IKM uke 47♥

Har du tatt ny test idag? :joyful::shy:
Jepp :) de er bittelitt sterkere idag :D Her er vanlig babyplan tester. Øverste er fra igår:

85EF7699-1295-49A0-96B7-A710079255F5.jpeg

CB tatt idag:

4F63AA84-CE7C-4A28-9648-E18F24B00805.jpeg

67743C55-9AE1-4557-A4DC-F2D9DABEE509.jpeg

Blir spennende å se om de øker mer i styrke i dagene fremover :angelic:

Ny test i dag, helt blendahvit. 8 dpo så håper og krysser alt for at den blir positiv neste uke!

Våknet skikkelig oppblåst i dag med murringer nederst i magen. Får bare håpe det ikke er tr som gjør seg klar. Men enda 6 dager til IKM.

Da er liksom balletten igang, for nå kom babyplan testene:D:p er kun 7 eller 8 dpo, helt hvit test foreløpig :p

Vedlegg

• E9227DA9-ADA7-4E81-B927-3FFD94CF0714.jpeg
    E9227DA9-ADA7-4E81-B927-3FFD94CF0714.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 80
Bare skygger her foreløpig, 7dpo. Fikk et øyeblikk litt høy puls på test nr 2 idag, men da jeg sammenliknet med gårsdagen og den fra imorges er jeg rimelig sikker på at det er skygge :bag:
Skal i bursdagsfest ikveld, og er derfor så usikker på om jeg skal ta noen glass eller ei. Har egentlig sagt at jeg lever som normalt frem til tydelig positiv test, for etter 12 mnd kan jeg ikke begrense meg selv så mye lenger :oops: men med murringer og stikninger i livmora idag, så er det ikke så lett å bestemme seg..

Bilde fra nyeste, og alle sammen (øverst igår, de 2 nederste fra imorges og nå)

Vedlegg

• IMG_20211119_141502_edit_101478318522015.jpg
    IMG_20211119_141502_edit_101478318522015.jpg
    1,2 MB · Visninger: 72
  • IMG_20211119_142210_edit_101802139052695.jpg
    IMG_20211119_142210_edit_101802139052695.jpg
    1,6 MB · Visninger: 74
Bare skygger her foreløpig, 7dpo. Fikk et øyeblikk litt høy puls på test nr 2 idag, men da jeg sammenliknet med gårsdagen og den fra imorges er jeg rimelig sikker på at det er skygge :bag:
Skal i bursdagsfest ikveld, og er derfor så usikker på om jeg skal ta noen glass eller ei. Har egentlig sagt at jeg lever som normalt frem til tydelig positiv test, for etter 12 mnd kan jeg ikke begrense meg selv så mye lenger :oops: men med murringer og stikninger i livmora idag, så er det ikke så lett å bestemme seg..

Altså jeg følte jeg så no på første… men hadde jeg vært deg, på bakgrunn av den testen, så hadde jeg kanskje holdt meg til kun et par glass… ikke mer:p Spennende tester da, følte nesten første testen var litt rosa. Men, jeg er 7dpo selv, og…ser streker overalt nå :nailbiting:

Så tidlig har nok ikke et glass noe å si siden dere ikke deler blod før mellom uke 8 og 9 :) før tydelig positiv eller ikm ville jeg nok tatt noen glass :rolleyes:

Så tidlig har nok ikke et glass noe å si siden dere ikke deler blod før mellom uke 8 og 9 :) før tydelig positiv eller ikm ville jeg nok tatt noen glass :rolleyes:
Da tar jeg noen glass med god samvittighet :rolleyes:Forrige graviditet var en stor overraskelse, og der var jeg på fest før jeg fant det ut 4 dager over ikm, så.. :hilarious: med det i bakhodet tar jeg det pent!

Altså jeg følte jeg så no på første… men hadde jeg vært deg, på bakgrunn av den testen, så hadde jeg kanskje holdt meg til kun et par glass… ikke mer:p Spennende tester da, følte nesten første testen var litt rosa. Men, jeg er 7dpo selv, og…ser streker overalt nå :nailbiting:
Altså ja, Jeg ser streker i hytt og pine selv, og syns skyggene forandrer seg hver gang jeg kikker på testene :hilarious: spennende tider, håper det blir streker for oss begge!!

Mista håpet, men er jo bare 12 dpo. Sist gang testa jeg svakt positivt først 1 uke over ikm, så vet liksom ikke hvorfor jeg er så negativ. Kanskje litt pga at andre tester positivt så tidlig etter EL:joyful: men her er det blenda, og jeg vil så gjerne se strek! Det stikker en del i puppene og har fortsatt denne morgenhodepinen som starta for noen dager siden. Kanskje kanskje..

Back
Topp