IKM uke 5❤️

Jaa, er det jeg vet. :hilarious: krysser alt som kan krysses :cheers
Er det hunn- eller hannkatt du har? Jeg har en av hver og hannkatten kunne ikke vært mindre interessert imens hukatta er helt vill! :hilarious: Håper det klaffer for dere denne gangen!! ❤️ vært prøvere over ett år her vi også, er tøft ❤️

Er det hunn- eller hannkatt du har? Jeg har en av hver og hannkatten kunne ikke vært mindre interessert imens hukatta er helt vill! :hilarious: Håper det klaffer for dere denne gangen!! ❤️ vært prøvere over ett år her vi også, er tøft ❤️
Jeg har to hannkatter... en som ikke bryr seg... og en som omtrent prøver å komme inn i magen på meg :smiley-ashamed004

regner med selvom jeg har fått tr så får jeg skrive her med dere :angelic:
Veldig spennende å følge dere ! Da jeg hadde veldig mange av deres symptomer !

Elste pusen min hun var syyykt plagsom den pp som var nå.. hun sto faktisk å maset på utsiden av soveromsdøren morgen og kveld når hun viste jeg begynte å våkne .. og lå i sofa med meg om jeg var der .. var jeg nede fulgte hun etter meg dit å ventet på at jeg gikk opp :wacky: Så kom tr .. hun ligger fortsatt i sofaen med meg . Men maser ikke på å få være rundt meg døgnet rundt :think005
Puppene mine har ikke spindelvev lenger . Å jeg drømmer ikke lenger :rolleyes: og dette var ikke vanlig pms symptomer .. ifølge loggen min vertfall :think005

Høres ut som dere har klare tegn da .. mtp skyggene på testene mine er helt borte nå ..
har kjikket på bildene mine .. og når jeg hadde den metode testen som hadde strek . Så hadde jeg det dagene før og dagene etter bare svakere .. men en eltest som lå vedsiden . så kan ikke vært el heller :think005 leste endel om «spøkelsesstreker» og rundt 60% av graviditeter skal ikke bli til noe sto det .
Jeg prøver å ikke tenke for mye på det .

Mannen sin siste prøve på svømmerene kom tilbake med 4,7 millioner ! Så han er nesten «friskemeldt» :laughing002 Så jeg har gått for alt for å klargjøre egga samt og få egget til å feste seg bedre ! Prøver det en pp .. så kontakter jeg legen :rolleyes:har håp om at det hjelper, uten lege:love2

Jeg har to hannkatter... en som ikke bryr seg... og en som omtrent prøver å komme inn i magen på meg :smiley-ashamed004
Hahaha hærlig! De har jo veldig forskjellige personligheter :joyful: jeg synes det var så morsomt når hukatta kom og skulle ligge på siden av magen (når jeg lå på siden) da jeg var høygravid med datteren vår. Og det var helt tydelig at det var hennes baby også da hun ble født :love017

regner med selvom jeg har fått tr så får jeg skrive her med dere :angelic:
Veldig spennende å følge dere ! Da jeg hadde veldig mange av deres symptomer !

Elste pusen min hun var syyykt plagsom den pp som var nå.. hun sto faktisk å maset på utsiden av soveromsdøren morgen og kveld når hun viste jeg begynte å våkne .. og lå i sofa med meg om jeg var der .. var jeg nede fulgte hun etter meg dit å ventet på at jeg gikk opp :wacky: Så kom tr .. hun ligger fortsatt i sofaen med meg . Men maser ikke på å få være rundt meg døgnet rundt :think005
Puppene mine har ikke spindelvev lenger . Å jeg drømmer ikke lenger :rolleyes: og dette var ikke vanlig pms symptomer .. ifølge loggen min vertfall :think005

Høres ut som dere har klare tegn da .. mtp skyggene på testene mine er helt borte nå ..
har kjikket på bildene mine .. og når jeg hadde den metode testen som hadde strek . Så hadde jeg det dagene før og dagene etter bare svakere .. men en eltest som lå vedsiden . så kan ikke vært el heller :think005 leste endel om «spøkelsesstreker» og rundt 60% av graviditeter skal ikke bli til noe sto det .
Jeg prøver å ikke tenke for mye på det .

