IKM uke 47♥

Tror jeg er 1DPO i dag, med tanke på syklus og eggløsningsslim, men har skikkelig mensenkramper? Er ikke det litt rart?

Da er i alle fall EL over her. Livmortappen er lukket og utfloden har endret seg. Så spent på om EL var i helgen da vi ikke la inn alsjer eller om vi akkurat rakk det på mandag (tviler)., jaja, la oss si 3 dpo i dag:nailbiting:

Jeg henger litt her også jeg, opprinnelig tilhørende til IKM uke 46, men etter en SA så aner jeg ikke hvordan kroppen reagerer. Alt er foreløpig forskjøvet seg litt og mot uke 47:happy:

Premom mener jeg nå er 2 DPO, spent på om El testene holder seg nede nå fremover. Vi fikk lagt inn noen aksjer, men som sagt aner vi jo ikke hvordan kroppen er. Så vi har ikke så høye forhåpninger :happy:

Nå er jeg blitt syk. Basert på slim hadde jeg el i helgen, basert på kalenderen er det i morgen, men ingen aksjelegging nå med feber. Eneste positive er at om det ikke blir klaff nå eller de neste månedene får jeg dekket nipt i 2022

Jeg hater pcos-kroppen... Positiv eggløsningtest på mandag kombinert med masse slim, men bare en dag! Tempen steg bittelitt i går, så jeg fikk opp forhåpninger, men tempen gikk med igjen idag! Har jukset litt, og jeg er avhengig av en temp på 36.59 imorgen tidlig for at FF skal sette fast kryss... :confused005:nailbiting:

Vedlegg

• FEEF6F23-F50C-4E74-9967-482D52716C4E.jpeg
    FEEF6F23-F50C-4E74-9967-482D52716C4E.jpeg
    483,8 KB · Visninger: 46
Hvaaaa skjer her? Blir gal. Pleier å ha peak på cd 13, men aldri så lav? Har noen vært borti lignende? har hatt el-slim men ingen el-smerter.

Vedlegg

• Screenshot_20211111-100127_Premom.jpg
    Screenshot_20211111-100127_Premom.jpg
    591,5 KB · Visninger: 65
Flere som er snurrende? Hatt symptomer som sist gang jeg var gravid. Snart en måned siden. Men blitt du svimmel at jeg vet snart ikke hva som er høyre eller venstre. Var hos diabetes legen i dag, siden jeg ikke er gravid lenger så slipper jeg medisiner. Nevnte at jeg trodde blodtrykket var lavt og hun sjekket. Forklarer hvorfor jeg er svimmel 90% av tiden.. Men ikke av hva :sour: Ennå ikke fått mensen.

Spørsmål... Når dere tenker pp, er det antall måneder dere har gått inn aktivt for å prøve eller antall måneder uten prevensjon?

Solstrål1 - 25 - B2- PP3/4(?) - EL 12/11 - IKM 26/11

Sniker meg inn her jeg gitt. Sneket i kulissene, men har ikke ønsket å melde meg inn, siden jeg aldri helt vet når EL kommer.

Vedlegg

• 20211111_222611.jpg
    20211111_222611.jpg
    1,6 MB · Visninger: 42
Da har jeg endelig fått positiv EL test:D:D Jeg kan også flyttes ut av denne gruppa da syklusen tydeligvis er forsinket.. masse lykke til videre, jeg skal følge med på dere:Heartbigred

Virker som om El er idag, 2 dager forsinket. Karakteristiske El-smerter, og livmorhalsen har vært åpen i noen dager allerede. Kanskje tmi, men har hatt mye mer slim de siste dagene enn hele det året vi har prøvd. Håper det er positivt, har hatt skikkelig på følelsen at det klaffer denne måneden. Noe som kan være det evige ønsket såklart, men.. :Heartpink
Tester er bestilt, så testetøsa i meg blir tilfredsstilt denne måneden også. Lurer på hvor mange tester jeg har tatt totalt de siste 11 månedene, tør ikke gjette :smiley-ashamed004:laughing002

Back
Topp