Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utrolig hvor lite pålitelig kroppen er når vi trenger den som mestJeg skjønner ingenting jeg, 5. dagen i dag med blinkende smiley på EL test.. aldri tatt så mange dager før jeg har fått fast
Ja ikkesant har lagt inn aksjer 5 dager på rad og så nå trenger jeg at EL kommerUtrolig hvor lite pålitelig kroppen er når vi trenger den som mest
Endelig dpo-land på deg!God morgen Hvordan går det med dere? Her fikk jeg negativ EL test igjen igår kveld, og tempen steg idag. Kjente veldig mye EL smerter på venstre side i magen igår ettermiddag, så da har nok EL vært
Hehe her står det heller ikke på mangel av aksjer med 6 dager på rad nå, men det hjelper lite når EL ikke kommerHolder oss på skjema med aksjer lagt inn de fire siste dagene. Appene sier EL er i dag, så håper det stemmer! Får vel kjøre på i tre dager til for å være helt sikker. Det skal i hvert fall ikke stå på mangel ag aksjer
Æsj, så kjedelig! Dårlig gjort når man venter og venter!Hehe her står det heller ikke på mangel av aksjer med 6 dager på rad nå, men det hjelper lite når EL ikke kommer
To dager til EL her i følge Premom, men vi får se. 3 uker til om syklus blir som forrige mnd Kjenner ikke på noe smerter som jeg normalt sett gjør, men har høyere sexlyst, så det blir spennende! Testene ligger på 0.2, men det går som regel fra nesten blenda til peak på under et døgn
Går det ikke an å bare kjøpe flere strips? Veldig kjedelig altså!Da har jeg brukt opp siste CB digital EL test.. fremdeles blinkende smilefjes og jeg skjønner ingenting av denne syklusen… fikk blinkende smilefjes mye tidligere enn jeg pleier, men det har også vart mye lengere… men hva gjør jeg nå da, det er vell for sent å begynne å teste med en ny digital dersom jeg kjøper en ny? Så får vell bare teste med strips som jeg må kjøpe på butikken.. begynner å tro at jeg ikke kommer til å få noe EL denne syklusen
Nei det var akkurat det jeg også tenkte! Men det finnes selvfølgelig ikke mulighet for å kjøpe bare strips.. men jeg kan jo kjøpe ny pakke!! Og bruke samme maskin det var lurt Da må jeg ringe samboer å få han til å plukke den opp av søppla som jeg kastet i sinneGår det ikke an å bare kjøpe flere strips? Veldig kjedelig altså!
Var på apoteket nå og de selger selvfølgelig ikke den typen.. så da blir det strips fra RFSU på meg fremmoverNei det var akkurat det jeg også tenkte! Men det finnes selvfølgelig ikke mulighet for å kjøpe bare strips.. men jeg kan jo kjøpe ny pakke!! Og bruke samme maskin det var lurt Da må jeg ringe samboer å få han til å plukke den opp av søppla som jeg kastet i sinne