Da nærmer du deg jo kanskje el, så kan jo være hormoneltMen jeg har ikke fått noe el-slim enda. El-test var sterk, men ikke positiv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da nærmer du deg jo kanskje el, så kan jo være hormoneltMen jeg har ikke fått noe el-slim enda. El-test var sterk, men ikke positiv.

De sier vel at egget kan leve mellom 12 og 24 timer etter det har sluppetHvor lenge etter EL er det mulig å kunne bli gravid? Med tanke på akjelegging![]()
Takk for svarDe sier vel at egget kan leve mellom 12 og 24 timer etter det har sluppetSå omtrent et døgn etter eggløsning!
Lykke tilTakk for svarda får vi prøve på ei runde til og håpe det går denne gangen

Jeg har nesten gitt opp å bli gravid naturlig, nå venter jeg bare på første time om prøverør. Så nå er jeg mer spent på dine tester og din syklus enn min egenDenne testen tok jeg nå, men pga pcos så trenger den ikke å bety så fryktelig mye. Men krysser fingrene for den øker utover dagen
Vis vedlegget 420716

Det er ofte da det klaffer, når du har gitt opp. Håper det skjer hos dereJeg har nesten gitt opp å bli gravid naturlig, nå venter jeg bare på første time om prøverør. Så nå er jeg mer spent på dine tester og din syklus enn min egen![]()

Har du tatt en graviditetstest?Skjønner ingenting denne runden. Skal ha el 03.12. Pleier vanligvis å få el-slim og murringer i over en uke før. Nå har jeg ingenting. Brukte el-strimmeltester for første gang forrige runde og da gikk de fra veldig svake til positiv over natten, nå har jeg hatt ganske sterke i i hvert fall to dager. Begynte å teste på grunn av rosa på papiret kvelden for to dager siden som for meg er helt uvanlig, var som en festeblødning jeg har hatt en gang tidligere. Pleier dere å ha samme mønster på testene deres hver pp? Håper ikke jeg har gått glipp av el fordi jeg ikke har hatt symptomene denne gangen?
Ja, tok en i går. BlendaHar du tatt en graviditetstest?
Eggløsningstestene reagerer på Hcg også, så hvis ingenting er som pleier, så ville jeg tatt en graviditetstest for å være sikker.

Hurra! Regner du 1 dpo fra i morgen eller overimorgen?

Premom beregner for megHurra! Regner du 1 dpo fra i morgen eller overimorgen?
Hvor ofte tester du i løpet av dagen for å finne toppen? Dette er bare andre syklus jeg tester, og er så stressa for å gå glipp av den![]()