Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk også lagt inn i går Så nå legger vi inn hver dag frem til EL pluss EL dagen og dagen etter Det fungerte sist PP så satser på at det fungerer igjenFørste offisielle aksjer lagt inn
Det er planen her også! Vi la inn aksjer hver dag i 10 dager da vi prøvde på storesøster og det ga umiddelbar suksess, så håper på det denne gangen også! forrige PP fikk vi nesten ikke lagt inn aksjer i det hele tatt, så da blir det ekstra spennende nå om vi får fulgt planenJeg fikk også lagt inn i går Så nå legger vi inn hver dag frem til EL pluss EL dagen og dagen etter Det fungerte sist PP så satser på at det fungerer igjen
Det er en utrolig bra følelse når mannfolka er helt med på prøvingen Da er det litt ekstra gøy å være prøver Krysser fingrene for full klaff denne PP for oss alleBle lagt inn aksjer i går og nå er selv gubben med på det. Altså idéen han sa så mye som i går at han er sjalu på en kollega som venter i desember. Er jo bare godt for min del da
Har du el-test du kan ta for å sjekke om den er positiv? Isåfall er det massevis av håp med aksjelegging imorra siden el som regel skjer et eller to døgn etter positiv test Jeg har absolutt troen!Tror jeg har elslim nå. Litt dritt for er på tredje dagen vekk fra mannen. Får prøve å legge inn noe aksjer i morgen kveld.
Ikke eltest med på firmatur nei Ikke så interessert i at seksjonsleder skal finne ut at jeg tester for el.Har du el-test du kan ta for å sjekke om den er positiv? Isåfall er det massevis av håp med aksjelegging imorra siden el som regel skjer et eller to døgn etter positiv test Jeg har absolutt troen!
Ååh, da forstår jeg at el testing ikke frister så mye nei Hvis det ikke går denne runden så ønsker jeg deg allikevel lykke til i neste runde!Ikke eltest med på firmatur nei Ikke så interessert i at seksjonsleder skal finne ut at jeg tester for el.
Begynte med slim i går, så tror nok det ryker denne runden. Tviler også på at mannen har ork etter 3 dager alene med ungene
Takk, typisk at det kommer nå. Slitt ned sen el siden vaksine i juni og nå kommer den plutselig før forventet....Ååh, da forstår jeg at el testing ikke frister så mye nei Hvis det ikke går denne runden så ønsker jeg deg allikevel lykke til i neste runde!
Jeg har lest at man da kan ha EL innen 12-48 timer. Det kommer helt an på om man har lang eller kort LH topp. Jeg feks har kjempekort LH topp. Har som regel EL i bare 12-24 timerJeg lurer på en ting rundt EL testing. Jeg tester med clearblue digital også tester jeg av og til med strips i tilegg på kvelden. Nå har jeg blinke smiley på CB og regner med fast smiley er rett rundt hjørnet. Fikk altså blinke smiley i dag (lørdag) tidlig. Hvis jeg tester i kveld og får fast smiley, vil dere da regnet at EL er på søndag eller mandag? Siden det er på kveld, jeg tenker at EL da er dagen etter, altså søndag i dette tilfellet, eller tar jeg helt feil nå?
Nærmer seg EL her også. Murrer i korsryggen og livmora. Venter på EL slim og satser på å få laget aksjer ikveld og de kommende dagene Vis vedlegget 370499