IKM uke 5❤️

Jeg krysser alt jeg har for deg :Heartred Her har vi hatt mye sykdom siste tiden, så har ikke blitt helt revet med denne pp, litt godt og egentlig :shy: 8 dpo i morgen, tenker kanskje å ta første test da!
Tusen takk!! ❤️ Og i like måte, da må jeg snike og se ☺️ kjedelig med mye sykdom da, god bedring til dere alle ❤️

Min morgentest, 12dpo, 11 i følge premom. Kjenner jeg er drit nervøs, synes de er veldig svake og hadde håpa de hadde steget mer etter den stigningen vi så i går. Redd for at det er bare en sveiper... :nailbiting::oops:
1000042603.jpg
1000042601.jpg

Min morgentest, 12dpo, 11 i følge premom. Kjenner jeg er drit nervøs, synes de er veldig svake og hadde håpa de hadde steget mer etter den stigningen vi så i går. Redd for at det er bare en sveiper... :nailbiting::oops:
Vis vedlegget 427077Vis vedlegget 427078
Jeg måtte innom for å se etter «kjente» navn og jammen meg streker hos både deg og andre! ❤️ Guriland så nervepirrende! Håper håper du får litt stigning utover dagen, morgen tiss er etter min erfaring ikke alltid det beste av en eller annen grunn ❤️ krysser alle fingre!!!

12/13 dpo idag og negativ test tidlig på morgenen:confused:
Da er det vel bare å vente på tr...?

Jeg måtte innom for å se etter «kjente» navn og jammen meg streker hos både deg og andre! ❤️ Guriland så nervepirrende! Håper håper du får litt stigning utover dagen, morgen tiss er etter min erfaring ikke alltid det beste av en eller annen grunn ❤️ krysser alle fingre!!!
Tuuuusen takk!! ❤️ Nervepirrende er riktig ord ja :hilarious: krysser fingre og tær for at den sitter denne gangen. Nei det er mulig du har rett i det, tok jo en i går ettermiddag som var mye sterkere enn på morgenen. Men nå har jeg bare 2 tester igjen :smiley-ashamed004

1-2 på digital nå nettopp, så tenker jeg kan settes på gravid :Heartpink Håper jeg får med mange fine damer over i termingruppen og at vi blir der sammen!
Gratulerer så mye igjen!! ❤️:smiley-bounce016 jeg kommer etter når jeg ser at disse testene stiger litt bedre ❤️☺️

Tuuuusen takk!! ❤️ Nervepirrende er riktig ord ja :hilarious: krysser fingre og tær for at den sitter denne gangen. Nei det er mulig du har rett i det, tok jo en i går ettermiddag som var mye sterkere enn på morgenen. Men nå har jeg bare 2 tester igjen :smiley-ashamed004
Heier på deg og spiren!! ❤️❤️❤️

12/13 dpo idag og negativ test tidlig på morgenen:confused:
Da er det vel bare å vente på tr...?
Jeg har nok hatt EL tidligere enn jeg trodde. For her kom akkurat TR:smiley-angry017

(Fikk nesten positiv ELtest fredag 19. Klart positiv lørdag 20. I mitt lille hode har jeg da tenkt at EL var lørdag/søndag. Vi la inn aksjer tirs, ons, tors og lør. Så det er ikke det det står på:cool:)

Trist å lese, kjenner meg igjen. Prøvd i mer enn ett år nå, og etter å ha lest innlegget ditt får jeg nesten litt dårlig samvittighet fordi jeg testet positivt nå. Men, det viser jo egentlig bare at man ikke må gi opp. Til slutt lykkes du. :Heartred Jeg har hatt minst tre kjemiske i fjor, og sannsynligvis blir vel denne det også. Men akkurat nå er jeg både glad og redd. Testen er kanskje litt for svak til å være 12DPO.
Så fiiiiiiin strek :Heartred Jeg er så spent på dagens test!!!:Heartred:smiley-bounce016

Back
Topp