IKM uke 50

Premom beregner for meg :).
Premom beregner ofte 1 dag etter toppen :).
Så går ut ifra at jeg er 1 dpo på onsdag :).

Varier litt hvor ofte jeg tester , men kanskje i snitt 3 ganger om dagen når EL nærmer seg :).
Noen har jo lang topp , mens andre har kort topp :)
Her er når jeg tok tester de siste 2 syklusene :).

Vis vedlegget 420756Vis vedlegget 420757
Takk! Veldig nyttig å få se :D
Godt å straks være over i dpoland og :love017

Skuffende :arghh:
Screenshot_20231127_144432_Gallery.jpg

IMG_20231127_193700706_HDR.jpg

Jeg har masse el-smerter, hatt både i går og i dag. Men fortsatt ikke helt positiv test. Jeg håper jeg ikke får det før i morgen, for da kommer samboer hjem fra jobb :smiley-angelic001 jeg trodde jeg hadde EL når jeg hadde smerter... Men kanskje jeg har tatt feil hele tiden?
Skriver meg på når jeg vet EL. Dersom jeg har svakere tester i morgen så har jeg nok misset toppen. Noen som har erfaringer med RFSU sine eggløsningstester?

Vis vedlegget 420786
Jeg har masse el-smerter, hatt både i går og i dag. Men fortsatt ikke helt positiv test. Jeg håper jeg ikke får det før i morgen, for da kommer samboer hjem fra jobb :smiley-angelic001 jeg trodde jeg hadde EL når jeg hadde smerter... Men kanskje jeg har tatt feil hele tiden?
Skriver meg på når jeg vet EL. Dersom jeg har svakere tester i morgen så har jeg nok misset toppen. Noen som har erfaringer med RFSU sine eggløsningstester?
Jeg hadde mye murringer ca en uke før eggløsning, nå har jeg LH topp å har såå vondt! Noen ganger murrer det lenge før, noen ganger kommer det bare samme dag. Helt merkelig! Har ikke testet RFSU sine, men de har vel ikke det beste ryktet på seg:laughing002

Håper det begynner å nærme seg :) Når tror dere vi bør legge inn aksjer?

Vedlegg

• IMG_4257.jpeg
    IMG_4257.jpeg
    118 KB · Visninger: 67
Jeg hadde mye murringer ca en uke før eggløsning, nå har jeg LH topp å har såå vondt! Noen ganger murrer det lenge før, noen ganger kommer det bare samme dag. Helt merkelig! Har ikke testet RFSU sine, men de har vel ikke det beste ryktet på seg:laughing002
Det er så rart at det ikke kan være det samme hele tiden :hilarious: jeg har hatt kjempekort LH topp, så har jeg plutselig LH topper i snart to dager. Jeg blir sprø! Men, akkurat nå håper jeg bare at egget ikke slipper før i morgen slik at vi rekker det :smiley-angelic001

IMG_20231127_223657869_HDR.jpg

Nå nærmer vi oss veldig! Testen er så og si lik kontrollstreken nå når den har tørket. Tar en til i morgen tidlig og håper at den fortsatt er positiv. :smiley-angelic001

Vis vedlegget 420812
Nå nærmer vi oss veldig! Testen er så og si lik kontrollstreken nå når den har tørket. Tar en til i morgen tidlig og håper at den fortsatt er positiv. :smiley-angelic001
Jeg har tro på at den streken der blir enda litt sterkere i morgen tidlig!! Min så slik ut i går kveld, og ble sterkere i mårrest. Krysser fingrene for deg :Heartred

Svakere test igjen i kveld, så da vet jeg ikke. Håper ikke jeg har hatt el og mistet toppen. Da har det ikke klaffet denne pp’en :depressed:
Den alene er fra i kveld. De andre er fra i går og i dag formiddag.

Vedlegg

• IMG_2380.jpeg
    IMG_2380.jpeg
    365,5 KB · Visninger: 67
  • IMG_2372.jpeg
    IMG_2372.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 65
Morsomt det med eggløsning og symptomer. Jeg har alltid veldig mye el-slim og det stikker og murrer noe veldig. I forigårs stakk det så mye at jeg faktisk fikk vondt :hilarious: Har influensa (tror jeg), så mulig derfor det gjorde mer vondt enn vanlig! Drakk litt mye vann etter første test i går, men ser ut som el er i dag! Men veldig kort topp da i tilfelle, blir spennende å se når tr kommer og evt bekrefter

Vedlegg

• 737405ED-0F9F-4FFA-9F86-D82017752E0D.png
    737405ED-0F9F-4FFA-9F86-D82017752E0D.png
    1,9 MB · Visninger: 64
Svakere test igjen i kveld, så da vet jeg ikke. Håper ikke jeg har hatt el og mistet toppen. Da har det ikke klaffet denne pp’en :depressed:
Den alene er fra i kveld. De andre er fra i går og i dag formiddag.
Jeg har hatt el flere ganger dagen etter der jeg har fått 0,7 i premom som høyeste score, syntes den øverste av de tre ser ganske sterk ut? Men håper for din del at eggløsning fortsatt er i vente!!

Jeg har tro på at den streken der blir enda litt sterkere i morgen tidlig!! Min så slik ut i går kveld, og ble sterkere i mårrest. Krysser fingrene for deg :Heartred
Min var svakere i dag tidlig, så da betyr vel det at løpet er kjørt for oss denne PP'n. Vi prøver likevel i kveld, men da melder jeg meg ikke inn i noen termingruppe :(

Her venter vi enda i spenning på at noe skal skje :smiley-bounce012 Føler jeg har lyst til å teste hver gang jeg må tisse, så redd for å gå glipp av toppen:hilarious:

IMG_2629.jpeg

Er ikke så kjent med toppen og hvornår egget slipper, jeg testet positiv på digital i går morres, i tilegg til 3 strips ut over dagen hvor teststreken var like sterk/sterkere enn kontrollstreken. Hadde ekstra digital som jeg testet med i dag tidlig som også fikk smilefjes. Tok en strips i samme urinen og så at den også fikk like sterk, kanskje sterkere strek:confused005 virker som jeg har en lang topp, men hvordan vet jeg når egget slipper når man har lang topp? Blir sprø av å ikke ha kontroll over når jeg eventuelt er i dpo land :arghh:

Jeg gikk tom for tester og fant ikke toppen denne gang heller, men den var nok på søndag, for i dag har tempen gått opp, så da er jeg 1 dpo :) aksjer er lagt inn søndag og i går.

Back
Topp