Nei, æsj! Maks uflaks på deg denne runden. Får håpe du har brukt opp uflaksen nå, og at det snur!Var på apoteket nå og de selger selvfølgelig ikke den typen.. så da blir det strips fra RFSU på meg fremmover
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, æsj! Maks uflaks på deg denne runden. Får håpe du har brukt opp uflaksen nå, og at det snur!Var på apoteket nå og de selger selvfølgelig ikke den typen.. så da blir det strips fra RFSU på meg fremmover
Jeg har ofte smerte som kan minne om menskramper når jeg har eggløsning, både samme dag og dagen etter. Mye hormoner i sving!Tror jeg er 1DPO i dag, med tanke på syklus og eggløsningsslim, men har skikkelig mensenkramper? Er ikke det litt rart?
Tusen takk for svar! Kanskje jeg bare ikke har tenkt over det førJeg har ofte smerte som kan minne om menskramper når jeg har eggløsning, både samme dag og dagen etter. Mye hormoner i sving!
Jeg tenker aktiv prøvingSpørsmål... Når dere tenker pp, er det antall måneder dere har gått inn aktivt for å prøve eller antall måneder uten prevensjon?
Her er de to tingene det sammeSpørsmål... Når dere tenker pp, er det antall måneder dere har gått inn aktivt for å prøve eller antall måneder uten prevensjon?
Jeg regner aktiv prøvingSpørsmål... Når dere tenker pp, er det antall måneder dere har gått inn aktivt for å prøve eller antall måneder uten prevensjon?
Tenker aktiv prøvingSpørsmål... Når dere tenker pp, er det antall måneder dere har gått inn aktivt for å prøve eller antall måneder uten prevensjon?