IKM uke 5❤️

Er det hunn- eller hannkatt du har? Jeg har en av hver og hannkatten kunne ikke vært mindre interessert imens hukatta er helt vill! :hilarious: Håper det klaffer for dere denne gangen!! ❤️ vært prøvere over ett år her vi også, er tøft ❤️
Er 2 hunn katter vi har, di sloss nesten om å ligge oppå meg :excited001 slitsomt Ja, går det ikke denne gang må jeg til legen. Må ha hjelp.. Sambo mener vis jeg ikke er gravid nå så får han sjokk. Jeg har vært i hormonubalanse!!

Er 2 hunn katter vi har, di sloss nesten om å ligge oppå meg :excited001 slitsomt Ja, går det ikke denne gang må jeg til legen. Må ha hjelp.. Sambo mener vis jeg ikke er gravid nå så får han sjokk. Jeg har vært i hormonubalanse!!
Haha ja det kan jeg se for meg når begge 2 holder på sånn :hilarious: men koselig og da ❤️ de passer på spiren (forhåpentligvis). Ja, det er nok lurt da, jeg har gått et halvt år og akkurat fått støttemedisiner etter utredning så håper det er det som skal til ☺️ haha såpass?? Vi får krysse fingrene for at han har rett :joyful:

Samme her. Løpt på do flere ganger i dag. Men er jo enda noen dager til tante rød skal komme. Etter planen søndag eller mandag for meg. Har i tillegg vondt i korsryggen..litt sånn murrende smerte.... det er helt likt som da jeg ble gravid I desember. Men tørr ikke å tro på det. Har en trøblete korsrygg. Er så spent på oss begge to ❤️
Det gir jo håp da når vi er flere som har det sånn! ❤️ Jeg også løper på do for å sjekke støtt og stadig :hilarious: her skal den komme søndag eller mandag også, men har slitt med kort lutealfase så etter 8-9 dpo kan den komme når som helst. Murrer i korsryggen her også, og har stikking/sviende følelse inni der og sånne plutselige korte vonde strekk/stikk i lysken ca hvis jeg reiser meg fort. Ja dette blir spennende!!! Krysser fingrene for oss begge ☺️❤️❤️

Selvfølgelig får du det! ❤️

Så bra at svømmerne er nesten friskmeldte hihi, det lover godt! ☺️

Kan jo høres ut som du har hatt en sveiper som bare festet seg litt men som ble frastøtt, det kan gi litt skygger og symptomer. Desverre veldig vanlig, men det positive med det er jo at det betyr at det mest sannsynlig ikke er noe galt med deg og at alt funker helt fram til det punktet ihvertfall. ☺️ Jeg ville ikke stresset med det og forhåpentligvis så sitter den på neste! ❤️
Ja, veldig behagelig å vite :Heartbigred
Jeg har en tendens til å krisemaksimere litt :angelic:
Jeg håper jeg klarer å slutte å stresse med disse testene denne pp.. for det stresser meg nokk mye mer enn jeg tenker selv o.o
Jeg har ikke turt å teste mer etter den positive på mandag. Er jeg for feig som ikke tester mer? IKM er i morgen, og en test endrer jo ingenting uansett. Kjenner intens frykt for å teste igjen, for å se svakere tester.
trur du er smart jeg som ikke tester mer .. for det som sagt er nokk veldig stressende for oss alle !! Å da når man først har begynt . Så er det vanskeligere å slutte .. enn om man lar være :Heartbigred du har jo fått et svar. Så da er jo spm om det klarer holde seg fast .. :Heartbigred

Hei! Dere som forteller at dere går på progesterol eller letrozol osv; kan dere si litt om hvorfor dere gjør det, og hvordan dere gikk frem for å få det? Beklager om det er dumt spørsmål, men lurer veldig da det virker som det er ganske vanlig her inne..
Hei :D
Ikke dumt spørsmål i det hele tatt!

Etter psprøyte-slutt ventet jeg på at ts skulle komme, etter flere måneder var det enda ikke tegn til det. Gikk da til gyn og fikk Progynova for å starte mensen. Ts kom endelig og det hjalp på å få normal syklus igjen. Men jeg fikk fortsatt ingen positive eggløsningstester og gikk da tilbake til gyn.

Da fikk jeg ta enkeldose med Letrozol for å se om det hjalp. Fikk eggløsning av dem, men har ikke klaffet for oss enda :(

Fikk vite i etterkant at jeg har pcos etter fertilitetssjekk hos Hausken. Har da nettopp gått på dobbeldose Letrozol + Ovitrelle (eggløsningssprøyte). Nå er det bare å vente :flower

Hei! Dere som forteller at dere går på progesterol eller letrozol osv; kan dere si litt om hvorfor dere gjør det, og hvordan dere gikk frem for å få det? Beklager om det er dumt spørsmål, men lurer veldig da det virker som det er ganske vanlig her inne..
Jeg har fått progesteron fordi jeg har kort lutealfase, vanligvis 8-9 dager, og det er jo litt kort tid for egget å feste seg på. Så har jeg fått tilsvarende Albyl-E og heparin (blodfortynnende) pga 4 spontanaborter(en av de MA) på rad. Disse har jeg fått etter MA'en av gynekologen som har fulgt meg opp gjennom det hele (privat). Får også metformin for PCOS som jeg fikk av fastlegen

IMG_7376.jpeg
9 eller 11 dpo, faktisk litt usikker, klokken min sier 9 dpo og EL 22. Mens FF sier 20. så midt mellom IKM gruppe 5 og 6! Vet ikke hva jeg skal tro :facepalm:
IMG_7370.jpeg

Haha ja det kan jeg se for meg når begge 2 holder på sånn :hilarious: men koselig og da ❤️ de passer på spiren (forhåpentligvis). Ja, det er nok lurt da, jeg har gått et halvt år og akkurat fått støttemedisiner etter utredning så håper det er det som skal til ☺️ haha såpass?? Vi får krysse fingrene for at han har rett :joyful:
Åååh, satser på at det var det som skulle til hos dere :HeartpinkJa i helga så grein jeg for alt, og var veldig sint. Gikk selvfølgelig nattevaktshelg, så det spiller nok også inn.. Men ja, pleier ikke å bli så!

Negativ i dag også. :sorry: Skal ta en siste i morgen tidlig. Er den negativ, noe jeg tror den vil være, blir det stopp av Cyclogest og å håpe på at TR kommer fort. :bored:
Kan sette meg på TR. Negativ test ca. 13 DPO. Stopper progesteron for denne syklusen.

Gratulerer så mye til alle med positiv test! Håper hver og en er terminspirer :Heartred
Og for oss andre - bedre lykke neste syklus.

Har ikke testet mer, men temper og i dag kom et lite tempdropp. Da er/var vel dette nok en kjemisk?

Vedlegg

• 4F620F48-CD27-4FD7-9523-42456A2352E2.jpeg
    4F620F48-CD27-4FD7-9523-42456A2352E2.jpeg
    191,2 KB · Visninger: 55
Back
Topp