Litaa90
Betatt av forumet
Har du begynt å teste?Spennende![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du begynt å teste?Spennende![]()
Tenker vi gjør det her og, tar det når vi ser det passerTakk
Høres ut som en god strategi det! Med minste hadde vi også omtrent daglig rundt el, eldste var et uplanlagt lykketreff og når jeg var gravid i sommer (mista) testet jeg ikke etter EL, men hadde sex to dager i riktig periodeSå er nok derfor litt avslappet til hvor mange aksjer vi må legge, synes det fort kan bli stress med hver dag. Så er fornøyd om vi får til ca annenhver dag
Vi går nok for føler for det denne runden, og om det ikke klaffer denne pp «høyner» vi det neste rundeHva med deg?
Ja , jeg begynte på onsdagHar du begynt å teste?
Takk, og så leit å høre at du også har hatt samme opplevelseTakkSatser på at det klaffer på alle mulige måter nå!
Leit at du mistaKjipt når det skal bli sånn. Håper kroppen er tilbake og at det klaffer igjen denne runden!
Vært litt uenig med meg selv om hva jeg skal telle som pp, siden det har vært litt sånn at vi har fått lagt inn aksjer en gang tre dager før el og sånn. Men jeg ble gravid på første «ordentlige» forsøk i mai, men mista. Og så er vi vel på pp 4 etter det nå, hvis man kan kalle de halvveis forsøkene for ppKanskje egentlig pp2 realistisk sett. Men så kan det jo klaffe selv om man ikke får lagt inn aksjer helt nærme el og, så klarer jo ikke la være å håpe og ta masse tester likevel
utålmodig!
Heldigvis har jeg to fra før. Har du noen fra før eller blir dette første barn for dere? 

Det krysser vi fingrene for! Dette er jo vår månedJa , jeg begynte på onsdag.
Langt fra positiv enda , men håper den blir positiv i løpet av dagen i dag eller i morgen tidlig så EL kommer som den skal på mandag.
Ja, unner ingen å miste, veldig vondtTakk, og så leit å høre at du også har hatt samme opplevelseHeldigvis har jeg to fra før. Har du noen fra før eller blir dette første barn for dere?
Kan absolutt klaffe selv om el var litt i forkant. Og når man teller prøveforsøk tenker jeg det handle mye om det mentale for egen del, så om man skulle ha behov for hjelp på et tidspunkt har jo f.eks. dere prøvd siden mai selv om dere ikke har fått inn fullt like mange forsøk som andre. Men nå skal det jo klaffe denne runden - så da blir det forhåpentligvis det siste prøveforsøket nå![]()
Ååå, så stas at du prøver på tredjemann! Drømmer om en liten flokk selv! Hvor gamle er de, hvis du er ok med å dele det?

Samme her :/.Våknet med el smerter, det har tatt seg kraftig opp i løpet av dagen så jeg var spent på el testen i kveld. Er det mulig da?? Aldri hatt en så svak el test førser ut så jeg kan lide med dette i noen dager til
(jeg har lang lh topp, så tviler på jeg har missa den)
Vis vedlegget 420554
Sist pp fikk jeg el smerter en del dager før el, har som regel hatt el smerter dagen før og på selve el dagen.. ble veldig overrasket da el testen var negativVåknet med el smerter, det har tatt seg kraftig opp i løpet av dagen så jeg var spent på el testen i kveld. Er det mulig da?? Aldri hatt en så svak el test førser ut så jeg kan lide med dette i noen dager til
(jeg har lang lh topp, så tviler på jeg har missa den)
Vis vedlegget 420554
Jeg pleier å ha el smerter i 4 dager, med el på dag 4. Så jeg ble ikke sjokka, men hadde et håp om å slippe alle de 4 dagene siden det tok seg så kraftig opp i gårSist pp fikk jeg el smerter en del dager før el, har som regel hatt el smerter dagen før og på selve el dagen.. ble veldig overrasket da el testen var negativspendt på hvordan denne pp'en blir!

Så nå krysser jeg egentlig fingrene for at EL avventer noen dager til 

Hvilken app/side er dette ?Her var det også stigning i dag! Så lover bra mtp at EL kanskje kommer til vanlig tid for meg denne syklusen. Har også hatt slim både i går og i dag.
MEN nå har akkurat omgangsyken kommet i hus, og både mann og barn er nede for telling. Er det mulig![]()
Så nå krysser jeg egentlig fingrene for at EL avventer noen dager til
![]()
Premom appHvilken app/side er dette ?
Noen som har opplevd det samme?Jeg hadde blod i utfloden rundt el eller hva man skal kalle det, for noen sykluser siden. Og da var det mange her inne som sa at det ofte betyr at man er ekstra fruktbar den syklusen, og at flere hadde blitt gravid den syklusenI går kveld fikk jeg plutselig en del rosa på papiret da jeg tørket meg. Skjønner ingenting. Har aldri spottet før el førNoen som har opplevd det samme?
Men jeg har ikke fått noe el-slim enda. El-test var sterk, men ikke positiv.Jeg hadde blod i utfloden rundt el eller hva man skal kalle det, for noen sykluser siden. Og da var det mange her inne som sa at det ofte betyr at man er ekstra fruktbar den syklusen, og at flere hadde blitt gravid den syklusenJeg ble ikke det.