IKM uke 47♥

Åh.. Dagene går så sakte, og samtidig så fort. Tr er vel rett rundt hjørnet, og det er en ganske kjip tanke. Er 9dpo, og har ingen symptomer (annet enn litt ekstra sulten og murringer i magen, noe jeg ofte får før ikm). Jeg har en lutealfase på 11 dager, så føler liksom at en test burde ha slått ut nå :oops:
En ting er sikkert; går det ikke denne gangen (heller), søker vi hjelp :bag:
Lov å bare mistet motet bittelitt?

Huff, samme her. Venter tr i dag, skikkelig kjipt å bare vente. Har null symptomer så gidder ikke engang kjøpe en test.

Hvor lenge har dere prøvd? Jeg tenker også å søke om hjelp, har prøvd i 1 år, 1 sa, 1 ma og en kjemisk forrige mnd

Da kan jeg settes opp på TR. Hvor lenge etter TR starter dere testingen for eggløsning?

5 uker i morgen... kan TR komme nå? :wtf:
blir test til helgen, TR burde ha kommet 2 uker etter MA iaf..
kroppen min liker meg ikke :hilarious:

Huff, samme her. Venter tr i dag, skikkelig kjipt å bare vente. Har null symptomer så gidder ikke engang kjøpe en test.

Hvor lenge har dere prøvd? Jeg tenker også å søke om hjelp, har prøvd i 1 år, 1 sa, 1 ma og en kjemisk forrige mnd
Kjedelig å høre at dere opplever det samme :oops:
Jeg har alt for lite selvkontroll til å ikke teste. Akkurat som om jeg tror at jo oftere jeg tester, jo større sannsynlighet for positiv test :banghead:

Vi har prøvd i straks ett år. Har bare fått skyggwr/svake svake streker, så er egentlig ikke sikker på om vi får det til i det hele tatt. Leit at du har gått igjennom å miste flere ganger. Sender styrke :Heartpink

10dpo og mensmurringer. Tr melder nok sin ankomst iløpet av dagen eller natta. Veeet så godt at man ikke skal lese av tester etter tiden, så hvorfor klarer jeg ikke å bare kaste gamle tester?
Øverste fra igår og resten fra idag.. Kunne jo like gjerne bruke opp testene siden det ikke gikk denne gangen og. Kan like gjerne kjøpe nye neste pp :bag: :bag: lei av skygger..

Vedlegg

• IMG_20211122_105420.jpg
    IMG_20211122_105420.jpg
    2,7 MB · Visninger: 101
10dpo og mensmurringer. Tr melder nok sin ankomst iløpet av dagen eller natta. Veeet så godt at man ikke skal lese av tester etter tiden, så hvorfor klarer jeg ikke å bare kaste gamle tester?
Øverste fra igår og resten fra idag.. Kunne jo like gjerne bruke opp testene siden det ikke gikk denne gangen og. Kan like gjerne kjøpe nye neste pp :bag: :bag: lei av skygger..
Kaster, plukker opp igjen for å bare dobbeltsjekke :banghead: Så kjenner godt til den! Det er jo bare fordi man ønsker så inderlig, og da blir flammen litt tent av de dumme skyggene ❤️

Kaster, plukker opp igjen for å bare dobbeltsjekke :banghead: Så kjenner godt til den! Det er jo bare fordi man ønsker så inderlig, og da blir flammen litt tent av de dumme skyggene ❤️
Det ønsket overstyrer ofte fornuften ja. Helt tullete, men tror jeg hadde gått enda mer i kjelleren hvis det håpet ble helt slukket hver måned :Heartpink

Ny test i dag :)

11 dpo, hadde håpt på sterkere strek for å være helt sikker :smiley-ashamed008

Vedlegg

• AD9F7204-1B90-4E57-B4D2-8C9F2494F196.jpeg
    AD9F7204-1B90-4E57-B4D2-8C9F2494F196.jpeg
    209 KB · Visninger: 127
Så godt å høre❤️
Har ikke vært gravid før, så sammenligner bare med andre sine tester

Det er så godt å ha dette forumet, for å lufte tanker
Det forstår jeg veldig godt! Jeg hadde ikke oversikt over en eneste ting i første graviditet, så ante ikke hvor langt jeg var på vei heller - bare merket «noe var annerledes» så tok en test, men var nok endel lengre enn 11 Dpo altså. ❤️

Jeg tror jeg mister selv om testene er positive. Tok en CB plus på fredag som så slik ut:
F13D33EC-34EE-46B1-A2CD-ED4948B28B7D.jpeg

Og tok en ny igjen etter å ha holdt meg i 4 timer idag:
C240D8FE-0339-4AAE-9C8D-C550AD2898BB.jpeg

Tok dessuten en rfsu tidlig test som det var veldig svakt utslag på idag. CB digital viser gravid 1-2..

Er 13/14 dpo idag. Testene burde vel ha vært sterkere enn dette nå?:arghh:

225FD677-F86E-4D6F-B4B9-6586E4317F93.jpeg

Jeg tror jeg mister selv om testene er positive. Tok en CB plus på fredag som så slik ut:
Vis vedlegget 371780

Og tok en ny igjen etter å ha holdt meg i 4 timer idag:
Vis vedlegget 371781
Tok dessuten en rfsu tidlig test som det var veldig svakt utslag på idag. CB digital viser gravid 1-2..

Er 13/14 dpo idag. Testene burde vel ha vært sterkere enn dette nå?:arghh:

Vis vedlegget 371782

per nå er du gravid ihvertfall. Med min 1. hadde jeg svak strek 15dpo. Så det er faktisk ingen fasit på hvor sterke de skal være. Så lenge de dobler seg ca 48t? Vent 2 dager å teste igjen?

Back
Topp