Jeg kan fjernes fra listen da el ikke har komt enda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes lurt ut! Men det er ikke over ennå!Åh.. Dagene går så sakte, og samtidig så fort. Tr er vel rett rundt hjørnet, og det er en ganske kjip tanke. Er 9dpo, og har ingen symptomer (annet enn litt ekstra sulten og murringer i magen, noe jeg ofte får før ikm). Jeg har en lutealfase på 11 dager, så føler liksom at en test burde ha slått ut nå
En ting er sikkert; går det ikke denne gangen (heller), søker vi hjelp
Lov å bare mistet motet bittelitt?
Føler med deg! Er der selv selv om vi nettopp har begynt å prøve.I morgen begynner uka! Jeg for min del har gått fra tørr jeg og håpe hver mnd til- ugh. Treffer vel ikke nå heller. Og litt hjertevondt fordi jeg føler at kroppen svikter… eller jeg svikter den? Har trolig en hormonell ubalanse som jeg prøver å rette opp i.. men det tar jo tid, som vi egt ikke hadde ifht å treffe før siste året på bacheloren, så jeg ikke måtte tatt perm midt i.. vi er reist på ferie og jeg tok ikke med noen tester fordi jeg føler helt ærlig at det er ikke vits lenger. I tillegg så har vi hatt en veldig lang og tung mnd, hvor vi bare la aksjer typ 1 1/2 gang. 1/2 5 dager før el, og dagen før. Det er jo i teorien nok, 1 mann var det bare 1 aksjelegging. Men når man har prøvd noen mnd på rad, mister man litt troa på at «det funker ihvertfall ikke visst vi ikke har gjort alt rett/nok» andre som kjenner seg litt igjen i håpløsheten ? Jeg tipper det går over det også, men akkurat nå er det litt surt og vondt. Og jeg har ingen andre enn dere og mannen å klage til
Føler veldig med deg, føles like håpløst ut herI morgen begynner uka! Jeg for min del har gått fra tørr jeg og håpe hver mnd til- ugh. Treffer vel ikke nå heller. Og litt hjertevondt fordi jeg føler at kroppen svikter… eller jeg svikter den? Har trolig en hormonell ubalanse som jeg prøver å rette opp i.. men det tar jo tid, som vi egt ikke hadde ifht å treffe før siste året på bacheloren, så jeg ikke måtte tatt perm midt i.. vi er reist på ferie og jeg tok ikke med noen tester fordi jeg føler helt ærlig at det er ikke vits lenger. I tillegg så har vi hatt en veldig lang og tung mnd, hvor vi bare la aksjer typ 1 1/2 gang. 1/2 5 dager før el, og dagen før. Det er jo i teorien nok, 1 mann var det bare 1 aksjelegging. Men når man har prøvd noen mnd på rad, mister man litt troa på at «det funker ihvertfall ikke visst vi ikke har gjort alt rett/nok» andre som kjenner seg litt igjen i håpløsheten ? Jeg tipper det går over det også, men akkurat nå er det litt surt og vondt. Og jeg har ingen andre enn dere og mannen å klage til
Du sier det jeg nettopp tenkte akkurat nå…I morgen begynner uka! Jeg for min del har gått fra tørr jeg og håpe hver mnd til- ugh. Treffer vel ikke nå heller. Og litt hjertevondt fordi jeg føler at kroppen svikter… eller jeg svikter den? Har trolig en hormonell ubalanse som jeg prøver å rette opp i.. men det tar jo tid, som vi egt ikke hadde ifht å treffe før siste året på bacheloren, så jeg ikke måtte tatt perm midt i.. vi er reist på ferie og jeg tok ikke med noen tester fordi jeg føler helt ærlig at det er ikke vits lenger. I tillegg så har vi hatt en veldig lang og tung mnd, hvor vi bare la aksjer typ 1 1/2 gang. 1/2 5 dager før el, og dagen før. Det er jo i teorien nok, 1 mann var det bare 1 aksjelegging. Men når man har prøvd noen mnd på rad, mister man litt troa på at «det funker ihvertfall ikke visst vi ikke har gjort alt rett/nok» andre som kjenner seg litt igjen i håpløsheten ? Jeg tipper det går over det også, men akkurat nå er det litt surt og vondt. Og jeg har ingen andre enn dere og mannen å klage til
Har det akkurat likt her. Vi fikk heller ikke lagt inn aksjer mer enn 1 1/2 gang så tenker at denne PP er kjørt føler det heller ingen plass at jeg mot formodning skal være gravid. Testet for moroskyld i dag10 dpo i dag og fikk negativ test.I morgen begynner uka! Jeg for min del har gått fra tørr jeg og håpe hver mnd til- ugh. Treffer vel ikke nå heller. Og litt hjertevondt fordi jeg føler at kroppen svikter… eller jeg svikter den? Har trolig en hormonell ubalanse som jeg prøver å rette opp i.. men det tar jo tid, som vi egt ikke hadde ifht å treffe før siste året på bacheloren, så jeg ikke måtte tatt perm midt i.. vi er reist på ferie og jeg tok ikke med noen tester fordi jeg føler helt ærlig at det er ikke vits lenger. I tillegg så har vi hatt en veldig lang og tung mnd, hvor vi bare la aksjer typ 1 1/2 gang. 1/2 5 dager før el, og dagen før. Det er jo i teorien nok, 1 mann var det bare 1 aksjelegging. Men når man har prøvd noen mnd på rad, mister man litt troa på at «det funker ihvertfall ikke visst vi ikke har gjort alt rett/nok» andre som kjenner seg litt igjen i håpløsheten ? Jeg tipper det går over det også, men akkurat nå er det litt surt og vondt. Og jeg har ingen andre enn dere og mannen å klage til
Ser veldig godt!Har vært så irritert, følt meg så gravid, men testene ble ikke sterkere. SER DERE I DAG?!
