IKM uke 47♥

Herlighet, allerede pessimistisk her:dead: bare 5 dpo… lurer på når dere andre kjente tegn til graviditet? Menssmerter , stikking osv? Er det jeg er vant til å kjenne ved graviditet, begge gangene… men husker ikke når det startet :D
jeg har kjent stikking og mensmurring før ikm, men da trodd at det har vært mens på vei. Har fått mye hodepine før ikm da, så det er liksom det jeg kjenner etter:happy: tror brystene har blitt ømme ca 1 uke etter ikm. Har to barn, men jammen så fort man glemmer rekkefølge på disse tegnene og symptomene

Ojsann... tror kanskje at jeg er gravid :woot::D
Har ikke meldt meg inn i denne gruppa denne mnd siden jeg egentlig hadde gitt opp litt.. men har jo stalket dere fra sidelinjen da:p
Turte ikke ta digital idag siden jeg bare har én liggende.. men tror dere den vil slå ut i morgen? o_O
Er 9-10 dpo idag.
Du er helt klart gravid med de strekene der ja :D Gratulerer så mye! Vil du at jeg skal sette deg opp som gravid på listen? :shy:

Her er jeg 8 eller 9 dpo idag. Premom og FF er litt uenige. Tempen sank litt igjen idag, og jeg har masse murringer i ryggen. Føler egentlig at TR er på vei:wtf: Vet ikke hva jeg skal tro. Har i tillegg fått UVI og blitt forkjøla denne PP også, så føler meg ikke bra. Magefølelsen sier at håpet ikke er så stort nå. Gjenstår å se o_O Hadde blitt sååååå sååååå glad for klaff, så må bare prøve å tenke positivt til evt. TR kommer :angelic: Håpet er jo ikke helt ute ennå iallefall…
6B02E1C6-65EE-4DE2-8F56-DE00FA7EEFC3.jpeg

Du er helt klart gravid med de strekene der ja :D Gratulerer så mye! Vil du at jeg skal sette deg opp som gravid på listen? :shy:

Tusen takk :Heartbigred hvis streken er sterkere i morgen så tar jeg en digital, kan vente med å skrive meg på til jeg har fått en positiv digital. En strek er vel en strek, men etter noen kjemiske så greier jeg ikke helt å tro på det før det lyser GRAVID på den digitale.

Ååååh, dagene går sent i DPO-Land altså! 8DPO i dag, blenda test og synkende temperatur. Tredje dagen på rad tempen dropper, så jeg kan nok ikke ha forhåpninger om festedip heller. Hadde et sterk mening om å ikke starte testing før 10DPO, men testetøsa vant igjen gitt! Ble vekt tidlig i dag, ca en time før normal tempetid (eller så normalt det kan bli) så der er jo et bittelite håp om at tempen kanskje skulle vært litt høyere en time senere, 36,7 i stedet for 36,6, men det hadde vel ikke spilt noen rolle i det store og hele uansett. Er vel bare å smøre seg med tålmodighet, men jeg har en plan om å drikke litt med noen venninner i helgen!

Vedlegg

• temp.png
    temp.png
    173,7 KB · Visninger: 60
Tusen takk :Heartbigred hvis streken er sterkere i morgen så tar jeg en digital, kan vente med å skrive meg på til jeg har fått en positiv digital. En strek er vel en strek, men etter noen kjemiske så greier jeg ikke helt å tro på det før det lyser GRAVID på den digitale.
Det skjønner jeg veldig godt :Heartred Krysser fingrene for enda sterkere streker og positiv digital:wav

Tok en billigtest igjen nå :woot: enda sterkere strek enn i dagtidlig! Begynner å gå opp for meg nå :D:shy:

Vedlegg

• 20211117_101012.jpg
    20211117_101012.jpg
    849,2 KB · Visninger: 122
Sorry for spam nå :facepalm::joyful: men jeg tok en råsjans og jammen var den positiv ! Jeg kan settes på Gravid nå :Heartbigred

