IKM uke 5❤️

Kan man kjenne det? Altså om livmorhalsen åpner seg?
Ja den åpner seg før mensen kommer, blir gjerne litt lavere også. Men hvordan det føles er forskjellig for alle, som blir sagt over her ☺️ jeg bare sjekker at den fortsatt er høy, hard og lukket (ikke få finger inn, kjennes som en liten nesetipp ca)

Kan man kjenne det? Altså om livmorhalsen åpner seg?
Ja. Man kan kjenne på tuppen om den åpner seg, men igjen det gjorde dei med meg en gang før fødsel og da var det for å se om dei klarte å trigge den litt så den åpnet seg og fødsel startet, og det funket veldig fint, men eg ville vert forsiktig så ikkje man trigger den tidleg og får sa på heile greiene, det er vel difor att dei som har mistet ofte blir anbefalt å vente med å ha sex en liten stund i starten…. Men usikker, så det her er mest mine tanker xsmile9

Forrige syklus var veldig rar. Kun 24 dager før TR kom, og jeg har stort sett 27-28 dagers syklus. Har et barn på 10 mnd, og mensen er litt ustabil fremdeles.
Er derfor litt usikker på EL, men tror det var 19. januar (tester ikke). Vi har uansett lagt inn gode aksjer både før og etter denne datoen.

Har kjøpt tester fra Normal - aldri prøvd tidligere - og begge de testene her er tatt i dag. 12 DPO.
Første på andre urin, nr 2 nå rett etter jeg kom hjem fra jobb.

Synes de er ganske blendahvite begge to, i tillegg til murringer i magen og rygg, så jeg tipper at TR kommer på lørdag!

Men krysser fingrene ❤️❤️
Hvordan går det? :Heartred

Har hatt mensensmerter store deler av dagen i dag, så regner med TR kommer i morgen. Har ikke tatt graviditetstest siden sist da jeg ikke lenger har noe tro på denne pp. Håper TR kommer i morgen sånn at vi kan få begynt på neste pp. Samboer reiser bort i vinterferien, så det er lite håp for neste pp siden jeg skal ha el når han er borte, men skal i hvert fall legge inn godt med aksjer i før han drar

Ja. Man kan kjenne på tuppen om den åpner seg, men igjen det gjorde dei med meg en gang før fødsel og da var det for å se om dei klarte å trigge den litt så den åpnet seg og fødsel startet, og det funket veldig fint, men eg ville vert forsiktig så ikkje man trigger den tidleg og får sa på heile greiene, det er vel difor att dei som har mistet ofte blir anbefalt å vente med å ha sex en liten stund i starten…. Men usikker, så det her er mest mine tanker xsmile9
Jeg tror jeg skal slutte å kjenne etter da :hilarious: :smiley-ashamed004

Hipp hurra for mensen idag! Skyt meg i foten å dra meg i håre... E så jævla lei av å prøva!!!
Men men!

E o så jævla lei av kommentarer fra folk som aldri har vært oppi en prøveperiode som sier " du må bara slappa av å ikke tenk på det så blir du gravid"

Sorry hormoner fra her og til helvete atm! :nailbiting:

Gratulerer til alle gravide :Heartpink
Å lykke te te adle andre så blir me meg videre på prøve prosess HELVETE! :happy093.
Second that! …er lei selv… …men gir ikke opp! Here we go again!

Her kom TR nå i ettermiddag, så da ble det ikke klaff denne måneden.

Har aldri testet EL, men siden mensen er ganske ustabil etter sist fødsel tenker jeg å bestille EL-tester til denne syklusen her! :)
Så da prøver jeg på nytt med IKM uke 9 ❤️
Glede meg sjøl te någen opprette uke 9 gruppa! Eg e på vinterferie uke 9 så blir nok dårlig med oppdatering om eg ska laga an! :hilarious:

Ikke blødd noe enda, men håper det ikke skyldes lutinus? Bruker en tablett morgen, og en kveld (100 mg hver), kan det være nok til å holde en evt kjemisk tilbake?
Jeg har mistet på tross av progesteronstøtta så tror at kroppen overkjører det hvis det ikke er liv laga, fortsatt ikke blødd noe her så håper det er et godt tegn

Jeg har mistet på tross av progesteronstøtta så tror at kroppen overkjører det hvis det ikke er liv laga, fortsatt ikke blødd noe her så håper det er et godt tegn
Håper at det er slik; at kroppen sier ifra om det er noe feil selv om jeg tar lutinus. Har googlet, og har lest det kan være ulikt fra kvinne til kvinne. Bruker du også progesteronstøtte nå? TMI sikkert, men har begynt å rape så mye de siste 2-3 dagene. Er en bivirkning av lutinus? :dead:

Så god du er ❤️ håper denne sitter og at neste gang er det din tur!! Får du noen støttemedisiner?
Jeg tar ingenting. Har vært hos gynekolog med ett års mellomrom og alt er bra. …så da så… Jeg må kanskje be om noe…

Noe jeg kan ta reseptfri? Jeg tar Q10 og multivitaminer inkl. folat.

Håper at det er slik; at kroppen sier ifra om det er noe feil selv om jeg tar lutinus. Har googlet, og har lest det kan være ulikt fra kvinne til kvinne. Bruker du også progesteronstøtte nå? TMI sikkert, men har begynt å rape så mye de siste 2-3 dagene. Er en bivirkning av lutinus? :dead:
Tenker det samme, vil lissom ikke gå å bære på noe det ikke er håp i... Ja jeg bruker det nå, men et annet merke enn lutinus så kjenner ikke til akkurat den. Vet ikke om raping er bivirkning av det, men kanskje det er samme grunn som at man kan få sure oppstøt som gravid - at musklene slapper mer av og ringmuskelen over magen åpner seg litt?

Jeg tar ingenting. Har vært hos gynekolog med ett års mellomrom og alt er bra. …så da så… Jeg må kanskje be om noe…

Noe jeg kan ta reseptfri? Jeg tar Q10 og multivitaminer inkl. folat.
De har sagt til meg at alt er bra også... Men har jo mistet 4 ganger på rad så så bra er det jo ikke :hilarious: kaaaanskje antydning til lett pcos så det fikk jeg metformin for. Men alle hormonprøver og blodprøver er bra. Ellers så har de satt meg på progesteronstøtte, aspirin og blodfortynnende for det har de god erfaring med hos kvinner med uforklarlige tap. Første gang nå med "full pakke her".

Reseptfritt før positiv test har jeg tatt inositol, Q10 og NAC + multivitaminer med folat. Vitamin D mangel kan også bidra til problemer visstnok.

Men ville snakket med gynekologen for er jo forskjellig for alle de greiene her ☺️❤️❤️

De har sagt til meg at alt er bra også... Men har jo mistet 4 ganger på rad så så bra er det jo ikke :hilarious: kaaaanskje antydning til lett pcos så det fikk jeg metformin for. Men alle hormonprøver og blodprøver er bra. Ellers så har de satt meg på progesteronstøtte, aspirin og blodfortynnende for det har de god erfaring med hos kvinner med uforklarlige tap. Første gang nå med "full pakke her".

Reseptfritt før positiv test har jeg tatt inositol, Q10 og NAC + multivitaminer med folat. Vitamin D mangel kan også bidra til problemer visstnok.

Men ville snakket med gynekologen for er jo forskjellig for alle de greiene her ☺️❤️❤️
Supert! Takk for svar!!

Back
Topp