Godt å høreJeg testa peak i går, det var bare to timer jeg holdt meg! Tror ikke det er så farlig, bare du ikke har drukket litervis av vann![]()
Da satser jeg på at vanlig drikking går fint 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høreJeg testa peak i går, det var bare to timer jeg holdt meg! Tror ikke det er så farlig, bare du ikke har drukket litervis av vann![]()
Da satser jeg på at vanlig drikking går fint 
EnigJa, må jo være konsentrasjonen som har noe å si! Jeg føler jeg blir helt rar av å ikke drikke like mye som jeg pleier![]()

Jeg ble gravid i juli og da fikk vi bare til en gang 2 dager før EL pga ferie. Så en kan absolutt holdeHvor ofte legger dere inn aksjer når dere har EL? Rakk bare en gang i går (når jeg hadde el), frykter det ikke er nok.. håper vi får til en gang til ila dagen![]()
Er fra første positiv, men etter første positiv så kan det jo gå 24-48 timer ish til eggløsning, så ikke så godt å si om det er 1 eller 2 dpo ut ifra slik jeg har lært om el testerJeg forstår ikke om jeg er 1dpo eller 2dpo? Er det fra dagen den blir svak igjen? Eller første postitiv?
Yey!! Have fun

"Plikt-sex", akkuratt det vi elskerYey!! Have fun![]()
jaja. Må man så må man
Men bedre enn ingenting.Kjente veldig på den i dag"Plikt-sex", akkuratt det vi elskerjaja. Må man så må man
![]()

Jeg ble både glad og litt trøtt av tanken når min hadde stigning i kveldIngen stigning her i kveld, så da kan denne trøtte gamle damen legge seg og sove uten dårlig samvittighet for manglende aksjer
Vis vedlegget 420922

Hvordan så de testene ut før de tørket? Med make sure ser alle mine med litt stigning positive ut når de har blitt liggende litt, så har begynt å sette timer på 5minSvakere test igjen i kveld, så da vet jeg ikke. Håper ikke jeg har hatt el og mistet toppen. Da har det ikke klaffet denne pp’en
Den alene er fra i kveld. De andre er fra i går og i dag formiddag.
Men om de var like sterke når du tok de kan det jo muligen være du har gått glipp av den. Temper du i tillegg? Jeg ville nok fortsatt å el-testet litt til. Forrige syklus dukket min plutselig opp en hel uke forsinket. Før den dukket opp var jeg overbevist om at den måtte ha vært allerede og at jeg hadde gått glipp av den
De har blitt sterkere ved tørking, men var ganske sterke. Sjekket hos legen og har ikke hatt el, hun trodde ikke jeg kom til å få det denne uken eller neste heller så må taes bort fra listenHvordan så de testene ut før de tørket? Med make sure ser alle mine med litt stigning positive ut når de har blitt liggende litt, så har begynt å sette timer på 5minMen om de var like sterke når du tok de kan det jo muligen være du har gått glipp av den. Temper du i tillegg? Jeg ville nok fortsatt å el-testet litt til. Forrige syklus dukket min plutselig opp en hel uke forsinket. Før den dukket opp var jeg overbevist om at den måtte ha vært allerede og at jeg hadde gått glipp av den
![]()

Så utrolig kjedelig beskjed å fåDe har blitt sterkere ved tørking, men var ganske sterke. Sjekket hos legen og har ikke hatt el, hun trodde ikke jeg kom til å få det denne uken eller neste heller så må taes bort fra listen![]()
Mente hun det var en syklus uten el? Eller kan det bli en lang syklus?Det var litt uklart for meg. Hun mente jeg måtte ta Primolut, som jeg ikke har noen erfaring medSå utrolig kjedelig beskjed å fåMente hun det var en syklus uten el? Eller kan det bli en lang syklus?

Måtte google litt nå. Er det for å sette i gang en ny syklus?Det var litt uklart for meg. Hun mente jeg måtte ta Primolut, som jeg ikke har noen erfaring med![]()
Håper det gir effekt!Haha, det skjønner jeg så godt!Jeg ble både glad og litt trøtt av tanken når min hadde stigning i kveld![]()

Får bare bittelitt noia av at jeg kjenner så godt at det skjer ting på begge sider. Begge søstrene til pappa har toeggede tvillinger, så vi damene i familien slipper tydeligvis to og to egg