IKM uke 47♥

Jeg fikk også lagt inn i går:hilarious: Så nå legger vi inn hver dag frem til EL pluss EL dagen og dagen etter:rolleyes: Det fungerte sist PP så satser på at det fungerer igjen
Det er planen her også! Vi la inn aksjer hver dag i 10 dager da vi prøvde på storesøster og det ga umiddelbar suksess, så håper på det denne gangen også! :) forrige PP fikk vi nesten ikke lagt inn aksjer i det hele tatt, så da blir det ekstra spennende nå om vi får fulgt planen :D
 
Ble lagt inn aksjer i går og nå er selv gubben med på det. Altså idéen :hilarious: han sa så mye som i går at han er sjalu på en kollega som venter i desember. Er jo bare godt for min del da:D
 
Her ble det også lagt inn aksjer igår:angelic::happy: Og nå begynner det endelig å skje noe kjenner jeg. Så kanskje EL kommer til normal tid denne gangen :)
3488D06E-36DE-4F21-8676-1D167408B026.jpeg
 
Ble lagt inn aksjer i går og nå er selv gubben med på det. Altså idéen :hilarious: han sa så mye som i går at han er sjalu på en kollega som venter i desember. Er jo bare godt for min del da:D
Det er en utrolig bra følelse når mannfolka er helt med på prøvingen :gen014 Da er det litt ekstra gøy å være prøver :angelic: Krysser fingrene for full klaff denne PP for oss alle:happy:
 
Her er det bom stopp... aner ikke når el kommer.. prøvd å teste med normal sine tester men har gitt litt opp.. nå er mannen på tur med jobben å kommer ikke tilbake før torsdag å da eg jeg på kurs om kvelden.. :banghead: håpet at el kommer i helga, men så klarte ikke mannen i går.. gikk rett og slett ikke.. :banghead: føler for mye på presset han.. :arghh:

Så nå lurer jeg på, har wildyam jeg skal ta etter el.. kan det utsette el om jeg tar det før?:shy:
 
Tror jeg har elslim nå. Litt dritt for er på tredje dagen vekk fra mannen. Får prøve å legge inn noe aksjer i morgen kveld.
 
Tror jeg har elslim nå. Litt dritt for er på tredje dagen vekk fra mannen. Får prøve å legge inn noe aksjer i morgen kveld.
Har du el-test du kan ta for å sjekke om den er positiv?:angelic: Isåfall er det massevis av håp med aksjelegging imorra siden el som regel skjer et eller to døgn etter positiv test;) Jeg har absolutt troen!:happy:
 
Har du el-test du kan ta for å sjekke om den er positiv?:angelic: Isåfall er det massevis av håp med aksjelegging imorra siden el som regel skjer et eller to døgn etter positiv test;) Jeg har absolutt troen!:happy:
Ikke eltest med på firmatur nei :rolleyes: Ikke så interessert i at seksjonsleder skal finne ut at jeg tester for el.
Begynte med slim i går, så tror nok det ryker denne runden. Tviler også på at mannen har ork etter 3 dager alene med ungene:(
 
Ikke eltest med på firmatur nei :rolleyes: Ikke så interessert i at seksjonsleder skal finne ut at jeg tester for el.
Begynte med slim i går, så tror nok det ryker denne runden. Tviler også på at mannen har ork etter 3 dager alene med ungene:(
Ååh, da forstår jeg at el testing ikke frister så mye nei:rolleyes: Hvis det ikke går denne runden så ønsker jeg deg allikevel lykke til i neste runde!:Heartpink
 
Ååh, da forstår jeg at el testing ikke frister så mye nei:rolleyes: Hvis det ikke går denne runden så ønsker jeg deg allikevel lykke til i neste runde!:Heartpink
Takk, typisk at det kommer nå. Slitt ned sen el siden vaksine i juni og nå kommer den plutselig før forventet....
 
Ikke helt stabile sykluser enda, så har et vindu på 2-3 dager, midt mellom uke 47 og 48. Så jeg henger litt i begge grupper jeg, håper det er greit. ^^,

Sapientia - 30 - pp3 - B2 - EL 14-15/11 - 28-30/11.



Tenker å teste etter EL denne perioden også, prøvde for første gang sist pp, og tror jeg fant dato for EL. Så blir spennende å se denne perioden. Håper vi klarer litt flere aksjer i tiden rundt EL denne gangen, forrige gang kom EL midt mellom min høstferie og mannens jobbreise, så fikk aksjer kun 5 dager før og på selve EL-dagen.
 
Rainbow Baby 2022 - 34 - PP2 etter SA - B2 - EL 08/11 - IKM 22/11

Da hopper jeg inn her :) Hadde en laaaang mens som varte i 11 dager :hungover: Og testen er allerede ganske sterk idag. Kjenner jeg kroppen min rett får jeg sikkert positiv i kveld, eller imorgen :)
 
Jeg lurer på en ting rundt EL testing. Jeg tester med clearblue digital også tester jeg av og til med strips i tilegg på kvelden. Nå har jeg blinke smiley på CB og regner med fast smiley er rett rundt hjørnet. Fikk altså blinke smiley i dag (lørdag) tidlig. Hvis jeg tester i kveld og får fast smiley, vil dere da regnet at EL er på søndag eller mandag? Siden det er på kveld, jeg tenker at EL da er dagen etter, altså søndag i dette tilfellet, eller tar jeg helt feil nå?:oops:
 
Jeg lurer på en ting rundt EL testing. Jeg tester med clearblue digital også tester jeg av og til med strips i tilegg på kvelden. Nå har jeg blinke smiley på CB og regner med fast smiley er rett rundt hjørnet. Fikk altså blinke smiley i dag (lørdag) tidlig. Hvis jeg tester i kveld og får fast smiley, vil dere da regnet at EL er på søndag eller mandag? Siden det er på kveld, jeg tenker at EL da er dagen etter, altså søndag i dette tilfellet, eller tar jeg helt feil nå?:oops:
Jeg har lest at man da kan ha EL innen 12-48 timer. Det kommer helt an på om man har lang eller kort LH topp. Jeg feks har kjempekort LH topp. Har som regel EL i bare 12-24 timer :)
 
Fremdeles blinkende smiley på CB testen.. aldri hatt så mange dager med blinkende før fast, men har begynt å få EL slim så satser på at den blir positiv i løpet av kvelden:rolleyes: Hvordan går det med dere andre?
 
Nærmer seg EL her også. Murrer i korsryggen og livmora. Venter på EL slim og satser på å få laget aksjer ikveld og de kommende dagene :happy: :angelic:
1E8B806A-2182-4E2C-AA5E-AF186D404232.jpeg
 
Angeldust - 30 - pp13 - b2 - El 10/11 - ikm 22/11

Tilbake etter noen måneders pause fra forumet. Ser ut til at vi må søke hjelp om en måneds tid da vi runder ett år med prøving, men håper allikevel at dette er måneden det skal klaffe :happy:
 
Back
Topp