Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh, det var virkelig leit Da har du nok opplevd det samme som meg denne PP. Du kan jo såklart ta blodprøve, men kanskje du skal ta en test til for å se om du får utslag? Hvis ikke så har du nok desverre hatt en kjemisk du ogsåHåpte på 2-3 i dag, men ser ut som det har gått galt. Begynte å blø så smått i natt.
Kan det være lurt å ta blodprøve hos fastlege?
Ååh, det var virkelig leit Da har du nok opplevd det samme som meg denne PP. Du kan jo såklart ta blodprøve, men kanskje du skal ta en test til for å se om du får utslag? Hvis ikke så har du nok desverre hatt en kjemisk du også
Jeg har forstått det som at ny PP starter med en gang blødningene starter God klem til deg!Veldig kjedelig
Negativ babyplan test nå, så tror du kan sette meg på kjemisk. Har fått time hos fastlegen i morgen. Telles denne blødningen som mensen eller kommer den i etter tid?
Da begynte blødningen her, 1 dag over ikm Skikkelig deppa, og skuffet over å ikke få det til..
Så utrolig trist kan jeg spørre hvor mange dpo du er?Håpte på 2-3 i dag, men ser ut som det har gått galt. Begynte å blø så smått i natt.
Kan det være lurt å ta blodprøve hos fastlege?
Så utrolig trist kan jeg spørre hvor mange dpo du er?
Takk, og sender en tilbake ogstor stor klem
Når tok du vaksinen? Jeg fikk ikke el før CD 40 etter første doseFortsatt negative tester og ingen TR. Regner med at jeg har tatt feil av EL og at syklusen fortsatt er superlang og uregelmessig etter vaksinen.. håper bare ikke den blir like lang som sist med 58 dager... syklusdag 28 nå..
Når tok du vaksinen? Jeg fikk ikke el før CD 40 etter første dose
Har du vært hos gynk. Og sjekket for progesteronmangel?Da er vi altså på mnd 3 med spotting i 2 dager før mens, og kort mensen… tipper jeg ikke lager godt nok miljø for egget til å feste seg.. men skjønner ikke helt hvordqn jeg skal Fikse dette.. vurderer å prøve med wild yam? Prøvde å få tak i babyklistwr men får ikke bestilt noe sted… noen tips?
Har du vært hos gynk. Og sjekket for progesteronmangel?