IKM uke 5❤️

Håper det går bra, men har en dårlig følelse. Dilemma: Test mer til å stole på, men tør ikke teste. Venter og ser, pleier å få TR på ettermiddag/kveld.
Så kan det være normalt med blødning også tidlig i svangerskap. Hilsen hu som ikke gir seg før man må :Heartpink Stor styrkeklem! Ta test når du føler du orker!

Hjelp er dette skygger? Er 10 dpo
IMG_4453.jpeg
IMG_4451.jpeg

Jeg har ikke turt å teste mer etter den positive på mandag. Er jeg for feig som ikke tester mer? IKM er i morgen, og en test endrer jo ingenting uansett. Kjenner intens frykt for å teste igjen, for å se svakere tester.
trur du er smart jeg som ikke tester . for det som sagt er nokk veldig stressende for oss alle !! Å da når man først har begynt . Så er det vanskeligere å slutte .. enn om man lar være :Heartbigred du har jo fått et svar. Så da er jo spm om det klarer holde seg fast .. :Heartbigred
Herregud er det sant :sad015:smiley-bounce016 for en syk følelse!!!! Tusen takk! Klarer ikke å tro på det helt og kjenner jeg er livredd samtidig som glad! Hååper dette ender godt!
Ja, Det er bbystrek ! ❤️

Skyggen har blitt tydeligere :) :smiley-ashamed004 Håper så inderlig for deg:Heartred Jeg gidder ikke å legge ut bilde av dagens engang. Ikke noe nytt å melde :bag:
Er bare redd det er fordi denne hadde mer fargestoff enn den andre. Haha er i modus bortforklare og fornekte helt til jeg har en sterk tydelig ubetvilelig klar test foran meg :hilarious: men tusen takk for håp ❤️ blæh, fortsetter de bare på samme vis? :sorry: håper sånn for deg også!!! ❤️

Har ikke testet mer, men temper og i dag kom et lite tempdropp. Da er/var vel dette nok en kjemisk?
Jeg ville ikke gitt opp helt enda, det temp droppet der er så lite at jeg tror ikke det indikerer noe, hvis det stuper nedover de neste dagene så kanskje, men for nå ser jeg ingen fare der foreløpig ❤️

Så moro å se positive tester! Gratulerer så mye :Heartred

Her er det fortsatt blenda, tror jeg er 12 dpo i dag. Tror jeg fikk første positive 12/13 dpo sist, men det endte jo ikke godt. Så mister mer og mer troa nå. Litt kjipt, for har hatt og har en del symptomer, men det er vel bare hodet som tuller med meg :arghh: TR er ikke forventet før lørdag da, så gir ikke helt opp før da.

Er bare redd det er fordi denne hadde mer fargestoff enn den andre. Haha er i modus bortforklare og fornekte helt til jeg har en sterk tydelig ubetvilelig klar test foran meg :hilarious: men tusen takk for håp ❤️ blæh, fortsetter de bare på samme vis? :sorry: håper sånn for deg også!!! ❤️
Samme dustete skyggene... er akkurat som deg. Nekter å tro noe som helst før det er en tydelig strek. Har blitt lurt så mange ganger.

Back
Topp