Mannen sin siste prøve på svømmerene kom tilbake med 4,7 millioner ! Så han er nesten «friskemeldt» :laughing002 Så jeg har gått for alt for å klargjøre egga samt og få egget til å feste seg bedre ! Prøver det en pp .. så kontakter jeg legen :rolleyes:har håp om at det hjelper, uten lege:love2
Selvfølgelig får du det! ❤️

Så bra at svømmerne er nesten friskmeldte hihi, det lover godt! ☺️

Kan jo høres ut som du har hatt en sveiper som bare festet seg litt men som ble frastøtt, det kan gi litt skygger og symptomer. Desverre veldig vanlig, men det positive med det er jo at det betyr at det mest sannsynlig ikke er noe galt med deg og at alt funker helt fram til det punktet ihvertfall. ☺️ Jeg ville ikke stresset med det og forhåpentligvis så sitter den på neste! ❤️

10-11 DPO i dag, blenda test i formiddag… Kjempeskuffa, men gir ikke opp håpet helt enda. :sorry:

Kikket på når jeg sist fikk en positiv test, og det var faktisk ca. 13 DPO. Men skal sies at jeg ikke testa 11 eller 12 DPO, den gangen, så kan jo være at de ville vært positive også.
Hvordan går det? :Heartred

Jeg har ikke turt å teste mer etter den positive på mandag. Er jeg for feig som ikke tester mer? IKM er i morgen, og en test endrer jo ingenting uansett. Kjenner intens frykt for å teste igjen, for å se svakere tester.
Jeg tror du gjør lurt jeg, lev i håpet så lenge du kan ❤️☺️ en test vil ikke endre utfallet annet enn å gjøre deg mer stressa hvis den skulle variere (og det kan det jo gjøre av mange uskyldige grunner også som dårlig fargestoff, urinkonsentrasjon, osv). Skulle ønske jeg klarte å la være å teste sånn ;):love017

Forrige syklus var veldig rar. Kun 24 dager før TR kom, og jeg har stort sett 27-28 dagers syklus. Har et barn på 10 mnd, og mensen er litt ustabil fremdeles.
Er derfor litt usikker på EL, men tror det var 19. januar (tester ikke). Vi har uansett lagt inn gode aksjer både før og etter denne datoen.

Har kjøpt tester fra Normal - aldri prøvd tidligere - og begge de testene her er tatt i dag. 12 DPO.
Første på andre urin, nr 2 nå rett etter jeg kom hjem fra jobb.

Synes de er ganske blendahvite begge to, i tillegg til murringer i magen og rygg, så jeg tipper at TR kommer på lørdag!

Men krysser fingrene ❤️❤️

Vedlegg

• IMG_4106.jpeg
    IMG_4106.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 59
  • IMG_4123.jpeg
    IMG_4123.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 58
Har murringer jeg og. Kjennes som mensen skal komme hvert øyeblikk. Men sånn var det i mine vellykkede svangerskap også. Har du testet?
Godt å høre at det kan være noe positivt også ❤️ ja, men har bare tvetydige skygger foreløpig :hilarious: tror jeg er 10 dpo men premom sier 9 dpo

Jeg har ikke turt å teste mer etter den positive på mandag. Er jeg for feig som ikke tester mer? IKM er i morgen, og en test endrer jo ingenting uansett. Kjenner intens frykt for å teste igjen, for å se svakere tester.
Vil si du er fornuftig jeg :) Ikke gjør noe som bare vil stresse deg mer. Nyt dagene som gravid. Utfallet er jo utenfor din makt.

Aj, nå murrer det skikkelig heftig her på begge sider, jeg er redd :smiley-ashamed004 please ikke la det være TR :oops:
Samme her. Løpt på do flere ganger i dag. Men er jo enda noen dager til tante rød skal komme. Etter planen søndag eller mandag for meg. Har i tillegg vondt i korsryggen..litt sånn murrende smerte.... det er helt likt som da jeg ble gravid I desember. Men tørr ikke å tro på det. Har en trøblete korsrygg. Er så spent på oss begge to ❤️

Back
Topp