Kan settes på gravid @Barndomsdrøm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererKan settes på gravid @Barndomsdrøm
Jeg har lagt de to siste IKM gruppene, og hadde tenkt å fortsette med det, men jeg kjenner at jeg trenger en liten pause fra å lage IKM gruppe da jeg ikke får til å prioritere det akkurat nå. Men håper virkelig noen tar en for laget og lager en gruppe fort. Jeg vil ha et sted å hengeGlede meg sjøl te någen opprette uke 9 gruppa! Eg e på vinterferie uke 9 så blir nok dårlig med oppdatering om eg ska laga an!
Siden TR enda ikke har dukket opp enda så er jeg redd jeg havner i IKM uke 10 Og det føles uendelig lenge til... skulle TR dukke opp innen 30 minutter så skal jeg ta en for lagetJeg har lagt de to siste IKM gruppene, og hadde tenkt å fortsette med det, men jeg kjenner at jeg trenger en liten pause fra å lage IKM gruppe da jeg ikke får til å prioritere det akkurat nå. Men håper virkelig noen tar en for laget og lager en gruppe fort. Jeg vil ha et sted å henge
Dukket TR opp? Håper du fortsetter å henge med oss i uke 9Siden TR enda ikke har dukket opp enda så er jeg redd jeg havner i IKM uke 10 Og det føles uendelig lenge til... skulle TR dukke opp innen 30 minutter så skal jeg ta en for laget
Dette har vært en fin gjeng å henge med
Så deilig! Nå må lille spire klamre seg fast!Jeg tror jeg kan ta sjansen nå, og at du kan sette meg på gravid @Barndomsdrøm
Vis vedlegget 427282Vis vedlegget 427283
Tusen takk for en fin tid her inne, dere er en god gjeng!! Sender masse babystøv og håper dere som ikke fikk denne gangen alle fort får oppfylt drømmen om en liten spire
Åååå nå ble jeg glad!! Gratulerer kjære degJeg tror jeg kan ta sjansen nå, og at du kan sette meg på gravid @Barndomsdrøm
Tusen takk for en fin tid her inne, dere er en god gjeng!! Sender masse babystøv og håper dere som ikke fikk denne gangen alle fort får oppfylt drømmen om en liten spire
Jeg settes på tr@Moonstone @Litaa90 Hvordan går det med dere?
Ja!! Nå har den bare å klamre seg fast jaSå deilig! Nå må lille spire klamre seg fast!
Tusen takk fina!! Nå kommer jeg over i terminforumetÅååå nå ble jeg glad!! Gratulerer kjære deg
Ooo, så gøy Gratulerer altså !Jeg tror jeg kan ta sjansen nå, og at du kan sette meg på gravid @Barndomsdrøm
Tusen takk!! Lykke til i neste rundeOoo, så gøy Gratulerer altså !
Det har vært en veldig fin gjeng dette å både følge og henge med ja ! Lykke til alle sammen , noen med spirene sine , og oss med nye testrunder
Ingen TR enda. Men tempen droppet i dag så regner med den dukker opp iløpet av dagen. Neste IKM blir enten søndag i uke 9 eller mandag i uke 10 Så mulig jeg går for uke 9 siden det føles nærmereDukket TR opp? Håper du fortsetter å henge med oss i uke 9
Håper du henger med oss i uke 9Ingen TR enda. Men tempen droppet i dag så regner med den dukker opp iløpet av dagen. Neste IKM blir enten søndag i uke 9 eller mandag i uke 10 Så mulig jeg går for uke 9 siden det føles nærmere
Jeg digger degIiikk… tok mot til meg og startet IKM gruppe 9! Hehe…
Yeay - right back!Jeg digger deg