Det er hvertfall ikke skygge, synes så godt i virkelighetenSer veldig godt!
Langt i fra skygge der! HÅPER jeg følger etter deg i de nærmeste dageneDet er hvertfall ikke skygge, synes så godt i virkeligheten
Krysser fingrene for deg! Men ennå 5 dager til ikm her, så kjemisk kan fortsatt skjeLangt i fra skygge der! HÅPER jeg følger etter deg i de nærmeste dagene
Ja har ikke heelt oversikt over når IKM er her, men er 5-7 dager her (tok ny test nå 1,5 time etter første - jeg vet, HÅPLØS) men føler det kom en svaaak strek mye fortere daKrysser fingrene for deg! Men ennå 5 dager til ikm her, så kjemisk kan fortsatt skje
Har det akkurat likt her. Vi fikk heller ikke lagt inn aksjer mer enn 1 1/2 gang så tenker at denne PP er kjørt føler det heller ingen plass at jeg mot formodning skal være gravid. Testet for moroskyld i dag10 dpo i dag og fikk negativ test.
Nå gidder jeg faktisk ikke teste mer før jeg evt. går over IKM.
Føler veldig med deg, føles like håpløst ut her
Etter hvert som månedene går, skal jo i teorien oddsen gå opp for at det klaffer, men i stedet føles der bare tyngre og tyngre, og vanskeligere å oppnå
Vil bare sende litt styrke. For her er det bare å tømme seg. Jeg har heller ingen andre enn mannen å dele "sorgen" med.
Alt som skal til er en eneste sædcelle, så dere kan jo ha vært like heldige som med første
Kjenner meg så absolutt igjen i håpløsheten! Vi har prøvd i to år nå, uten hell og med dårlig tilbakemelding på utredning. "Det kaaan jo gå" naturlig, sier gynekolog, og då får jo jeg opp forhåpninger. Men hver gang TR kommer, blir de knust.I morgen begynner uka! Jeg for min del har gått fra tørr jeg og håpe hver mnd til- ugh. Treffer vel ikke nå heller. Og litt hjertevondt fordi jeg føler at kroppen svikter… eller jeg svikter den? Har trolig en hormonell ubalanse som jeg prøver å rette opp i.. men det tar jo tid, som vi egt ikke hadde ifht å treffe før siste året på bacheloren, så jeg ikke måtte tatt perm midt i.. vi er reist på ferie og jeg tok ikke med noen tester fordi jeg føler helt ærlig at det er ikke vits lenger. I tillegg så har vi hatt en veldig lang og tung mnd, hvor vi bare la aksjer typ 1 1/2 gang. 1/2 5 dager før el, og dagen før. Det er jo i teorien nok, 1 mann var det bare 1 aksjelegging. Men når man har prøvd noen mnd på rad, mister man litt troa på at «det funker ihvertfall ikke visst vi ikke har gjort alt rett/nok» andre som kjenner seg litt igjen i håpløsheten ? Jeg tipper det går over det også, men akkurat nå er det litt surt og vondt. Og jeg har ingen andre enn dere og mannen å klage til
Kjenner meg så absolutt igjen i håpløsheten! Vi har prøvd i to år nå, uten hell og med dårlig tilbakemelding på utredning. "Det kaaan jo gå" naturlig, sier gynekolog, og då får jo jeg opp forhåpninger. Men hver gang TR kommer, blir de knust.