IKM uke 47♥

Forresten veldig kjekt at det er ny IKM-gruppe allerede, når forrige pp ikke gikk!
 
Forresten veldig kjekt at det er ny IKM-gruppe allerede, når forrige pp ikke gikk!
Jeg klarte ikke sitte å vente på ny gruppe, derfor opprettet jeg ny IKM gruppe med en gang jeg fikk mensen :hilarious: Er koselig å dele tanker og tiden frem mot IKM med noen andre! Dagene kan bli lange, så fint å ha forumet :happy:
 
Våknet så trøtt og måtte kjøre samboer på jobb idag. Slik sviktet hjernen og jeg husket ikke å måle BBT grr.. I had one job:shifty: Jaja prøver igjen i morgen
Bedre lykke neste gang :) En temp fra eller til er ikke krise å gå glipp av. Men forstår irritasjonen. Typisk å glemme seg av:facepalm::hilarious: Jeg temper også! Prøver så godt jeg kan å tempe til samme tid, men er ikke alltid så enkelt når barna våkner til litt forskjellig tid hver dag:rolleyes: Men spennende å følge med på syklusen med temping :happy:
 
Bedre lykke neste gang :) En temp fra eller til er ikke krise å gå glipp av. Men forstår irritasjonen. Typisk å glemme seg av:facepalm::hilarious: Jeg temper også! Prøver så godt jeg kan å tempe til samme tid, men er ikke alltid så enkelt når barna våkner til litt forskjellig tid hver dag:rolleyes: Men spennende å følge med på syklusen med temping :happy:

er første gang jeg temper !:arghh: Så greit å faktisk få begynne:hilarious:
 
Mira95 - 26 år - pp2 - B3 - El 12/11 - Ikm 28/11

Egentlig hatt ekstremt varierende sykluslengde pga vaksine og amming.. sist pp var jeg oppe i 60 dager :hungover: og før det nede i 22 dager.. satser på at jeg er tilbake til normalen med en syklus på 30-34 dager...
 
Spottet på 7DPO og siden hatt brun utflod. Er på 10DPO nå, TR er nok like om hjørnet. Kan den ikke bare komme så jeg kan starte på ny :p
 
Spottet på 7DPO og siden hatt brun utflod. Er på 10DPO nå, TR er nok like om hjørnet. Kan den ikke bare komme så jeg kan starte på ny :p
Regner med du har tatt en graviditetstest? Isåfall føler jeg såå med deg! Jeg synes det der er det værste med prøving, når ingenting skjer, verken at TR kommer eller man får positiv test, da får man liksom ikke avsluttet eller startet på nytt:bored: Satser på at du snart kan begynne på ny PP!:Heartred
 
Regner med du har tatt en graviditetstest? Isåfall føler jeg såå med deg! Jeg synes det der er det værste med prøving, når ingenting skjer, verken at TR kommer eller man får positiv test, da får man liksom ikke avsluttet eller startet på nytt:bored: Satser på at du snart kan begynne på ny PP!:Heartred
Ja har det idag, og den var blenda :hungover: Er så irriterende når vi legger inn mye aksjer og. Blir mer ett stressmoment liksom. TR kommer nok i helga ser jeg for meg. Først spotta jeg, så lå jeg i fosterstilling i 2 dager og nå venter jeg bare på tanta :p

hvilken PP er du på?
 
Ja har det idag, og den var blenda :hungover: Er så irriterende når vi legger inn mye aksjer og. Blir mer ett stressmoment liksom. TR kommer nok i helga ser jeg for meg. Først spotta jeg, så lå jeg i fosterstilling i 2 dager og nå venter jeg bare på tanta :p

hvilken PP er du på?
Uff ja prøving kan være virkelig tøft! Er så mye følelser i spille hele tiden:oops: Jeg er på PP3 så har ikke prøvd så lenge, men det føles fremdeles sånn:rolleyes:
 
Uff ja prøving kan være virkelig tøft! Er så mye følelser i spille hele tiden:oops: Jeg er på PP3 så har ikke prøvd så lenge, men det føles fremdeles sånn:rolleyes:
Er selv ‘’bare’’ på PP4 nå i neste syklus, men føles veldig lenge. :p
 
Enig! For min del har det blitt veldig altoppslukende og jeg føler hele livet står på vent mens jeg prøver:p Håper dette går litt over hvis jeg skal prøve lenge
Helt likt med meg. Det hjelper ikke at «alle» mine venninner nå plutselig er gravide med både nr 2 og nr 3 og vi ikke har en engang. Håper spira sitter for oss snart :Heartred
 
Begynte i dag så jeg har 3 dager igjen :wtf: ila de to siste mnd når jeg har fulgt med har jeg funnet ut at jeg har 25 dagers syklus. Fornøyd med det, litt mindre venting enn gjennomsnittet haha. Tester du for å finne EL?

Haha ja da er det litt mer igjen :wtf: har vært stabil på 27 dagers syklus selv.. Men de kjemiske har klusset litt til her... :banghead:
Hadde ikke tenkt å teste etter el.. men var innom normal i går å endte opp med å ta med en pk el tester :hilarious: temper og kjenner på tappen ellers :D
 
Godt å være ferdig! Jeg er på dag 3, pleier å blø 5 dager så er spent på om det blir lengere/kortere denne runden etter kjemisk/SA

Ja kjenner det var helt fantastisk :D var heftig dag 2, men ka leve med det når det bare varer 3 dager :hilarious: var jo kjemisk her også.. så regnet med jeg skulle blø i 4 dager slik som vanlig :rolleyes:
 
Heisann :) Hvordan har dere det idag? Her håper håper jeg at TR snart er ferdig, den har jammen meg vart i nesten 6 dager nå:yuck: Er så lei! Når skal dere starte el testingen? Jeg tenker å begynne rundt CD10:)
 
Back
Topp