Jeg har gjort det! Spesielt om jeg MÅ på do tidlig morgenkvist. Har aldri fått positiv test da, men jeg kan ikke se at noe skal skje med prøven på noen timer?Går det Ann å spare på urinprøve? Får tester senere i dag, vil gjerne ta en på morgenurin![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har gjort det! Spesielt om jeg MÅ på do tidlig morgenkvist. Har aldri fått positiv test da, men jeg kan ikke se at noe skal skje med prøven på noen timer?Går det Ann å spare på urinprøve? Får tester senere i dag, vil gjerne ta en på morgenurin![]()
Klarte ikke å se det noe stedDe fleste står det på, men dobbeltsjekk på baksiden om det er 10 eller 25 i sensivitet![]()
Ser dere det jeg ser?Er 9 dpo ifølge Premom, 10 ifølge FF.. Fikk blenda tester på morgenurin, tok disse for en time siden:
CB tidlig deteksjon:
Vis vedlegget 371494
Vis vedlegget 371495
Vis vedlegget 371493
CB vanlig med kryss:
Vis vedlegget 371492
Vanlig Babyplan:
Vis vedlegget 371491
Wææ![]()

JeppHar du tatt ny test idag?![]()

Jeppde er bittelitt sterkere idag
Her er vanlig babyplan tester. Øverste er fra igår:
Vis vedlegget 371561
CB tatt idag:
Vis vedlegget 371563
Vis vedlegget 371564
Blir spennende å se om de øker mer i styrke i dagene fremover![]()

Absolutt håp10dpo her i dag, og blenda tester... Murringer i magen og litt for tidlig til tr enn så lenge. Fortsatt håp?
Mange som ikke tester positivt før etter ikm, så ikke gi opp helt endaAltså jeg følte jeg så no på første… men hadde jeg vært deg, på bakgrunn av den testen, så hadde jeg kanskje holdt meg til kun et par glass… ikke merBare skygger her foreløpig, 7dpo. Fikk et øyeblikk litt høy puls på test nr 2 idag, men da jeg sammenliknet med gårsdagen og den fra imorges er jeg rimelig sikker på at det er skygge
Skal i bursdagsfest ikveld, og er derfor så usikker på om jeg skal ta noen glass eller ei. Har egentlig sagt at jeg lever som normalt frem til tydelig positiv test, for etter 12 mnd kan jeg ikke begrense meg selv så mye lengermen med murringer og stikninger i livmora idag, så er det ikke så lett å bestemme seg..
Bilde fra nyeste, og alle sammen (øverst igår, de 2 nederste fra imorges og nå)

Så tidlig har nok ikke et glass noe å si siden dere ikke deler blod før mellom uke 8 og 9Bare skygger her foreløpig, 7dpo. Fikk et øyeblikk litt høy puls på test nr 2 idag, men da jeg sammenliknet med gårsdagen og den fra imorges er jeg rimelig sikker på at det er skygge
Skal i bursdagsfest ikveld, og er derfor så usikker på om jeg skal ta noen glass eller ei. Har egentlig sagt at jeg lever som normalt frem til tydelig positiv test, for etter 12 mnd kan jeg ikke begrense meg selv så mye lengermen med murringer og stikninger i livmora idag, så er det ikke så lett å bestemme seg..
Bilde fra nyeste, og alle sammen (øverst igår, de 2 nederste fra imorges og nå)
Da tar jeg noen glass med god samvittighetSå tidlig har nok ikke et glass noe å si siden dere ikke deler blod før mellom uke 8 og 9før tydelig positiv eller ikm ville jeg nok tatt noen glass
![]()
med det i bakhodet tar jeg det pent!Altså ja, Jeg ser streker i hytt og pine selv, og syns skyggene forandrer seg hver gang jeg kikker på testeneAltså jeg følte jeg så no på første… men hadde jeg vært deg, på bakgrunn av den testen, så hadde jeg kanskje holdt meg til kun et par glass… ikke merSpennende tester da, følte nesten første testen var litt rosa. Men, jeg er 7dpo selv, og…ser streker overalt nå
![]()
spennende tider, håper det blir streker for oss begge!!Forsatt usikker! Har begynt å spotte, og temperaturen sank til bunns idag tidlig!Absolutt håpMange som ikke tester positivt før etter ikm, så ikke gi opp helt enda
![]()
men her er det blenda, og jeg vil så gjerne se strek! Det stikker en del i puppene og har fortsatt denne morgenhodepinen som starta for noen dager siden. Kanskje kanskje..

Å nei, så kjipt!!! Da håper vi på en fantastisk julegaveDa er alt over for denne gang, mens kom i natt![]()