dager før el, har som regel hatt el smerter dagen før og på selve el dagen.. ble veldig overrasket da el testen var negativ :) spendt på hvordan denne pp'en blir!
Jeg pleier å ha el smerter i 4 dager, med el på dag 4. Så jeg ble ikke sjokka, men hadde et håp om å slippe alle de 4 dagene siden det tok seg så kraftig opp i går :joyful:

Dagens test er ikke så mye å skrøyde av.. den blir nok ikke positiv før tidligst i morgen. Passer egentlig med el smertene også. Men har bare 1 test igjen, så da må jeg til byen i morgen :shifty:
Screenshot_20231126_133631_Premom.jpg

Her var det også stigning i dag! Så lover bra mtp at EL kanskje kommer til vanlig tid for meg denne syklusen. Har også hatt slim både i går og i dag.

MEN nå har akkurat omgangsyken kommet i hus, og både mann og barn er nede for telling. Er det mulig :hilarious: :hilarious: Så nå krysser jeg egentlig fingrene for at EL avventer noen dager til :laughing002:smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_3168.jpeg
    IMG_3168.jpeg
    542 KB · Visninger: 76
Her var det også stigning i dag! Så lover bra mtp at EL kanskje kommer til vanlig tid for meg denne syklusen. Har også hatt slim både i går og i dag.

MEN nå har akkurat omgangsyken kommet i hus, og både mann og barn er nede for telling. Er det mulig :hilarious: :hilarious: Så nå krysser jeg egentlig fingrene for at EL avventer noen dager til :laughing002:smiley-angelic001
Hvilken app/side er dette ?

I går kveld fikk jeg plutselig en del rosa på papiret da jeg tørket meg. Skjønner ingenting. Har aldri spottet før el før :bookworm: Noen som har opplevd det samme?

I går kveld fikk jeg plutselig en del rosa på papiret da jeg tørket meg. Skjønner ingenting. Har aldri spottet før el før :bookworm: Noen som har opplevd det samme?
Jeg hadde blod i utfloden rundt el eller hva man skal kalle det, for noen sykluser siden. Og da var det mange her inne som sa at det ofte betyr at man er ekstra fruktbar den syklusen, og at flere hadde blitt gravid den syklusen :) Jeg ble ikke det.

Last edited:
Jeg hadde blod i utfloden rundt el eller hva man skal kalle det, for noen sykluser siden. Og da var det mange her inne som sa at det ofte betyr at man er ekstra fruktbar den syklusen, og at flere hadde blitt gravid den syklusen :) Jeg ble ikke det.
Men jeg har ikke fått noe el-slim enda. El-test var sterk, men ikke positiv.

Back
Topp