Kjenner meg SÅ igjen!Da er jeg 1 dpo, kjenner det allerede begynner å klø i fingrene etter å begynne å testetiden går såå seeeent når man prøver!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner meg SÅ igjen!Da er jeg 1 dpo, kjenner det allerede begynner å klø i fingrene etter å begynne å testetiden går såå seeeent når man prøver!

Fem dager. Så blir spennende å se. Etter det skal jeg ta Femar. Mitt håp er at jeg får el CD14 og ikke CD21+, som vanlig, med dette opplegget.Utsette mensen, ja! Hvor lang er kuren da?

Blir spennende! Virker «luksus» å få eggløsning så fort etter mensen er over når man prøverFem dager. Så blir spennende å se. Etter det skal jeg ta Femar. Mitt håp er at jeg får el CD14 og ikke CD21+, som vanlig, med dette opplegget.![]()

Ja, da kunne det vært 100 dager mellom hver el for min delBlir spennende! Virker «luksus» å få eggløsning så fort etter mensen er over når man prøverGanske digg med litt lenger syklus når man ikke prøver
![]()

Når var de positive første gang? Og har de vært ordentlig negative i mellomtiden, på konsentrert urin? Vet mange har positive tester over to døgn før de gradvis synker. Jeg hadde positiv i 1,5 døgn forrige syklus. Da ble den positiv kvelden CD25, holdt seg positiv hele CD26 og var nesten positiv (omtrent som den på bildet her CD27). Den syklusen slapp egget CD27 (bekreftet med temping)Vis vedlegget 421000
Nå skjønner jeg ingenting, her er testene nesten positive igjen. Fikk EL slim igjen i dag og EL symptomer. Kan det være at egget ikke har sluppet?

Prøver å holde meg til 8 dpo! Bare 6 dager igjenDere som er lengst i løypa: når ryker første test?![]()

Jeg fikk sånn ca positiv test mandag, med skikkelige el-smerter og alt som hørte med. Har aldri opplevd å få så sterke tester over så lang tid, og dette er min 17.pp. Har ikke fått skikkelige negative foreløpig. Men om det slipper i dag evt så har vi en god sjanse denne gangenNår var de positive første gang? Og har de vært ordentlig negative i mellomtiden, på konsentrert urin? Vet mange har positive tester over to døgn før de gradvis synker. Jeg hadde positiv i 1,5 døgn forrige syklus. Da ble den positiv kvelden CD25, holdt seg positiv hele CD26 og var nesten positiv (omtrent som den på bildet her CD27). Den syklusen slapp egget CD27 (bekreftet med temping)
Så ville absolutt lagt inn aksjer i dag![]()

Gleder meg til å følge med! Heia heia!Prøver å holde meg til 8 dpo! Bare 6 dager igjen![]()
Så spennende! Da krysser jeg fingrene for at det slipper i dagJeg fikk sånn ca positiv test mandag, med skikkelige el-smerter og alt som hørte med. Har aldri opplevd å få så sterke tester over så lang tid, og dette er min 17.pp. Har ikke fått skikkelige negative foreløpig. Men om det slipper i dag evt så har vi en god sjanse denne gangen![]()

Jeg fikk negativ test senere på kvelden i dag, så da kanskje det slapp i dag? La i alle fall inn aksjer i går og i dag. Så får vi håpe at jeg ikke har bomma heltSå spennende! Da krysser jeg fingrene for at det slipper i dag![]()
Jeg har begynt å teste rundt 8 dpo de siste rundene, men satser på å klare å holde meg litt lenger denne gangen. Prøver å ikke stresse denne gangen.Dere som er lengst i løypa: når ryker første test?![]()
Jeg skal prøve å holde meg lengst mulig denne gangen. Hadde kjemisk forje runde med svak positiv 9 dpo. Da begynte jeg teste som en gal, så skal prøve å roe litt nedDere som er lengst i løypa: når ryker første test?![]()
Tenker å prøve å holde til neste helg!Prøøøver å holde meg til neste fredag, da er jeg 10 dpo. Kjenner jeg meg selv rett, så klarer jeg ikke sette meg et mer realistisk mål enn detDere som er lengst i løypa: når ryker første test?![]()

Dere som er lengst i løypa: når ryker første test?![]()
Jeg skal også prøve å holde meg til neste fredagPrøøøver å holde meg til neste fredag, da er jeg 10 dpo. Kjenner jeg meg selv rett, så klarer jeg ikke sette meg et mer realistisk mål enn det![]()
Men… jeg har jo lyst å begynne testingen allerede nå, 3 dpo
Hahah samme her, og jeg er bare 2 dpoJeg skal også prøve å holde meg til neste fredagMen… jeg har jo lyst å begynne testingen allerede nå, 3 dpo
![]()

Vertfall i går (1 dpo) Føles ut som det er unormalt, men har ikke kommet på å ta stilling til det før tror jeg..og siden jeg føler det er unormalt tenker jeg at jeg må ha hatt mer før! Klarer likevell ikke helt huske hvordan det har vært i de andre pp.. hmmm