IKM uke 47♥

Heisann :) Hvordan har dere det idag? Her håper håper jeg at TR snart er ferdig, den har jammen meg vart i nesten 6 dager nå:yuck: Er så lei! Når skal dere starte el testingen? Jeg tenker å begynne rundt CD10:)
Hei! Jeg er på CD 4 og blør fortsatt, pleier å blø i 5 dager så er spent på om det blir lengere etter kjemisk.. jeg skal begynne å teste med digital CD 8, også tester jeg på kveldene med strips når jeg merker det nærmer seg:happy::rolleyes:
 
Her telles det ned til mandag og hormonkur-start, men ventetiden til neste dpo-runde virker evig lang :confused5
For ikke å snakke om dagene etter EL:confused3

måtte de neste ukene fly avgårde:signs003
 
Helt likt med meg. Det hjelper ikke at «alle» mine venninner nå plutselig er gravide med både nr 2 og nr 3 og vi ikke har en engang. Håper spira sitter for oss snart :Heartred
Føler med deg! Har selv mange venninner med både to og tre barn. Hadde et par barnløse men prøvende venninner jeg "allierte" meg med, så ble de begge også gravide mens jeg (og mannen selvsagt) fremdeles sitter her barnløse.
 
Åh, kjenner jeg er så klar for å komme nærmere eggløsning. Da vi prøvde på første så la vi inn aksjer hver dag i 10 dager, og da satt den. Blir spennende å se om vi får til det denne gangen med baby i hus! Forrige PP fikk vi bare lagt inn aksjer på én dag og jeg tester ikke etter EL. Så må gjøre en bedre jobb enn dét si! :D
 
Åh, kjenner jeg er så klar for å komme nærmere eggløsning. Da vi prøvde på første så la vi inn aksjer hver dag i 10 dager, og da satt den. Blir spennende å se om vi får til det denne gangen med baby i hus! Forrige PP fikk vi bare lagt inn aksjer på én dag og jeg tester ikke etter EL. Så må gjøre en bedre jobb enn dét si! :D
Det er en kjent problemstilling her også:D aksjelegging krever litt mer planlegging med en 1-åring i hus, i tillegg så har man ikke helt den samme energien lenger:gen113:hilarious:
 
Føler med deg! Har selv mange venninner med både to og tre barn. Hadde et par barnløse men prøvende venninner jeg "allierte" meg med, så ble de begge også gravide mens jeg (og mannen selvsagt) fremdeles sitter her barnløse.
Godt vi har hverandre her inne. Jeg og ei venninne gjorde det samme, allierte oss. Hun har termin i mars, så funka dårlig xd
 
Da ser det endelig ut som TR er på vei ut døra, så da begynner jeg å teste etter EL om 3 dager:rolleyes: Merker jeg synes dette PP går ekstra sagte og jeg er bare på CD5:p
 
Hei. Henger litt her, jeg, til det blir laget en for uke 48. IKM er akkurat i skiftet, så det spørs når EL kommer. Har akkurat avsluttet en syklus, så da er ble det PP12... Trodde ikke det skulle ta så lang tid...
 
Føler med deg! Har selv mange venninner med både to og tre barn. Hadde et par barnløse men prøvende venninner jeg "allierte" meg med, så ble de begge også gravide mens jeg (og mannen selvsagt) fremdeles sitter her barnløse.
Det er ikke noe gøy :/ Vi har et barn fra før av, men begynte å prøve på nr 2 for ett og et halvt år siden og ei venninne begynte å prøve på nr 1 for snart et år siden og hun er snart 4 mnd på vei... Jeg hadde en kjemisk da hun ble gravid, så trodde vi skulle gå gå gravide sammen og føde i samme mnd. Men det var såklart for godt til å være sant. Hvor lenge har du prøvd?
 
Hei. Henger litt her, jeg, til det blir laget en for uke 48. IKM er akkurat i skiftet, så det spørs når EL kommer. Har akkurat avsluttet en syklus, så da er ble det PP12... Trodde ikke det skulle ta så lang tid...
Du er hjertelig velkommen til å henge med oss :Heartred Håper inderlig at denne PP blir den hvor det klaffer for deg :Heartred Krysser alt som kan krysses for det:love7
 
Da ser det endelig ut som TR er på vei ut døra, så da begynner jeg å teste etter EL om 3 dager:rolleyes: Merker jeg synes dette PP går ekstra sagte og jeg er bare på CD5:p
Du er ikke alene om å føle at det går treeeeegt!:dead: Men vi får bare prøve å holde oss opptatte med ting og tang, og dele på frustrasjonene og gledene i denne tiden her inne i forumet :Heartred Hadde vært så gøy med mange positive tester her inne om noen uker. Håper sånn for oss alle sammen :D måtte EL komme fort :shy:
 
