Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh, festedipp er jo absolutt et alternativ der!Hvis tempen fortsetter å gå nedover nå så er håpet ute for denne gang. Også kun på 7 dpo! Er lov å håpe på festedipp… Men kjenner at denne tempen ikke ga meg veldig mye håp
Vis vedlegget 371214
Ja, foreløpig må jeg nesten bare klamre meg til håpet om at det er derfor tempen var så lav idag Hvis ikke så er lutealfasen min helt ute av kontroll iallefall. Fikk mesen 10 DPO forrige PP. Men da hadde EL vært forsinket. I denne PP kom EL til normal tid. Så det blir veldig spennende å teste igjen imorgenÅåh, festedipp er jo absolutt et alternativ der!
har du nylig tatt vaksine?
Temping er kjempespennende! Blir som at man føler at man "gjør noe" i de lange ventedagene... Selv ligger jeg høyt, 6dpo, uten antydning til festedipp. Krysser fingrene for at den høye temperaturen betyr noe positivt, den har ikke vært så høy så lenge noen annen PP!!Ja, foreløpig må jeg nesten bare klamre meg til håpet om at det er derfor tempen var så lav idag Hvis ikke så er lutealfasen min helt ute av kontroll iallefall. Fikk mesen 10 DPO forrige PP. Men da hadde EL vært forsinket. I denne PP kom EL til normal tid. Så det blir veldig spennende å teste igjen imorgen
Det er absolutt mye håp ! krysser fingrene for deg!Hei dere. Jeg fikk peak igår og idag er testene negativ. Antar EL har vært i natt. Ble kun aksjer idag tidlig da samboer har vært bortreist Så har ikke troa denne gangen
Vi har også hatt masse sykdom i huset, så har ikke vært enkelt med aksjelegging. Så føler med dere. Og ikke minst, stakkars dere som har hatt RS Det må ha vært forferdelig :/ Krysser fingrene for deg og at det blir klaff denne PPEl er nok ferdig her for denne gang. Skulle være flink å teste hele veien men gikk tom for tester og rakk ikke surre meg til å kjøpe nye! Surt, men men… etter utflod å dømme kan det se ut som at fredag var dagen, så tenker å starte testing neste fredag og utover! Vet godt med meg selv at jeg ikke klarer å holde meg fra å teste , så tester tidlig
Vi klarte hvertfall å legge inn mye aksjer dagene før EL. Vært mye sykdom i hus, og med en 3åring som har vært hjemme/sykehus med RS har jeg hatt nok å gjøre. Så har kanskje ikke vært den beste PP. Men krysser fingrene
Tempen steg igjen idag! Vis vedlegget 371288
Kjenner at spenningen er på topp nå ja
Ja, det er litt nervepirrende Tror jeg kommer til å teste om to dager. Da er jeg 10 dpo Hvis det var en festedipp igår, så vil det kanskje kunne vises på en test da Håper detHerregud så spennende Heier sånn på deg!
Når tenker du å teste?
Ja, det er litt nervepirrende Tror jeg kommer til å teste om to dager. Da er jeg 10 dpo Hvis det var en festedipp igår, så vil det kanskje kunne vises på en test da Håper det