Mummitrolle
Gift med forumet
Jaa, er det jeg vet. krysser alt som kan kryssesInnpåsliten katt her også om dagen det pleier faktisk nesten alltid være et godt tegn!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa, er det jeg vet. krysser alt som kan kryssesInnpåsliten katt her også om dagen det pleier faktisk nesten alltid være et godt tegn!
Er det hunn- eller hannkatt du har? Jeg har en av hver og hannkatten kunne ikke vært mindre interessert imens hukatta er helt vill! Håper det klaffer for dere denne gangen!! vært prøvere over ett år her vi også, er tøftJaa, er det jeg vet. krysser alt som kan krysses
Jeg har to hannkatter... en som ikke bryr seg... og en som omtrent prøver å komme inn i magen på megEr det hunn- eller hannkatt du har? Jeg har en av hver og hannkatten kunne ikke vært mindre interessert imens hukatta er helt vill! Håper det klaffer for dere denne gangen!! vært prøvere over ett år her vi også, er tøft
Hahaha hærlig! De har jo veldig forskjellige personligheter jeg synes det var så morsomt når hukatta kom og skulle ligge på siden av magen (når jeg lå på siden) da jeg var høygravid med datteren vår. Og det var helt tydelig at det var hennes baby også da hun ble fødtJeg har to hannkatter... en som ikke bryr seg... og en som omtrent prøver å komme inn i magen på meg
Selvfølgelig får du det!regner med selvom jeg har fått tr så får jeg skrive her med dere
Veldig spennende å følge dere ! Da jeg hadde veldig mange av deres symptomer !
Elste pusen min hun var syyykt plagsom den pp som var nå.. hun sto faktisk å maset på utsiden av soveromsdøren morgen og kveld når hun viste jeg begynte å våkne .. og lå i sofa med meg om jeg var der .. var jeg nede fulgte hun etter meg dit å ventet på at jeg gikk opp Så kom tr .. hun ligger fortsatt i sofaen med meg . Men maser ikke på å få være rundt meg døgnet rundt
Puppene mine har ikke spindelvev lenger . Å jeg drømmer ikke lenger og dette var ikke vanlig pms symptomer .. ifølge loggen min vertfall
Høres ut som dere har klare tegn da .. mtp skyggene på testene mine er helt borte nå ..
har kjikket på bildene mine .. og når jeg hadde den metode testen som hadde strek . Så hadde jeg det dagene før og dagene etter bare svakere .. men en eltest som lå vedsiden . så kan ikke vært el heller leste endel om «spøkelsesstreker» og rundt 60% av graviditeter skal ikke bli til noe sto det .
Jeg prøver å ikke tenke for mye på det .
Mannen sin siste prøve på svømmerene kom tilbake med 4,7 millioner ! Så han er nesten «friskemeldt» Så jeg har gått for alt for å klargjøre egga samt og få egget til å feste seg bedre ! Prøver det en pp .. så kontakter jeg legen har håp om at det hjelper, uten lege
Fortsatt håp! ikke ute før TR banker på12 dpo og ikke tegn til strek en gang på test, beholder fortsatt bittelitt håp til!
Hvordan går det?10-11 DPO i dag, blenda test i formiddag… Kjempeskuffa, men gir ikke opp håpet helt enda.
Kikket på når jeg sist fikk en positiv test, og det var faktisk ca. 13 DPO. Men skal sies at jeg ikke testa 11 eller 12 DPO, den gangen, så kan jo være at de ville vært positive også.
Tok du test i går?Har EN test igjen, som jeg bruker i morgen tidlig, så kaster jeg inn håndkle for denne pp tenker jeg. Latt testetøsa løpe løpsk denne måneden. Neste måned satser jeg på litt mer restriktiv testing. Kanskje til og med ikke testing før ikm!
Jeg tror du gjør lurt jeg, lev i håpet så lenge du kan en test vil ikke endre utfallet annet enn å gjøre deg mer stressa hvis den skulle variere (og det kan det jo gjøre av mange uskyldige grunner også som dårlig fargestoff, urinkonsentrasjon, osv). Skulle ønske jeg klarte å la være å teste sånnJeg har ikke turt å teste mer etter den positive på mandag. Er jeg for feig som ikke tester mer? IKM er i morgen, og en test endrer jo ingenting uansett. Kjenner intens frykt for å teste igjen, for å se svakere tester.
Håper håper håper12 dpo, helt blank test på ettermiddag, var skyggestrek på den fra i dag tidlig, trolig ovitrelle som henger litt igjen bare..
Har murringer jeg og. Kjennes som mensen skal komme hvert øyeblikk. Men sånn var det i mine vellykkede svangerskap også. Har du testet?Aj, nå murrer det skikkelig heftig her på begge sider, jeg er redd please ikke la det være TR
Godt å høre at det kan være noe positivt også ja, men har bare tvetydige skygger foreløpig tror jeg er 10 dpo men premom sier 9 dpoHar murringer jeg og. Kjennes som mensen skal komme hvert øyeblikk. Men sånn var det i mine vellykkede svangerskap også. Har du testet?
Vil si du er fornuftig jeg Ikke gjør noe som bare vil stresse deg mer. Nyt dagene som gravid. Utfallet er jo utenfor din makt.Jeg har ikke turt å teste mer etter den positive på mandag. Er jeg for feig som ikke tester mer? IKM er i morgen, og en test endrer jo ingenting uansett. Kjenner intens frykt for å teste igjen, for å se svakere tester.
Samme her. Løpt på do flere ganger i dag. Men er jo enda noen dager til tante rød skal komme. Etter planen søndag eller mandag for meg. Har i tillegg vondt i korsryggen..litt sånn murrende smerte.... det er helt likt som da jeg ble gravid I desember. Men tørr ikke å tro på det. Har en trøblete korsrygg. Er så spent på oss begge toAj, nå murrer det skikkelig heftig her på begge sider, jeg er redd please ikke la det være TR