IKM uke 5❤️

Tusen takk for støtten damer, så fine dere er alle sammen! ❤️ Er nok bare jeg som går inn i beskyttelsesmodus her, hadde sakte stigning forrige gang jeg mistet og er SÅ redd for at det skal skje igjen. Men, burde heller prøve å fokusere på at akkurat nå er jeg gravid også går det som det går. Håper det går fint denne gangen :shy:❤️
Det trur jeg , husk at stresset påvirker mye.. har du slutta å tempe da ?? :Heartbigred

Blendatest i dag. Selv skyggene er borte. Hvilepulsen har sunket tilbake til normalt nivå. Mulig det har vært en streifer. Uansett... nå er det bare å vente på at TR skal dukke opp... i morgen eller mandag håper jeg. Jo fortere jo bedre...
Så trist.. det er mye av disse streiferne ute å går, syns jeg.. det er så møkk :( krysser fingrene for neste pp ❤️

Det trur jeg , husk at stresset påvirker mye.. har du slutta å tempe da ?? :Heartbigred
Ja prøver å ikke stresse med det :p har ikke tempet denne gangen. Men nå er jeg mye roligere, ser egentlig ut som fin stigning. Jeg bare har mistet så mange ganger at jeg overanalyserer og freaker ut med en gang. *Puste med magen* ☺️❤️

Her er de tørre:
1000042709.jpg

Blendatest i dag. Selv skyggene er borte. Hvilepulsen har sunket tilbake til normalt nivå. Mulig det har vært en streifer. Uansett... nå er det bare å vente på at TR skal dukke opp... i morgen eller mandag håper jeg. Jo fortere jo bedre...
Så kjipt!! Sender deg en god klem ❤️ håper den kommer fort så du kan komme fort i gang med neste pp ❤️

Ja prøver å ikke stresse med det :p har ikke tempet denne gangen. Men nå er jeg mye roligere, ser egentlig ut som fin stigning. Jeg bare har mistet så mange ganger at jeg overanalyserer og freaker ut med en gang. *Puste med magen* ☺️❤️

Her er de tørre:
Vis vedlegget 427162
Ser bra ut det der. :) Krysser fingrene for at den har klort seg fast. :Heartred Kjenner igjen å freake ut, være bekymra. Jeg er livredd hver gang jeg er på do, forventer å se blod. Nå er jeg to dager etter IKM, var ca. da forrige kjemiske tok slutt og jeg begynte å blø. Tempen var i alle fall høy i dag tidlig.

Her er de tørre:
Vis vedlegget 427162
Det er fine tester da :) vet hvordan det er å krisemaksimere ❤️ men enn så lenge bør du bare være happy og gravid ! Vertfall med de streker :Heartbigred

Hipp hurra for mensen idag! Skyt meg i foten å dra meg i håre... E så jævla lei av å prøva!!!
Men men!

E o så jævla lei av kommentarer fra folk som aldri har vært oppi en prøveperiode som sier " du må bara slappa av å ikke tenk på det så blir du gravid"

Sorry hormoner fra her og til helvete atm! :nailbiting:

Gratulerer til alle gravide :Heartpink
Å lykke te te adle andre så blir me meg videre på prøve prosess HELVETE! :happy093.

Hipp hurra for mensen idag! Skyt meg i foten å dra meg i håre... E så jævla lei av å prøva!!!
Men men!

E o så jævla lei av kommentarer fra folk som aldri har vært oppi en prøveperiode som sier " du må bara slappa av å ikke tenk på det så blir du gravid"

Sorry hormoner fra her og til helvete atm! :nailbiting:

Gratulerer til alle gravide :Heartpink
Å lykke te te adle andre så blir me meg videre på prøve prosess HELVETE! :happy093.
Sånne folk vet IKKE hva de snakker om... Sender deg en god klem ❤️ håper den sitter snart hos deg også!

Ser bra ut det der. :) Krysser fingrene for at den har klort seg fast. :Heartred Kjenner igjen å freake ut, være bekymra. Jeg er livredd hver gang jeg er på do, forventer å se blod. Nå er jeg to dager etter IKM, var ca. da forrige kjemiske tok slutt og jeg begynte å blø. Tempen var i alle fall høy i dag tidlig.
Håper det hos oss begge!! ❤️ Jeg også, ser etter blod og sjekker om livmorhalsen har åpnet seg :hilarious: høy temp er jo et godt tegn. Håper at denne gangen går det fint for oss begge ❤️

Har du født før ?

Evnt har du det så kan det alltid være en sprekk og det tar lang tid å kjenne tappen sin .. men når den er ordentlig åpen kan du nesten få tippen av fingeren «inn» i hullet/gropa .. hvis ikke er det bare en smal sprekk … vet ikke hvordan den er for folk som ikke har født.

Men som sagt det tar lang tid å bli kjent med den . Jeg har brukt flere år faktisk . Men kjenn på den ved mensen .. så kjenner du hvordan den er når den er åpen ..

Der står det mye . Så står det også litt i Premom appen om tappen :)

Gå inn på forum . Oss før svangerskap . Prøverunde viktigste tråder også blar du til livmortappen .. står masse der . Fikk ikke legge ved link

Back
Topp