@Moonstone @Litaa90 Hvordan går det med dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så fin strek! Gratulerer rop ut når du vil settes på gravidMin morgentest, 12dpo, 11 i følge premom. Kjenner jeg er drit nervøs, synes de er veldig svake og hadde håpa de hadde steget mer etter den stigningen vi så i går. Redd for at det er bare en sveiper...
Tusen takk! Jeg er fortsatt veldig usikker på om den blir, så håper å få litt sterkere tester før jeg tør å sette meg på gravidså fin strek! Gratulerer rop ut når du vil settes på gravid
Det er veldig forståelig! Bruk den tiden du trenger krysser alt for deg!!!Tusen takk! Jeg er fortsatt veldig usikker på om den blir, så håper å få litt sterkere tester før jeg tør å sette meg på gravid
Åhh håper såå for deg!! Er så spentTusen takk! Jeg er fortsatt veldig usikker på om den blir, så håper å få litt sterkere tester før jeg tør å sette meg på gravid
Jeg har fått TR.@Moonstone @Litaa90 Hvordan går det med dere?
Synes det ser ut som en veldig fin stigning er så redd for kjemisk jeg og... Denne testingen er litt stressende jaJeg kjenner at frykten for kjemisk er skikkelig ille. Burde jeg bare slutte å teste før IKM eller er det lurt? Blir jo så stressa av det. Er dette en grei stigning? Det kan kanskje skje kjemisk uansett stigning. Ugh dette er litt ubehagelig kjenner jeg
Ånei Sender deg en god klem12/13 dpo, tatt på andre urin. Nesten helt sikker på at dette ikke går veien
Uten blits:
Vis vedlegget 427144med blits:Vis vedlegget 427145
Disse har jo steget jevnt Hvis du blir stressa av det så slutt å test. Du kan ikke påvirke utfallet så prøv heller å slappe av og nyte at du er gravidJeg kjenner at frykten for kjemisk er skikkelig ille. Burde jeg bare slutte å teste før IKM eller er det lurt? Blir jo så stressa av det. Er dette en grei stigning? Det kan kanskje skje kjemisk uansett stigning. Ugh dette er litt ubehagelig kjenner jeg
Ahh men det er jo strek der som er sterke enn tidligere? Er den ikke? Det finnes jo mange som ikke får pos i det hele tatt før 13 dpo? Jeg krysser alt jeg har for at dette går veien.12/13 dpo, tatt på andre urin. Nesten helt sikker på at dette ikke går veien
Uten blits:
Så bra! Ugh ja veldig stressende. Og det skal man jo gjerne prøve å unngå haha.. huff håper det går hele veien for oss.Synes det ser ut som en veldig fin stigning er så redd for kjemisk jeg og... Denne testingen er litt stressende ja
Tusen takk, dette trengte jeg å høre nå kjenner jeg. Legger bort de testene nå.Disse har jo steget jevnt Hvis du blir stressa av det så slutt å test. Du kan ikke påvirke utfallet så prøv heller å slappe av og nyte at du er gravid
DN ser jo fin ut denJeg kjenner at frykten for kjemisk er skikkelig ille. Burde jeg bare slutte å teste før IKM eller er det lurt? Blir jo så stressa av det. Er dette en grei stigning? Det kan kanskje skje kjemisk uansett stigning. Ugh dette er litt ubehagelig kjenner jeg
jeg vil tørre å si at din også har økt siden igår !12/13 dpo, tatt på andre urin. Nesten helt sikker på at dette ikke går veien
Uten blits:
Hmm, jeg synes dagens test er lettere å se enn den i går. Den i går så bittelitt svakere ut.12/13 dpo, tatt på andre urin. Nesten helt sikker på at dette ikke går veien
Uten blits:
Tok meg den frihet å klippe og lime .men jeg har light shift på tlf. Streken igår (øverste test) ser jeg nesten ikke . , men den fra idag(nederst på bildet , uten blits bildet) ser jeg klart ..med nattlys og lavt lys på tlf , så jeg har trua12/13 dpo, tatt på andre urin. Nesten helt sikker på at dette ikke går veien
Uten blits:
Ånei Sender deg en god klem
Ahh men det er jo strek der som er sterke enn tidligere? Er den ikke? Det finnes jo mange som ikke får pos i det hele tatt før 13 dpo? Jeg krysser alt jeg har for at dette går veien.
Så bra! Ugh ja veldig stressende. Og det skal man jo gjerne prøve å unngå haha.. huff håper det går hele veien for oss.
DN ser jo fin ut den
jeg vil tørre å si at din også har økt siden igår !
Hmm, jeg synes dagens test er lettere å se enn den i går. Den i går så bittelitt svakere ut.
Tusen takk for støtten damer, så fine dere er alle sammen! Er nok bare jeg som går inn i beskyttelsesmodus her, hadde sakte stigning forrige gang jeg mistet og er SÅ redd for at det skal skje igjen. Men, burde heller prøve å fokusere på at akkurat nå er jeg gravid også går det som det går. Håper det går fint denne gangenTok meg den frihet å klippe og lime .men jeg har light shift på tlf. Streken igår (øverste test) ser jeg nesten ikke . , men den fra idag(nederst på bildet , uten blits bildet) ser jeg klart ..med nattlys og lavt lys på tlf , så jeg har trua