IKM uke 47♥

Fortsatt negative tester og ingen TR. Regner med at jeg har tatt feil av EL og at syklusen fortsatt er superlang og uregelmessig etter vaksinen.. håper bare ikke den blir like lang som sist med 58 dager... syklusdag 28 nå..
 
Håpte på 2-3 i dag, men ser ut som det har gått galt.:sad002 Begynte å blø så smått i natt.

Kan det være lurt å ta blodprøve hos fastlege?
Ååh, det var virkelig leit :(:Heartred Da har du nok opplevd det samme som meg denne PP. Du kan jo såklart ta blodprøve, men kanskje du skal ta en test til for å se om du får utslag? Hvis ikke så har du nok desverre hatt en kjemisk du også:(
 
Ååh, det var virkelig leit :(:Heartred Da har du nok opplevd det samme som meg denne PP. Du kan jo såklart ta blodprøve, men kanskje du skal ta en test til for å se om du får utslag? Hvis ikke så har du nok desverre hatt en kjemisk du også:(

Veldig kjedelig :(:Heartred

Negativ babyplan test nå, så tror du kan sette meg på kjemisk. Har fått time hos fastlegen i morgen. Telles denne blødningen som mensen eller kommer den i etter tid?
 
Veldig kjedelig :(:Heartred

Negativ babyplan test nå, så tror du kan sette meg på kjemisk. Har fått time hos fastlegen i morgen. Telles denne blødningen som mensen eller kommer den i etter tid?
Jeg har forstått det som at ny PP starter med en gang blødningene starter :Heartred God klem til deg!
 
Da var man begynt å spotte. Så da kommer nok TR enten Ila dagen eller i morgen… å vi går enda en pp i vente:: og antakeligvis den siste før vi gir oss pga studiene
 
Da har jeg vært hos lege å fått tatt HCG prøve, får svar i morgen. Men hun trodde nok det var en spontanabort siden jeg har negativ test og blør. Fått klarsignal på å forsette å prøve når jeg er klar.
 
Fortsatt negative tester og ingen TR. Regner med at jeg har tatt feil av EL og at syklusen fortsatt er superlang og uregelmessig etter vaksinen.. håper bare ikke den blir like lang som sist med 58 dager... syklusdag 28 nå..
Når tok du vaksinen? Jeg fikk ikke el før CD 40 etter første dose:blackeye:
 
Da er vi altså på mnd 3 med spotting i 2 dager før mens, og kort mensen… tipper jeg ikke lager godt nok miljø for egget til å feste seg.. men skjønner ikke helt hvordqn jeg skal Fikse dette.. vurderer å prøve med wild yam? Prøvde å få tak i babyklistwr men får ikke bestilt noe sted… noen tips?
 
Da var svaret på blodprøven kommet, ingen tegn til hcg i blodet.:( Så da går jeg over i gruppen IKM uke 51.

Masse lykke til alle dere, må spiren feste seg hos oss alle snart :Heartbigred
 
Da er vi altså på mnd 3 med spotting i 2 dager før mens, og kort mensen… tipper jeg ikke lager godt nok miljø for egget til å feste seg.. men skjønner ikke helt hvordqn jeg skal Fikse dette.. vurderer å prøve med wild yam? Prøvde å få tak i babyklistwr men får ikke bestilt noe sted… noen tips?
Har du vært hos gynk. Og sjekket for progesteronmangel?
 
Jeg kan settes på TR. Skal til utredning i januar. Håper på noen gode svar da.
 
Har du vært hos gynk. Og sjekket for progesteronmangel?

nei, men har time i januar pga prolaps. Skal få sjekket alt da og spørre litt evt be om oppfølgingstime til det da.. det er 3 mnd dette har skjedd. Aldri hatt det sånn før, så kjipt at systemet ikke vil lenger når man endelig begynner å prøve igjen :arghh:
 
Jeg fikk TR igår.. :( på syklus dag 32, har vanligvis 28 dager i en syklus, så jeg trodde virkelig den satt denne runden..
 
Back
Topp