IKM uke 47♥

Jeg er pp6, og ser ut som TR nå. Hadde trengt noe positivt denne uken, for nå går alt til helvete. Trenger ikke hormonkluss og smerter i tillegg. Vet ikke hva jeg gjør om venninnene mine føder før jeg er gravid altså. De har termin omtrent ved min pp8 tror jeg...
Off… det er ikke enkelt dette… man har så mange drømmer og forventninger knyttet til dette. Og så blir mange gravide lett, og for andre er det en lengre reise. Men når man går på den «smellen» hver mnd når tr dukker opp. Begynner jo man å bekymre seg litt over egen kropp osv. det er jo naturlig vil jeg tro å reagere slik. Men det er sårt… og det må det lov å være og tenker jeg!

Ennå ingen tegn til TR her, kun litt brunt blod.. Så nå begynner jeg så smått å håpe på at det faktisk kan bety noe :nailbiting:
har veldig lignende menssmerter både i magen og korsryggen, men mer som en konstant jevn murring og ikke like krampeaktig på en måte..men kan hende jeg tolker alt i retning gravid nå :arghh: ååå jeg er så spent på testing i morgen:nailbiting:

Ennå ingen tegn til TR her, kun litt brunt blod.. Så nå begynner jeg så smått å håpe på at det faktisk kan bety noe :nailbiting:
har veldig lignende menssmerter både i magen og korsryggen, men mer som en konstant jevn murring og ikke like krampeaktig på en måte..men kan hende jeg tolker alt i retning gravid nå :arghh: ååå jeg er så spent på testing i morgen:nailbiting:
Sånn har jeg det og ❤️

Oi, så spennende! Krysser fingrene for positive tester på oss i morgen :smiley-angelic001:Heartred
Allerede tjuvstartet :p

Edit: ser nå at du skrev brun spotting - det har jeg ikke, men murringene ☺️

Vedlegg

• 4425BFB5-3793-411D-B4E0-4FFE4DA6F2DB.jpeg
    4425BFB5-3793-411D-B4E0-4FFE4DA6F2DB.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 63
Hei til alle dere flotte frøkner her inne:happy:
Hvordan går det med dere? Si ifra hvis jeg har glemt å føre dere opp på listen som gravid eller med TR. Eller med kjemisk, sånn som jeg har hatt denne PP :sorry: Fikk negativ digital idag, og HCG nivået mitt var bare på 18 på mandag. Så da er løpet definitivt kjørt for min den i denne PP. Synd, men det er dessverre ganske vanlig. Håper ingen flere i denne IKM gruppa kommer til å oppleve det:Heartred Krysser fingrene for enda flere positive fine tester hos dere her inne :love7

10dpo idag. Syns jeg skimter noe, men tipper det er skygge, er tross alt rfsu. Sånn er det når man er på ferie, idag reiser vi videre fra hytta til familie, så jeg ville ta en test før vi kom dit, ønsker helst ikke være der å teste: tanken videre er nok at tr kommer på fredag som forventet, og om den på mirakuløst ikke så tester jeg lørdags morgen hjemme. Lykke til alle sammen! Krysser fingre for flere streker denne uka:Heartred

Vedlegg

• C70B9D0E-44F0-48A2-95F9-DB43E1DB09F5.jpeg
    C70B9D0E-44F0-48A2-95F9-DB43E1DB09F5.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 94
Hei til alle dere flotte frøkner her inne:happy:
Hvordan går det med dere? Si ifra hvis jeg har glemt å føre dere opp på listen som gravid eller med TR. Eller med kjemisk, sånn som jeg har hatt denne PP :sorry: Fikk negativ digital idag, og HCG nivået mitt var bare på 18 på mandag. Så da er løpet definitivt kjørt for min den i denne PP. Synd, men det er dessverre ganske vanlig. Håper ingen flere i denne IKM gruppa kommer til å oppleve det:Heartred Krysser fingrene for enda flere positive fine tester hos dere her inne :love7

Klem:Heartbigred

10dpo idag. Syns jeg skimter noe, men tipper det er skygge, er tross alt rfsu. Sånn er det når man er på ferie, idag reiser vi videre fra hytta til familie, så jeg ville ta en test før vi kom dit, ønsker helst ikke være der å teste: tanken videre er nok at tr kommer på fredag som forventet, og om den på mirakuløst ikke så tester jeg lørdags morgen hjemme. Lykke til alle sammen! Krysser fingre for flere streker denne uka:Heartred
Jeg syns den streken ser veldig lovende ut! Ser den uten å myse! Håper for deg :shy::Heartred

Og forresten, du burde prøve å kjøpe deg en annen test. F.eks CB early ? Rfsu slår så sent ut. Jeg fikk nesten ikke utslag på den selv om jeg fikk positiv digital med 25 i sensitivitet. Men jeg har virkelig troen på den streken du allerede har :D Spesielt med tanke på at du kun er 10 dpo!

Jeg syns den streken ser veldig lovende ut! Ser den uten å myse! Håper for deg :shy::Heartred

takk- syns mye bedre på bildet enn irl syns jeg.. og best fra den vinkelen :laughing002:laughing002 så har ikke heeeelt troa. Legger med fra annen vinkel så ser du den ikke noe særlig. Men syns det er så ekkelt å se på de stavene ifht strimler. Savner babyplan testene mine hjemme:happy090

Vedlegg

• 03CD0B83-088E-44CD-95EB-56CF2BA66D23.jpeg
    03CD0B83-088E-44CD-95EB-56CF2BA66D23.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 79
Jeg skal forresten hamstre nye babyplan tester på Black friday tilbud idag :hilarious: De er best syns jeg! :)

Prøvd å åpne testen og se på strimmelen uten glass over? Da ser du streken bedre :D

den ligger i søpla på hytta så det går ikke nå :laughing002 sto å vurderte det men skjønte ikke hvordan og følte egt at slaget var tapt. Så vi får bare se om tanta kommer eller ikke på fredag:Heartred

Back
Topp