Du er ikke alene om å føle at det går treeeeegt!:dead: Men vi får bare prøve å holde oss opptatte med ting og tang, og dele på frustrasjonene og gledene i denne tiden her inne i forumet :Heartred Hadde vært så gøy med mange positive tester her inne om noen uker. Håper sånn for oss alle sammen :D måtte EL komme fort :shy:
Jaa enig! Jeg er såå glad for at slike grupper finns!:Heartred
 
Heisann :) Hvordan har dere det idag? Her håper håper jeg at TR snart er ferdig, den har jammen meg vart i nesten 6 dager nå:yuck: Er så lei! Når skal dere starte el testingen? Jeg tenker å begynne rundt CD10:)
Tror det blir dårlig med testing på meg denne pp. Er på jobbtur og skal dele rom med en av lederne, så el-testing på hotellet tror jeg blir noe sært. Blir også få dager jeg kan få legt aksjer denne gangen, så går som det går. Men håper da.
 
Det er ikke noe gøy :/ Vi har et barn fra før av, men begynte å prøve på nr 2 for ett og et halvt år siden og ei venninne begynte å prøve på nr 1 for snart et år siden og hun er snart 4 mnd på vei... Jeg hadde en kjemisk da hun ble gravid, så trodde vi skulle gå gå gravide sammen og føde i samme mnd. Men det var såklart for godt til å være sant. Hvor lenge har du prøvd?
Har egentlig ikke telt før nå i sommer. Fikk påvist pcos i slutten av 2018, etter fem mnd uten mens. Sluttet vel med prevensjon høsten 2018, så kanskje man kan si tre år? Går til off gyn for oppfølging, men utenom metformin og kommentarer om at jeg må ned i vekt er det lite hjelp å få. Jeg mangler 8kg før BMI'en er innenfor grenseverdier, da kan jeg få ny søknad om IVF og forhåpentligvis litt medisiner for å stimulere mens vi venter. Er absolutt ikke fornøyd med oppfølging, har blitt løyet til da jeg spurte rett ut om det ikke fans medisin kunne få.
 
Har egentlig ikke telt før nå i sommer. Fikk påvist pcos i slutten av 2018, etter fem mnd uten mens. Sluttet vel med prevensjon høsten 2018, så kanskje man kan si tre år? Går til off gyn for oppfølging, men utenom metformin og kommentarer om at jeg må ned i vekt er det lite hjelp å få. Jeg mangler 8kg før BMI'en er innenfor grenseverdier, da kan jeg få ny søknad om IVF og forhåpentligvis litt medisiner for å stimulere mens vi venter. Er absolutt ikke fornøyd med oppfølging, har blitt løyet til da jeg spurte rett ut om det ikke fans medisin kunne få.
Jeg føler også at jeg får dårlig oppfølging hos offentlig gyn. Var der i vår og hun sa alt var fint, men ga meg Letrozol og Provera da jeg ikke hadde hatt mens på 8 måneder ettersom jeg slutta på pilla. Var tilbake på dag21 og så at jeg hadde hatt EL. Og hun sa alt var fint. Fikk beskjed om å ikke ha samleie i den perioden da det kunne gi misdannelser hos fosteret. Så viser det seg at Letrozol styrker EL Hos folk og folk blir gravide på dette!! Og det fant jeg ut etter jeg meldte meg inn her i august og vi starta og prøve og jakte på EL. jeg skal denne syklusen ta Letrozol og håpe på at det gir resultater.

Kjenner meg såå igjen på det du skriver med dårlig oppfølging.
 
Noen som har erfaring med kjemisk graviditet?
Jeg hadde en sterk magefølelse og en del symptomer på at jeg var gravid i forrige uke. Men testet neg. tirs-torsdag. Sent torsdag kveld begynte jeg å blø, og hadde kraftig blødning dagen etter. Men resten av helgen har jeg kun hatt litt sporadisk blødning. (IKM etter mine beregninger var lørdag) Jeg har følt at det var noe rart og unormalt hele helgen, og i dag tok jeg en test bare for å se.
Litt dårlige bilder, men ser en tydelig svak svak strek, så lurer på om det kan ha vært en kjemisk?
 

Vedlegg

  • 3B1C786C-32FC-45AB-B814-EDFC2A7D5C9A.png
    3B1C786C-32FC-45AB-B814-EDFC2A7D5C9A.png
    1,5 MB · Visninger: 37
  • E0C2F0B0-FF6D-446B-A7D5-73AFB3D1946D.jpeg
    E0C2F0B0-FF6D-446B-A7D5-73AFB3D1946D.jpeg
    212,7 KB · Visninger: 35
Back
Topp