IKM uke 50

Jeg testa peak i går, det var bare to timer jeg holdt meg! Tror ikke det er så farlig, bare du ikke har drukket litervis av vann :laughing002
Godt å høre :D Husker ikke hva jeg gjorde sist pp jeg testa, men mistenker at jeg ikke brydde meg like mye som nå :hilarious: Da satser jeg på at vanlig drikking går fint :laughing002

Hvor ofte legger dere inn aksjer når dere har EL? Rakk bare en gang i går (når jeg hadde el), frykter det ikke er nok.. håper vi får til en gang til ila dagen :nailbiting:
Jeg ble gravid i juli og da fikk vi bare til en gang 2 dager før EL pga ferie. Så en kan absolutt holde :D
Nå ble det kun 2 i de 2 siste dagene før EL pga jobb, så jeg krysser fingrene for at det holder!

Jeg forstår ikke om jeg er 1dpo eller 2dpo? Er det fra dagen den blir svak igjen? Eller første postitiv?

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,9 MB · Visninger: 94
Jeg forstår ikke om jeg er 1dpo eller 2dpo? Er det fra dagen den blir svak igjen? Eller første postitiv?
Er fra første positiv, men etter første positiv så kan det jo gå 24-48 timer ish til eggløsning, så ikke så godt å si om det er 1 eller 2 dpo ut ifra slik jeg har lært om el tester :D Men selv regner jeg det litt ut ifra når el slimet gir seg (i kombinasjon med testene da seff)

Nesten som på forespørsel har EL ventet til familien var over den største kneiken med omgangssyka. Så har endelig fått inn noen aksjer i kveld. Var litt bekymra en periode for at luka skulle komme og gå mens alle var slått ut. Så blir det spennende om jeg også blir syk nå. Kanskje det ble med den ene aksjen :hilarious: Men bedre enn ingenting.

Spent på om den slår ut ordentlig i morgen!

Vedlegg

• IMG_3197.jpeg
    IMG_3197.jpeg
    831 KB · Visninger: 79
Svakere test igjen i kveld, så da vet jeg ikke. Håper ikke jeg har hatt el og mistet toppen. Da har det ikke klaffet denne pp’en :depressed:
Den alene er fra i kveld. De andre er fra i går og i dag formiddag.
Hvordan så de testene ut før de tørket? Med make sure ser alle mine med litt stigning positive ut når de har blitt liggende litt, så har begynt å sette timer på 5min :laughing002 Men om de var like sterke når du tok de kan det jo muligen være du har gått glipp av den. Temper du i tillegg? Jeg ville nok fortsatt å el-testet litt til. Forrige syklus dukket min plutselig opp en hel uke forsinket. Før den dukket opp var jeg overbevist om at den måtte ha vært allerede og at jeg hadde gått glipp av den:laughing002

Hvordan så de testene ut før de tørket? Med make sure ser alle mine med litt stigning positive ut når de har blitt liggende litt, så har begynt å sette timer på 5min :laughing002 Men om de var like sterke når du tok de kan det jo muligen være du har gått glipp av den. Temper du i tillegg? Jeg ville nok fortsatt å el-testet litt til. Forrige syklus dukket min plutselig opp en hel uke forsinket. Før den dukket opp var jeg overbevist om at den måtte ha vært allerede og at jeg hadde gått glipp av den:laughing002
De har blitt sterkere ved tørking, men var ganske sterke. Sjekket hos legen og har ikke hatt el, hun trodde ikke jeg kom til å få det denne uken eller neste heller så må taes bort fra listen :depressed:

De har blitt sterkere ved tørking, men var ganske sterke. Sjekket hos legen og har ikke hatt el, hun trodde ikke jeg kom til å få det denne uken eller neste heller så må taes bort fra listen :depressed:
Så utrolig kjedelig beskjed å få :Heartred Mente hun det var en syklus uten el? Eller kan det bli en lang syklus?

Så utrolig kjedelig beskjed å få :Heartred Mente hun det var en syklus uten el? Eller kan det bli en lang syklus?
Det var litt uklart for meg. Hun mente jeg måtte ta Primolut, som jeg ikke har noen erfaring med :bookworm:

Stikker og murrer skikkelig på begge sider hos meg om dagen, så merker at det nærmer seg el. Stakk så hardt i går at jeg stoppa opp og tenkte «men i alle dager»:hilarious: Får bare bittelitt noia av at jeg kjenner så godt at det skjer ting på begge sider. Begge søstrene til pappa har toeggede tvillinger, så vi damene i familien slipper tydeligvis to og to egg :hilarious: :oops: :bored:

Back
Topp