Ja, letrozol stimulerer eggløsning, du tar det fra dag 3-7 i syklusen slik jeg har forstått det. Jeg fikk kun provera for å få mens, skulle ta en pille i ti dager. Ble/blir hormonell som fy, mannen har heldigvis lært å trå varsomt. Han blir varslet i forkantJeg føler også at jeg får dårlig oppfølging hos offentlig gyn. Var der i vår og hun sa alt var fint, men ga meg Letrozol og Provera da jeg ikke hadde hatt mens på 8 måneder ettersom jeg slutta på pilla. Var tilbake på dag21 og så at jeg hadde hatt EL. Og hun sa alt var fint. Fikk beskjed om å ikke ha samleie i den perioden da det kunne gi misdannelser hos fosteret. Så viser det seg at Letrozol styrker EL Hos folk og folk blir gravide på dette!! Og det fant jeg ut etter jeg meldte meg inn her i august og vi starta og prøve og jakte på EL. jeg skal denne syklusen ta Letrozol og håpe på at det gir resultater.
Kjenner meg såå igjen på det du skriver med dårlig oppfølging.
Har du hørt noe fra gyn siden i vår? På meg virker det som det er kun en time hver sjette måned, med unntak av den gangen vi fikk partime tre mnd etter min siste alenetime.