jeg har kjent stikking og mensmurring før ikm, men da trodd at det har vært mens på vei. Har fått mye hodepine før ikm da, så det er liksom det jeg kjenner etterHerlighet, allerede pessimistisk herbare 5 dpo… lurer på når dere andre kjente tegn til graviditet? Menssmerter , stikking osv? Er det jeg er vant til å kjenne ved graviditet, begge gangene… men husker ikke når det startet
![]()
tror brystene har blitt ømme ca 1 uke etter ikm. Har to barn, men jammen så fort man glemmer rekkefølge på disse tegnene og symptomene
bare 5 dpo… lurer på når dere andre kjente tegn til graviditet? Menssmerter , stikking osv? Er det jeg er vant til å kjenne ved graviditet, begge gangene… men husker ikke når det startet 

Vet ikke hva jeg skal tro. Har i tillegg fått UVI og blitt forkjøla denne PP også, så føler meg ikke bra. Magefølelsen sier at håpet ikke er så stort nå. Gjenstår å se
Håpet er jo ikke helt ute ennå iallefall…
hvis streken er sterkere i morgen så tar jeg en digital, kan vente med å skrive meg på til jeg har fått en positiv digital. En strek er vel en strek, men etter noen kjemiske så greier jeg ikke helt å tro på det før det lyser GRAVID på den digitale.
Krysser fingrene for enda sterkere streker og positiv digital

men jeg tok en råsjans og jammen var den positiv ! Jeg kan settes på Gravid nå