Vedlegg

• 20211117_102531.jpg
    20211117_102531.jpg
    913,2 KB · Visninger: 41
Måtte svi av en test i dag tidlig, selvfølgelig negativ:smiley-ashamed008
6 dpo i dag, dagene går så sent… Vært mye svimmel og kvalm siden el, vil jo selvfølgelig tolke det som tegn selv om det er så tidlig. :smiley-ashamed008

Tenker ny test på fredag når jeg er 8 dpo :smiley-angelic002

Hvordan går det med dere?:Heartred

Måtte svi av en test i dag tidlig, selvfølgelig negativ:smiley-ashamed008
6 dpo i dag, dagene går så sent… Vært mye svimmel og kvalm siden el, vil jo selvfølgelig tolke det som tegn selv om det er så tidlig. :smiley-ashamed008

Tenker ny test på fredag når jeg er 8 dpo :smiley-angelic002

Hvordan går det med dere?:Heartred
Tok test mandag 7 dpo og den var blenda selvsagt! Skal ta ny test fredag, da er jeg 11 dpo :)

Jeg har nå sykt barn hjemme, får nok kanskje testet i kveld, men regner med å ikke se noe før rundt ikm

Hei. Jeg er ikke skrevet opp her inne, men trenger hjelp! Fikk en følelse at jeg var gravid i dag og bestemte meg for å teste! Er det noen som kan hjelpe meg? Ser noen noe her? Har sett på testene 100 ganger og redigert i alle mulige farger, synes jeg ser streker overalt nå:facepalm:

Vedlegg

• 20211117_073147.jpg
    20211117_073147.jpg
    579,6 KB · Visninger: 101
Hei. Jeg er ikke skrevet opp her inne, men trenger hjelp! Fikk en følelse at jeg var gravid i dag og bestemte meg for å teste! Er det noen som kan hjelpe meg? Ser noen noe her? Har sett på testene 100 ganger og redigert i alle mulige farger, synes jeg ser streker overalt nå:facepalm:
Hei :) Syns det er vanskelig å se noe som helst på den øverste testen. Men syns jeg kan skimte noe veldig veldig svakt på den nederste. Blir spennende å se imorra :D

jeg har kjent stikking og mensmurring før ikm, men da trodd at det har vært mens på vei. Har fått mye hodepine før ikm da, så det er liksom det jeg kjenner etter:happy: tror brystene har blitt ømme ca 1 uke etter ikm. Har to barn, men jammen så fort man glemmer rekkefølge på disse tegnene og symptomene
Glemmes utrolig fort, vært gravid hvertfall 5 ganger (uheldig med 3 av dem før første baby satt), og alltid fått ømme pupper, stikking og murring relativt kjapt! Mistet mens smerter/murring etter 2. mann ble født(utrolig rart! Tanta bare kommer som en overraskelse, «heihei!!!!»), så er spent på om det påvirker hvilke symptomer jeg merker nå med tredje :rolleyes: Kanskje jeg ikke kjenner murring lenger i det hele tatt :p

Glemmes utrolig fort, vært gravid hvertfall 5 ganger (uheldig med 3 av dem før første baby satt), og alltid fått ømme pupper, stikking og murring relativt kjapt! Mistet mens smerter/murring etter 2. mann ble født(utrolig rart! Tanta bare kommer som en overraskelse, «heihei!!!!»), så er spent på om det påvirker hvilke symptomer jeg merker nå med tredje :rolleyes: Kanskje jeg ikke kjenner murring lenger i det hele tatt :p
Så enig når du sier det med å miste murringfølelsen etter at andremann var født! Så rart..

Helt hvitt 10 dpo.. klarte ikke vente til imorgen, så da blir neste test lørdag morgen. mistet litt håpet faktisk :sorry:

Vedlegg

• 153FBE81-C578-434D-9833-9C2C09478F82.jpeg
    153FBE81-C578-434D-9833-9C2C09478F82.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 71
Back
Topp