IKM uke 47♥

Æsj, fikk skikkelig nedover på hvilepulsen i dag :( vi har jo virkelig gitt jernet denne runden også.. :facepalm:håper det er midlertidig.

Vedlegg

• 74F2C590-F894-419C-8828-5559083E3D3B.png
    74F2C590-F894-419C-8828-5559083E3D3B.png
    373,6 KB · Visninger: 48
Hvis tempen fortsetter å gå nedover nå så er håpet ute for denne gang. Også kun på 7 dpo! Er lov å håpe på festedipp… Men kjenner at denne tempen ikke ga meg veldig mye håp :nailbiting:
B59175EC-518B-4F28-8F16-16E52A382341.jpeg

Ååh, festedipp er jo absolutt et alternativ der!
Ja, foreløpig må jeg nesten bare klamre meg til håpet om at det er derfor tempen var så lav idag ;) Hvis ikke så er lutealfasen min helt ute av kontroll iallefall. Fikk mesen 10 DPO forrige PP. Men da hadde EL vært forsinket. I denne PP kom EL til normal tid. Så det blir veldig spennende å teste igjen imorgen:nailbiting:

Såå klar for testing! Spennende med den lille blødningen og følelsen av at noe er på gang!

har du nylig tatt vaksine?

Nei, ble ferdig før sommeren.. eneste «naturlige» årsaken jeg kan komme på er stress på jobb, men rart at det bare skal ødelegge ting de siste to syklusene, har ikke vært noe mer stress enn tidligere :confused:

Jeg går iallefall å kjenner mye på symptomer, men alle kan forklares med andre ting

Ja, foreløpig må jeg nesten bare klamre meg til håpet om at det er derfor tempen var så lav idag ;) Hvis ikke så er lutealfasen min helt ute av kontroll iallefall. Fikk mesen 10 DPO forrige PP. Men da hadde EL vært forsinket. I denne PP kom EL til normal tid. Så det blir veldig spennende å teste igjen imorgen:nailbiting:
Temping er kjempespennende! Blir som at man føler at man "gjør noe" i de lange ventedagene... Selv ligger jeg høyt, 6dpo, uten antydning til festedipp. Krysser fingrene for at den høye temperaturen betyr noe positivt, den har ikke vært så høy så lenge noen annen PP!!

Hei dere. Jeg fikk peak igår og idag er testene negativ. Antar EL har vært i natt. Ble kun aksjer idag tidlig da samboer har vært bortreist :confused: Så har ikke troa denne gangen :oops:

I dag har jeg vært kvalm og trøtt. Begynte virkelig å få forhåpninger. Helt til det sto 38,1 på febermålet. Jeg er nok bare syk :shifty:

El er nok ferdig her for denne gang. Skulle være flink å teste hele veien men gikk tom for tester og rakk ikke surre meg til å kjøpe nye! Surt, men men… etter utflod å dømme kan det se ut som at fredag var dagen, så tenker å starte testing neste fredag og utover! Vet godt med meg selv at jeg ikke klarer å holde meg fra å teste , så tester tidlig:D:p

Vi klarte hvertfall å legge inn mye aksjer dagene før EL. Vært mye sykdom i hus, og med en 3åring som har vært hjemme/sykehus med RS har jeg hatt nok å gjøre. Så har kanskje ikke vært den beste PP. Men krysser fingrene:(:joyful:

El er nok ferdig her for denne gang. Skulle være flink å teste hele veien men gikk tom for tester og rakk ikke surre meg til å kjøpe nye! Surt, men men… etter utflod å dømme kan det se ut som at fredag var dagen, så tenker å starte testing neste fredag og utover! Vet godt med meg selv at jeg ikke klarer å holde meg fra å teste , så tester tidlig:D:p

Vi klarte hvertfall å legge inn mye aksjer dagene før EL. Vært mye sykdom i hus, og med en 3åring som har vært hjemme/sykehus med RS har jeg hatt nok å gjøre. Så har kanskje ikke vært den beste PP. Men krysser fingrene:(:joyful:
Vi har også hatt masse sykdom i huset, så har ikke vært enkelt med aksjelegging. Så føler med dere. Og ikke minst, stakkars dere som har hatt RS :( Det må ha vært forferdelig :/ Krysser fingrene for deg og at det blir klaff denne PP :love7

Ja, det er litt nervepirrende :woot: Tror jeg kommer til å teste om to dager. Da er jeg 10 dpo:angelic: Hvis det var en festedipp igår, så vil det kanskje kunne vises på en test da :angelic: Håper det :shy:

Det blir spennende! Jeg gleder meg til å følge med på torsdag :)

Jeg er kvalm på andre dagen, men ingenting som slår ut på test (7 dpo). Og kan likegodt være at kroppen er litt i ulage av andre årsaker :wacky:

4dpo her, tror jeg (mulig 3). Denne tiden er alltid verst :wacky:
Har hatt så god følelse frem til nå, men tvilen tar meg alltid og jeg blir pessimistisk. Hvorfor skal det gå denne gangen, når det ikke har gått de forrige 12 pp? Jeg prøver hardt å fokusere på tankens kraft, og tenke at jeg er eller blir gravid, men..
Ikke meningen å være negativ, må bare få ventilert ut litt tanker, siden jeg ikke snakker med andre enn samboeren om disse tingene:oops:

Back
Topp