IKM uke 5❤️

Hei! Dere som forteller at dere går på progesterol eller letrozol osv; kan dere si litt om hvorfor dere gjør det, og hvordan dere gikk frem for å få det? Beklager om det er dumt spørsmål, men lurer veldig da det virker som det er ganske vanlig her inne..

Jeg var gjennom en haug med IVF-runder for å få første barn, så nå når vi er igang med prøving på nr 2 spurte jeg om å få noe støttemedisiner i håp om å klare det på egen hånd. :) Så jeg har dialog med klinikken der!

Hmmm… Får fortsatt «1-2 uker» på ClearBlue. Hadde eggløsning 13. januar (2,5 uker siden) (2 dager før forventet). Har aldri testet utover selve IkM-dagen når jeg har vært gravid tidligere, så jeg vet ikke.

Dagens tester, 10dpo (de to nederste er de samme såvidt over tiden). Begynner å miste håpet litt kjenner jeg...
1000042421.jpg
1000042426.jpg
1000042427.jpg

Her ser jeg streker :D
Det gjør jeg selv og... men det har jeg gjort i flere dager :angelic: Stoler ikke på sånne svake streker. Har blitt lurt flere ganger før:smiley-ashamed004
Når det er sagt så føler jeg meg gravid, stikker, strekker, småkvalm, høy hvilepuls, nattesvette, innpåsliten katt og rare drømmer. Men tar ingenting for gitt. Er liksom bare 25 dager siden jeg hadde en spontanabort :bag:

Det gjør jeg selv og... men det har jeg gjort i flere dager :angelic: Stoler ikke på sånne svake streker. Har blitt lurt flere ganger før:smiley-ashamed004
Når det er sagt så føler jeg meg gravid, stikker, strekker, småkvalm, høy hvilepuls, nattesvette, innpåsliten katt og rare drømmer. Men tar ingenting for gitt. Er liksom bare 25 dager siden jeg hadde en spontanabort :bag:
Såg også streker på testene dine!!! Det må jo bli babystrek :excited001

Innpåsliten katt her også. Så har en tro på at det kan gå veien her jeg også! Vi har vært prøvere i over et år... Fikk positiv test i oktober å opplevde så en sa! Har ikke orket tanken på å være på forum etter det.har vært innom å sett men ikke deltatt.

Men nå klarte jeg ikke å holde meg borte mer! :hilarious:
Jeg skulle teste idag, men styrte onda, nå har jeg egentlig så store forhåpninger pga denne jævla katta :laughing001 at en negativ test nå er det siste jeg trenger!
20240131_131508.jpg

Elsker det:Heartred:cool05 Håper sånn for din del :Heartred Burde sikkert gitt oss selv testforbud frem til lørdag. Men jeg er passe dum om jeg tror jeg klarer det :hilarious:
Håper sånn for din del også! ❤️ Haha ja det hadde nok vært det beste, men det tror jeg er rimelig urealistisk ja :hilarious:

Innpåsliten katt her også. Så har en tro på at det kan gå veien her jeg også! Vi har vært prøvere i over et år... Fikk positiv test i oktober å opplevde så en sa! Har ikke orket tanken på å være på forum etter det.har vært innom å sett men ikke deltatt.

Men nå klarte jeg ikke å holde meg borte mer! :hilarious:
Jeg skulle teste idag, men styrte onda, nå har jeg egentlig så store forhåpninger pga denne jævla katta :laughing001 at en negativ test nå er det siste jeg trenger!
Vis vedlegget 426915
Innpåsliten katt her også om dagen :hilarious: det pleier faktisk nesten alltid være et godt tegn! ❤️

Back
Topp