ææææ!! Dette lover godt vel!! Så spennende!Den synes fortsatt, nå når den har tørket (det pleier bare å skje for meg når den er "ekte")
Vis vedlegget 427013
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ææææ!! Dette lover godt vel!! Så spennende!Den synes fortsatt, nå når den har tørket (det pleier bare å skje for meg når den er "ekte")
Vis vedlegget 427013
Oi, det er jo noe der. Håper det blir en terminspire.Den synes fortsatt, nå når den har tørket (det pleier bare å skje for meg når den er "ekte")
Vis vedlegget 427013
Samme dustete skyggene... er akkurat som deg. Nekter å tro noe som helst før det er en tydelig strek. Har blitt lurt så mange ganger.
Håper skyggene dine snart blir noe mer!! Det er så utmattende å bli lurt sånn...Oioipo... spennende Jeg har troen
ææææ!! Dette lover godt vel!! Så spennende!
Iih Jeg dør litt her orker ikke håpe men er umulig å ikke gjøre det når jeg får sånt som dette. *Ok, pust med magen*Oi, det er jo noe der. Håper det blir en terminspire.
Ser det tydeligere om du justerer fargestyrke og kontrast på bildet, som man kanskje ikke skal gjøre. Gjorde det med min test 9DPO, og tenkte jo det måtte være bare skyggestrek.Iih Jeg dør litt her orker ikke håpe men er umulig å ikke gjøre det når jeg får sånt som dette. *Ok, pust med magen*
Så kjipt, lei meg på dine vegne.Negativ 13 dpo, så da settes jeg på tr og går inn i PP20… knust, og mistet alt håp nå.
Gratulerer alle med positv
Neineinei Skulle jo være din tur nåSnipp, snapp, snute - da var det gravideventyret ute… Rakk å være lykkelig i en uke. TR kom nå.
Ånei, så trist. Tror det går samme vei med meg og snart. Vi havner kanskje i samme IKM-gruppe igjen.Snipp, snapp, snute - da var det gravideventyret ute… Rakk å være lykkelig i en uke. TR kom nå.
Neimen?? Neiiiii det var jo ikke sånn det skulle gå!! Sender deg en stoor klemSnipp, snapp, snute - da var det gravideventyret ute… Rakk å være lykkelig i en uke. TR kom nå.
Ja da ser det ut som man ser den litt bedre kanskjeSer det tydeligere om du justerer fargestyrke og kontrast på bildet, som man kanskje ikke skal gjøre. Gjorde det med min test 9DPO, og tenkte jo det måtte være bare skyggestrek.
GratulererTok denne nå
Iiiih !!! Kjempefint!!Tok denne nå
Der er det jo absolutt noe!Den synes fortsatt, nå når den har tørket (det pleier bare å skje for meg når den er "ekte")
Vis vedlegget 427013
Hallo nå ser den jo ut som min!!! Dette må være en baby!!
Tusen takkGratulerer
Nå må du iallfall få opp håpet Finfin strek
Babystrek