IKM uke 47♥

Så denne på en internasjonal pp side. Måtte bare dele den her og hehe :angelic: masse lykke til i tangoen folkens:Heartbigred her begynner el testingen senere idag. Og fremover i uka.

Vedlegg

• A29C1F52-FE97-4F60-970A-3BA2297E9E4A.jpeg
    A29C1F52-FE97-4F60-970A-3BA2297E9E4A.jpeg
    105 KB · Visninger: 76
Jeg skjønner ingenting jeg, 5. dagen i dag med blinkende smiley på EL test.. aldri tatt så mange dager før jeg har fått fast:mad:

Uten tvil superpositiv test idag:angelic:
21E78F0B-7C3D-424E-B560-6413834C9721.jpeg

1E3EF200-6691-41CB-8ED5-BB6AD9804C73.png

Fikk egentlig peak på Premom igår, men siden jeg fikk såpass sterk EL-test idag så satser jeg på at EL skjer imorgen. Murrer godt i magen:angelic: Fikk lagt aksjer igår, og satser på å få lagt aksjer i kveld også :sign17 Gleder meg til å komme i dpo land. Det er både kjedelig fordi man må vente, men også skikkelig spennende og nervepirrende siden man ikke vet hva resultatet av PP blir! :happy: Krysser fingrene for baby 2022:shy:

God morgen :) Hvordan går det med dere? Her fikk jeg negativ EL test igjen igår kveld, og tempen steg idag. Kjente veldig mye EL smerter på venstre side i magen igår ettermiddag, så da har nok EL vært :angelic:

God morgen :) Hvordan går det med dere? Her fikk jeg negativ EL test igjen igår kveld, og tempen steg idag. Kjente veldig mye EL smerter på venstre side i magen igår ettermiddag, så da har nok EL vært :angelic:
Endelig dpo-land på deg!

Jeg glemmer å teste hver morgen, og drikker så mye vann pga medisiner at det ikke er vits i å teste senere haha. El er i dag eller i morgen hvis jeg skal følge vanlig syklus. Har vært syk i over en uke med feber og forkjølelse. Kan det tulle med el tro?

Da er livmortappen åpen og myk, har høyere sexlyst og fikk lagt inn aksjer i går :) syns jeg har litt lite el-slim. Hadde en ørliten spott med blod i utfloden på søndag. La ikke inn aksjer da, så håper ikke den spottingen antyder at el er over :nailbiting:

Da er jeg også endelig klar for å melde meg inn her:joyful:
Fått beskjed om å sette Ovitrelle på torsdag, så da kommer forhåpentligvis EL mellom 11. og 13.:angel5

Ninja10 - 35 - PP3 - B2 - EL 12.11 - IKM 26.11

To dager til EL her i følge Premom, men vi får se. 3 uker til om syklus blir som forrige mnd:wacky: Kjenner ikke på noe smerter som jeg normalt sett gjør, men har høyere sexlyst, så det blir spennende! Testene ligger på 0.2, men det går som regel fra nesten blenda til peak på under et døgn:happy:

Her skjer det ingenting.. 0,19 på premom og 6. dag på rad med blinkende smilefjes på clearblue:mad: Begynner å bli litt frustrert nå kjenner jeg:oops:

Holder oss på skjema med aksjer lagt inn de fire siste dagene. Appene sier EL er i dag, så håper det stemmer! Får vel kjøre på i tre dager til for å være helt sikker. Det skal i hvert fall ikke stå på mangel ag aksjer :D

Holder oss på skjema med aksjer lagt inn de fire siste dagene. Appene sier EL er i dag, så håper det stemmer! Får vel kjøre på i tre dager til for å være helt sikker. Det skal i hvert fall ikke stå på mangel ag aksjer :D
Hehe her står det heller ikke på mangel av aksjer med 6 dager på rad nå, men det hjelper lite når EL ikke kommer:sorry:

To dager til EL her i følge Premom, men vi får se. 3 uker til om syklus blir som forrige mnd:wacky: Kjenner ikke på noe smerter som jeg normalt sett gjør, men har høyere sexlyst, så det blir spennende! Testene ligger på 0.2, men det går som regel fra nesten blenda til peak på under et døgn:happy:

jeg hadde også syyykt lang syklus forrige mnd.. satser på normal lengde for oss begge :)

Da har jeg brukt opp siste CB digital EL test.. fremdeles blinkende smilefjes og jeg skjønner ingenting av denne syklusen… fikk blinkende smilefjes mye tidligere enn jeg pleier, men det har også vart mye lengere… men hva gjør jeg nå da, det er vell for sent å begynne å teste med en ny digital dersom jeg kjøper en ny? Så får vell bare teste med strips som jeg må kjøpe på butikken.. :sorry:begynner å tro at jeg ikke kommer til å få noe EL denne syklusen

Da har jeg brukt opp siste CB digital EL test.. fremdeles blinkende smilefjes og jeg skjønner ingenting av denne syklusen… fikk blinkende smilefjes mye tidligere enn jeg pleier, men det har også vart mye lengere… men hva gjør jeg nå da, det er vell for sent å begynne å teste med en ny digital dersom jeg kjøper en ny? Så får vell bare teste med strips som jeg må kjøpe på butikken.. :sorry:begynner å tro at jeg ikke kommer til å få noe EL denne syklusen
Går det ikke an å bare kjøpe flere strips? Veldig kjedelig altså!

Går det ikke an å bare kjøpe flere strips? Veldig kjedelig altså!
Nei det var akkurat det jeg også tenkte! Men det finnes selvfølgelig ikke mulighet for å kjøpe bare strips.. men jeg kan jo kjøpe ny pakke!! Og bruke samme maskin det var lurt:rolleyes: Da må jeg ringe samboer å få han til å plukke den opp av søppla som jeg kastet i sinne:facepalm:

Nei det var akkurat det jeg også tenkte! Men det finnes selvfølgelig ikke mulighet for å kjøpe bare strips.. men jeg kan jo kjøpe ny pakke!! Og bruke samme maskin det var lurt:rolleyes: Da må jeg ringe samboer å få han til å plukke den opp av søppla som jeg kastet i sinne:facepalm:
Var på apoteket nå og de selger selvfølgelig ikke den typen.. så da blir det strips fra RFSU på meg fremmover:oops:

Back
Topp