Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ser dere det jeg ser?Er 9 dpo ifølge Premom, 10 ifølge FF.. Fikk blenda tester på morgenurin, tok disse for en time siden:
CB tidlig deteksjon:
Vis vedlegget 371494
Vis vedlegget 371495
Vis vedlegget 371493
CB vanlig med kryss:
Vis vedlegget 371492
Vanlig Babyplan:
Vis vedlegget 371491
Wææ![]()

Ser dere det jeg ser?Er 9 dpo ifølge Premom, 10 ifølge FF.. Fikk blenda tester på morgenurin, tok disse for en time siden:
CB tidlig deteksjon:
Vis vedlegget 371494
Vis vedlegget 371495
Vis vedlegget 371493
CB vanlig med kryss:
Vis vedlegget 371492
Vanlig Babyplan:
Vis vedlegget 371491
Wææ![]()
jeg også testet sterkere utpå dagen enn om mårran, er visstnok helt normalt 

CB tidlig deteksjon:
Vis vedlegget 371494
Vis vedlegget 371495
Vis vedlegget 371493
CB vanlig med kryss:
Vis vedlegget 371492
Vanlig Babyplan:
Vis vedlegget 371491
Wææ![]()
Nå fikk jeg også håp om at testen kan bli positiv om jeg tester igjen 
Starter alt for tidlig, og tester alt for ofteNår starter dere testingen og hvor ofte tester dere?
9 dpo er veldig tidlig, er mange som ikke får utslag på test før etter IKM. Så er massevis av håpDet ser jo helt klart positiv utNå fikk jeg også håp om at testen kan bli positiv om jeg tester igjen
![]()
Krysser fingrene for deg!Gratulerer! Du er nok gravidjeg også testet sterkere utpå dagen enn om mårran, er visstnok helt normalt
hvordan er formen din? Jeg er småkvalm/sjøsjuk(ingen oppkast bankibordet), trøtt, mye stikking i magen og ømme pupper
Gleder meg til enda flere blir med oss til Augustgruppa![]()
![]()
Men tolker alt som positive symptomer nå som det tydeligvis er noe på gang i magen
Håper vi slipper unna den værste kvalmen fremover
Sniker. Oi, dette blir to veldig tette!Ser dere det jeg ser?Er 9 dpo ifølge Premom, 10 ifølge FF.. Fikk blenda tester på morgenurin, tok disse for en time siden:
CB tidlig deteksjon:
Vis vedlegget 371494
Vis vedlegget 371495
Vis vedlegget 371493
CB vanlig med kryss:
Vis vedlegget 371492
Vanlig Babyplan:
Vis vedlegget 371491
Wææ![]()
Ja, jeg har to døtre fra før. Ei på 2 år og ei på 5 mnd + en sønn på 10år og ei bonusdatter på 11. Så dette blir isåfall mitt 4 barn hvis alt går braSniker. Oi, dette blir to veldig tette!
Blir det jente så blir de tre ganske tette søstre. Men hadde ikke vært feil med en lillebror heller
*drømme*Gratulerer!!!Ser dere det jeg ser?Er 9 dpo ifølge Premom, 10 ifølge FF.. Fikk blenda tester på morgenurin, tok disse for en time siden:
CB tidlig deteksjon:
Vis vedlegget 371494
Vis vedlegget 371495
Vis vedlegget 371493
CB vanlig med kryss:
Vis vedlegget 371492
Vanlig Babyplan:
Vis vedlegget 371491
Wææ![]()
Starter alt for tidlig, og tester alt for ofte6 dpo her, og jeg har startet..
De fleste står det på, men dobbeltsjekk på baksiden om det er 10 eller 25 i sensivitetStår det på alle testene om de er tidligtester eller ikke? Altså de single stripsene?
Samme her....Æsj, ca. 10DPO og blenda. Har ikke gitt opp håpet helt enda, for testet positivt sent sist, men definitivt mindre optimistisk![]()
Vi får håpe neste PP er tiden for oss begge!