Isond
Elsker forumet
Denne er jo lett å se.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne er jo lett å se.
Jippi!! Gratulerer
Alma<3, det er noe der
Jeg håååper det!! Spent på å se hvordan den er i morgen hvis den har steget såpass bare i dagHallo nå ser den jo ut som min!!! Dette må være en baby!!
Ja nå tror jeg jeg kan tillate meg selv å håpe litt takk! Håper fortsatt for deg og!!Nå må du iallfall få opp håpet Finfin strek
Denne er jo lett å se.
Jippi!! Gratulerer
Tuusen takk! ja det er faktisk noe der, jeg trodde nesten ikke mine egne øyne. For en turn på dagenAlma<3, det er noe der
Sniker! Åå gratulerer
Tusen takk veldig spent på om den sitter denne gangen, tør ikke juble helt enda. Hvordan går det med deg?Sniker! Åå gratulerer
Hvis alt er normalt så sies det jo at det skal ikke være noen økt risiko med sex, men jeg som har mistet så mange ganger f.eks. (og har ofte blødd etter sex i andre svangerskap) har blitt anbefalt av gyn å være forsiktig med sex frem til uke 12..Kanskje et dumt spørsmål, for har jo googlet og vet det generelt er trygt, men likevel: I dagene rundt IKM, og når muligheten for kjemisk er der, kan samleie øke sjansen for at man begynner å blø og mister? Lever dere andre som normalt på dette området, eller blir alt sånt satt på pause?
Den ene der er jo veldig sterk, og ser jo noe på den andre... skjønner du blir forvirret og frustrert av dette ja. Håper det bare er litt startkluss, det er jo fortsatt tidligAltså... jeg har omtrent gitt opp denne måneden. Blenda tester... og så ser jeg på den 15 min etter... og så er det jammen strek igjen. Og igjen som forrige uke... vet jeg ikke skal stole på de etter at tiden har gått ut. Men blir jo enda mer sinnsforvirret av dette her.
Vis vedlegget 427056
Jeg krysser alt jeg har for deg Her har vi hatt mye sykdom siste tiden, så har ikke blitt helt revet med denne pp, litt godt og egentlig 8 dpo i morgen, tenker kanskje å ta første test da!Tusen takk veldig spent på om den sitter denne gangen, tør ikke juble helt enda. Hvordan går det med deg?
Men streken er ikke fullstendig og den kom etter tiden var gått ut. Og med tanke på at samme type test ble positiv for en uke siden når tiden var gått ut så har jeg null tro på de.Den ene der er jo veldig sterk, og ser jo noe på den andre... skjønner du blir forvirret og frustrert av dette ja. Håper det bare er litt startkluss, det er jo fortsatt tidlig
Gratulerer så mye!!Tok denne nå
Men streken er ikke fullstendig og den kom etter tiden var gått ut. Og med tanke på at samme type test ble positiv for en uke siden når tiden var gått ut så har jeg null tro på de.
Men får bare se. Er bare så glad på dine vegne jeg
Så god du er men så trist å se at det ikke blir noe mer enn skygger og tull denne runden, jeg hadde jo håpet å gå inn i oktober med deg stoooor trøsteklem! Håper neste er gullegget!Ny dag med skyggestreker. Hadde det vært noe så burde de begynt å bli mer synlig nå. Og skulle det være noe så stiger hcg like sent som forrige runde og da mister jeg nok. Så jeg har gitt opp. 12DPO.
Vis vedlegget 427070
Tusen takk kjenner jeg er veldig usikker på om det kommer til å gå men håper håper du kommer rett etter i neste pp@Alma<3 Veldig fin babystrek!! Håper så veldig for deg!!