guttemamma5
Glad i forumet
Testet mer?Ikke blødd noe enda, men håper det ikke skyldes lutinus? Bruker en tablett morgen, og en kveld (100 mg hver), kan det være nok til å holde en evt kjemisk tilbake?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testet mer?Ikke blødd noe enda, men håper det ikke skyldes lutinus? Bruker en tablett morgen, og en kveld (100 mg hver), kan det være nok til å holde en evt kjemisk tilbake?
Blir bra å henge sammen i IKM uke 9 men håper det blir siste gangen vi henger sammen i en IKM gruppe!!! Neste gruppe får være termingruppa!Yeay - right back!
Følte på samfunnsansvaret her inne Var en så fin IKM uke 5-gjeng, så er hyggelig å henge med dere videre! Følger malen din med rosa hjerte.
Nei, ikke turt. Tenker jeg foreløpig er gravid inntil evt blødning starter.Testet mer?
Det går fint! Positive tester, men er bekymret. Redd for at noe er feil, at det skal bli svakere striper og redd for enda en MA. Og redd det er tvillinger! For jeg drømte eller våknet av implantasjonssmerter nr 2! Veldig usikker på om det var en drøm eller ikke. Har legetime på fredag, våknet med mageknip og vondt i høyre lyske/eggstokk og har ringt og bedt om ultratidlig ultralyd. Ingen av de samme symptomene denne gangen som forrige gang.
Jeg heier og heier!! Dette fortjener du nåNei, ikke turt. Tenker jeg foreløpig er gravid inntil evt blødning starter.
Kjenner du på noen symptomer?Nei, ikke turt. Tenker jeg foreløpig er gravid inntil evt blødning starter.
Ingen TR, men heller ingen positive tester. Jeg tror det er kroppen som trenger litt tid på komme i rute etter SA i begynnelsen av januar
Jeg heier og heier!! Dette fortjener du nå
Takk. Vanskelig å si med symptomer, siden jeg er blitt veldig forkjøla. Har ikke pleid å ha særlig andre symptomer i tidligere svangerskap annet enn kvalme. Men det er nok for tidlig uansett 4+6?Kjenner du på noen symptomer?
Jeg heier så veldig!!@Barndomsdrøm er veldig redd for å jinxe alt nå, men du kan sette meg på gravid. Er i alle fall det akkurat nå.
Det er nok tidlig! Jeg hadde null niks symptom så tidlig. Synes å huske at jeg hadde menssmerter og var sikker på mensen kom bare!Takk. Vanskelig å si med symptomer, siden jeg er blitt veldig forkjøla. Har ikke pleid å ha særlig andre symptomer i tidligere svangerskap annet enn kvalme. Men det er nok for tidlig uansett 4+6?
Jeg fikk tr søn 28.01
Jeg fikk tr 28.01 så en dag for tidlig også.@RosaKanin hvordan går det med deg som hadde IKM i går?
Testet du noe mer etter du fikk negativ test, eller dukket tr opp? Krysser fingrene for at det snart sitter hos degIngen TR, men heller ingen positive tester. Jeg tror det er kroppen som trenger litt tid på komme i rute etter SA i begynnelsen av januar
Fortsatt positive tester?håper for degDet går fint! Positive tester, men er bekymret. Redd for at noe er feil, at det skal bli svakere striper og redd for enda en MA. Og redd det er tvillinger! For jeg drømte eller våknet av implantasjonssmerter nr 2! Veldig usikker på om det var en drøm eller ikke. Har legetime på fredag, våknet med mageknip og vondt i høyre lyske/eggstokk og har ringt og bedt om ultratidlig ultralyd. Ingen av de samme symptomene denne gangen som forrige gang.
Var sikker på at TR skulle komme helt til hunden min måtte bli med inn på badet og nistirre på meg mens jeg dusja - da fikk jeg mistanke
Fortsatt positive og enda sterkere! Den sitter foreløpig! Hurra!Fortsatt positive tester?håper for deg
Verken tr eller positive tester. Jeg håper tr dukker opp snartTestet du noe mer etter du fikk negativ test, eller dukket tr opp? Krysser fingrene for at det snart sitter hos deg