IKM uke 47♥

Hadde jeg hatt bedre dømmekraft hadde jeg ikke meldt meg inn her, men jeg har fått sæd i vagina på omtrent riktig tidspunkt. Så det er en mikroskopisk sjanse for at det dannes et nytt menneske inni meg akkurat nå.

Mammadrøm86 - 35 - pp2 - el 9/11 - IKM 23/11

Velkommen til alle dere nye som har meldt dere inn de siste to dagene. Beklager at jeg har vært sen med å få lagt dere inn i listen. Jeg har vært alene med 2 små syke barn de siste dagene + 2 store kravstore :hilarious: Så fikk først anledning til å ordne det nå:happy: Håper alle får EL og at det blir mange positive tester i denne gruppen i uke 47:angelic: Krysser fingrene :love7

Fast smiley på clearblue digital, men bare halvparten så sterk test-strek i forhold til kontroll-strek på stripsa. Hvordan tolke det?

Er litt stressa på at vi mister vinduet denne gangen og. Fikk lagt aksjer torsdag, nå er jeg på helgebesøk hos mamma, så neste aksjer blir i morgen kveld. El kommer nå tidligere enn forrige periode. Hadde håpet på el mandag eller tirsdag:(

:happy::happy::happy::happy::happy::happy:
Fast smiley på clearblue digital, men bare halvparten så sterk test-strek i forhold til kontroll-strek på stripsa. Hvordan tolke det?

Er litt stressa på at vi mister vinduet denne gangen og. Fikk lagt aksjer torsdag, nå er jeg på helgebesøk hos mamma, så neste aksjer blir i morgen kveld. El kommer nå tidligere enn forrige periode. Hadde håpet på el mandag eller tirsdag:(

Hmmm…vanskelig å tolke. Men om dere får lagt aksjer i morgen kveld, så trenger det jo ikke å være for sent. Det er jo heller ikke så lenge siden torsdag om du har eggløsning tidligere så ligger de forhåpentligvis å venter. Krysser fingrene for deg :happy:

Er det flere som er i DPOland og leter etter symptomer? Jeg analyserer alt og ligger nå å kjenner på et lite punkt i det jeg tenker er livmora hvor jeg kjenner «noe». Kan det være et egg som fester seg eller er det bare overanalysering? Mistenker at jeg kommer til å bli sprø før det ender med at jeg får mensen akkurat når jeg skal :banghead:

Har fortsatt ikke funnet EL min jeg o_O Mulig jeg må melde meg ut av denne gruppa :confused013 Venter litt til og ser. Det er ikke akkurat sånn at jeg vet hvilken gruppa jeg skal melde meg inn i uansett :hilarious:

Er det flere som er i DPOland og leter etter symptomer? Jeg analyserer alt og ligger nå å kjenner på et lite punkt i det jeg tenker er livmora hvor jeg kjenner «noe». Kan det være et egg som fester seg eller er det bare overanalysering? Mistenker at jeg kommer til å bli sprø før det ender med at jeg får mensen akkurat når jeg skal :banghead:

Du er ikke alene om det! I går fikk jeg et "svimmelhet anfall" (vet ikke hvordan jeg ellers skal forklare det), men det fikk jeg også sist periode da jeg ble gravid:hilarious: har ikke peiling om det er relevant eller ikke, men å analysere alt det gjør jeg :angelic:

Om! Sjekker hvilepulsen og puppene hver dag, da det er det jeg merket først sist. Men første gangen jeg var gravid så skjønte jeg det. Var helt sikker egentlig på grunn av blant annet noen endinger i puppene. Men nå ammer jeg forsatt, så lurer veldig på om de kommer til å være like ømme og rare denne gangen. Hvis det er noen som har flere her, så tar jeg gjerne innspill :D

Da var prøvingen over for denne gang, og er ca 2 dpo nå. Har virkelig ikke troen på denne PP, fikk ikke lagt inn aksjer så ofte som vi håpet:( :banghead:
Så da blir det å vente til neste PP, som virker som en evighet til:arghh:

Jeg temper, og nå er temperaturen skyhøy! Ømme nipler, svimmel, hodepine - er bare 5DPO men testetøsa hvisker høyere og høyere... :joyful:

Jeg har ikke offisielt meldt meg inn i denne gruppa da jeg har kun hat mens 3 ganger på 1 år :rolleyes: men appen har regnet seg frem til at jeg hadde el denne uka, bestilte eltester for sent så rakk ikke teste :banghead:

Du er ikke alene om det! I går fikk jeg et "svimmelhet anfall" (vet ikke hvordan jeg ellers skal forklare det), men det fikk jeg også sist periode da jeg ble gravid:hilarious: har ikke peiling om det er relevant eller ikke, men å analysere alt det gjør jeg :angelic:

Godt å høre at det er flere :) Krysser fingrene for at det er et godt tegn da! Jeg sliter litt med krystallsyken akkurat nå, så svimmelhet er vel det eneste som ikke tolkes som graviditetstegn her, men resten…absolutt :wacky:

Om! Sjekker hvilepulsen og puppene hver dag, da det er det jeg merket først sist. Men første gangen jeg var gravid så skjønte jeg det. Var helt sikker egentlig på grunn av blant annet noen endinger i puppene. Men nå ammer jeg forsatt, så lurer veldig på om de kommer til å være like ømme og rare denne gangen. Hvis det er noen som har flere her, så tar jeg gjerne innspill :D

Hvilepulsen følger jeg også med på! Og puppene også forsåvidt :angelic: Har ikke skjedd så mye med verken hvilepuls eller pupper her, men fortsetter p følge med.
Jeg har ingen erfaring med med amming og prøving, men kanskje noen andre har noe mer å komme med?

Jeg temper, og nå er temperaturen skyhøy! Ømme nipler, svimmel, hodepine - er bare 5DPO men testetøsa hvisker høyere og høyere... :joyful:

Så spennende! Krysser fingrene for at det er noe :)

Mine beregninger er at jeg også er 5 dpo har gitt etter for testetøsa :angelic: har det helt greit med at jeg vet at de ikke kan være positiv, så orker ikke bruke viljestyrke på å holde meg unna.

Godt å høre at vi er flere som er på symptomjakt :smiley-ashamed008
Jeg er 3 dpo i dag, våknet med skikkelig svimmelhet og kvalme. Ikke vært gravid før så vanskelig å vite hva jeg skal kjenne etter ;)

Vil gjerne få melde meg inn her. 2,5 uke etter medisinsk abort, og er klar for å prøve igjen. Aner ikke åssen denne syklusen blir, men tror ikm er i uke 47 en gang, rundt 24.november hvis man skal regne aborten som cd 1.

Regner ikke med at kroppen er klar enda, men moro å følge med på dere andre likevel :happy: lagt inn noen aksjer denne uken, men føler ikke at kroppen er klar enda :rolleyes:

Hatt en liten spott med blod i utfloden i dag! Akkurat slik jeg har opplevd festeblødning tidligere! Spennende å se om en ukes tid :)

CD21 og ingen tegn til EL. Testene er nesten helt blenda, til tross for konsentrert urin :shifty: tror jeg må en tur til gyn viss den ikke dukker opp de nærmeste dagene, redd det er noe galt :dead:

Ser det er flere som er svimmel. Jeg er konstant svimmel, men tror ikke det har noe med graviditet å gjøre. Skal fikse test i morgen og ta på tirsdag. Var negativ torsdag og i morgen er det 1 mnd siden MA. Så om testen blir positiv heretter betyr det jo bare en ting? :smiley-angelic001 la inn aksjer i går og sovnet etterpå. Hehe

Back
Topp