Jeg skal forresten hamstre nye babyplan tester på Black friday tilbud idag De er best syns jeg!
Hamstre litt både det og LH tester om tr dukker opp i helga her og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal forresten hamstre nye babyplan tester på Black friday tilbud idag De er best syns jeg!
Sniker. Har absolutt motsatt erfaring. Det er stor forskjell mellom vanlig strimmel rsfu og stavtesten. Jeg fikk nærmest blankt på babyplan tidligtest samme dag som det dukket opp en fin synlig rosa strek på rsfu stavtest.Og forresten, du burde prøve å kjøpe deg en annen test. F.eks CB early ? Rfsu slår så sent ut. Jeg fikk nesten ikke utslag på den selv om jeg fikk positiv digital med 25 i sensitivitet. Men jeg har virkelig troen på den streken du allerede har Spesielt med tanke på at du kun er 10 dpo!
Sniker. Har absolutt motsatt erfaring. Det er stor forskjell mellom vanlig strimmel rsfu og stavtesten. Jeg fikk nærmest blankt på babyplan tidligtest samme dag som det dukket opp en fin synlig rosa strek på rsfu stavtest.
Ja, kan godt være. Her var mine tester:så rart at de er så forskjellige. Men kan jo være noen «batcher» gjør jobben dårligere hos noen
takk- syns mye bedre på bildet enn irl syns jeg.. og best fra den vinkelen så har ikke heeeelt troa. Legger med fra annen vinkel så ser du den ikke noe særlig. Men syns det er så ekkelt å se på de stavene ifht strimler. Savner babyplan testene mine hjemme
Dette var min rfsu i går, den slo ut på digital
Mener 9 DPO! Men syklusen har vært helt på villspor. Tror det var tidlig, den der vanlige du får kjøpt på kiwivar den tidlig? Hvor mange dpo?
Kan skrive meg opp på TR nå. Håper på masse å gjøre fremover så jeg ikke har tid til å følge med lenger. Dette sliter hardt på psyken.
Takk, lykke til til deg og, enten denne eller neste runden!enig lykke til neste runde
Ånei så kjedelig å lese!Håpte på 2-3 i dag, men ser ut som det har gått galt. Begynte å blø så smått i natt.
Kan det være lurt å ta blodprøve hos fastlege?