IKM uke 5❤️

Min morgentest, 12dpo, 11 i følge premom. Kjenner jeg er drit nervøs, synes de er veldig svake og hadde håpa de hadde steget mer etter den stigningen vi så i går. Redd for at det er bare en sveiper... :nailbiting::oops:
så fin strek! Gratulerer :Heartred rop ut når du vil settes på gravid

Jeg kjenner at frykten for kjemisk er skikkelig ille. Burde jeg bare slutte å teste før IKM eller er det lurt? Blir jo så stressa av det. Er dette en grei stigning? Det kan kanskje skje kjemisk uansett stigning. Ugh dette er litt ubehagelig kjenner jeg :smiley-ashamed004

Vedlegg

• IMG_4530.jpeg
    IMG_4530.jpeg
    323,3 KB · Visninger: 88
Jeg kjenner at frykten for kjemisk er skikkelig ille. Burde jeg bare slutte å teste før IKM eller er det lurt? Blir jo så stressa av det. Er dette en grei stigning? Det kan kanskje skje kjemisk uansett stigning. Ugh dette er litt ubehagelig kjenner jeg :smiley-ashamed004
Synes det ser ut som en veldig fin stigning ☺️ er så redd for kjemisk jeg og... Denne testingen er litt stressende ja :p:smiley-ashamed004

Disse har jo steget jevnt❤️ Hvis du blir stressa av det så slutt å test. Du kan ikke påvirke utfallet så prøv heller å slappe av og nyte at du er gravid❤️

12/13 dpo, tatt på andre urin. Nesten helt sikker på at dette ikke går veien :sorry:
Uten blits:
Vis vedlegget 427144med blits:Vis vedlegget 427145
Ahh men det er jo strek der som er sterke enn tidligere? Er den ikke? Det finnes jo mange som ikke får pos i det hele tatt før 13 dpo? Jeg krysser alt jeg har for at dette går veien. :smiley-angelic001
Synes det ser ut som en veldig fin stigning ☺️ er så redd for kjemisk jeg og... Denne testingen er litt stressende ja :p:smiley-ashamed004
Så bra! Ugh ja veldig stressende. Og det skal man jo gjerne prøve å unngå haha.. huff håper det går hele veien for oss. :Heartred:Heartred

DN ser jo fin ut den
12/13 dpo, tatt på andre urin. Nesten helt sikker på at dette ikke går veien :sorry:
Uten blits:
jeg vil tørre å si at din også har økt siden igår !

Uten blits:
Tok meg den frihet å klippe og lime .men jeg har light shift på tlf. Streken igår (øverste test) ser jeg nesten ikke . , men den fra idag(nederst på bildet , uten blits bildet) ser jeg klart ..med nattlys og lavt lys på tlf , så jeg har trua :Heartbigred

Vedlegg

• IMG_1673.jpeg
    IMG_1673.jpeg
    301,7 KB · Visninger: 92
Ånei :Heartred Sender deg en god klem
Ahh men det er jo strek der som er sterke enn tidligere? Er den ikke? Det finnes jo mange som ikke får pos i det hele tatt før 13 dpo? Jeg krysser alt jeg har for at dette går veien. :smiley-angelic001

Så bra! Ugh ja veldig stressende. Og det skal man jo gjerne prøve å unngå haha.. huff håper det går hele veien for oss. :Heartred:Heartred
DN ser jo fin ut den

jeg vil tørre å si at din også har økt siden igår !
Hmm, jeg synes dagens test er lettere å se enn den i går. Den i går så bittelitt svakere ut.
Tok meg den frihet å klippe og lime .men jeg har light shift på tlf. Streken igår (øverste test) ser jeg nesten ikke . , men den fra idag(nederst på bildet , uten blits bildet) ser jeg klart ..med nattlys og lavt lys på tlf , så jeg har trua :Heartbigred
Tusen takk for støtten damer, så fine dere er alle sammen! ❤️ Er nok bare jeg som går inn i beskyttelsesmodus her, hadde sakte stigning forrige gang jeg mistet og er SÅ redd for at det skal skje igjen. Men, burde heller prøve å fokusere på at akkurat nå er jeg gravid også går det som det går. Håper det går fint denne gangen :shy:❤️

Back
Topp