IKM uke 47♥

Det blir spennende! Jeg gleder meg til å følge med på torsdag :)

Jeg er kvalm på andre dagen, men ingenting som slår ut på test (7 dpo). Og kan likegodt være at kroppen er litt i ulage av andre årsaker :wacky:
Jeg går også med kvalme og ligamentsmerter, men usikker på om jeg bare innbiller meg ting :hilarious:

4dpo her, tror jeg (mulig 3). Denne tiden er alltid verst :wacky:
Har hatt så god følelse frem til nå, men tvilen tar meg alltid og jeg blir pessimistisk. Hvorfor skal det gå denne gangen, når det ikke har gått de forrige 12 pp? Jeg prøver hardt å fokusere på tankens kraft, og tenke at jeg er eller blir gravid, men..
Ikke meningen å være negativ, må bare få ventilert ut litt tanker, siden jeg ikke snakker med andre enn samboeren om disse tingene:oops:
Jeg er på akkurat samme sted som deg akkurat nå både dpo og tankemessig…blir så pessimistisk.
Men det går heldigvis litt opp og ned, og her er det bare å lufte tankene. Synes også det er greit å lufte litt til dere som er i lignende situasjon ☺️

Venter på TR. Negativ test som forventet etter MA. 4 uker siden nå. Håper aksjene som ble lagt inn i helgen gir resultater :rolleyes: Ellers synes jeg TR burde komme nå. Sist jeg hadde utskrapning kom TR etter 2 uker. :shifty: Hatt en del stikninger på begge sider i lysken. Man får jo bare smøre seg med tålmodighet :dead:

Jeg går også med kvalme og ligamentsmerter, men usikker på om jeg bare innbiller meg ting :hilarious:

Godt at det er flere :happy: Jeg ligger og holder meg der jeg tror egget er hver kveld når jeg legger meg. Skal liksom passe på det, helt tullete :hilarious:
Kommer til å bli så skuffet om/når tanta kommer :meh:

Jeg er på akkurat samme sted som deg akkurat nå både dpo og tankemessig…blir så pessimistisk.
Men det går heldigvis litt opp og ned, og her er det bare å lufte tankene. Synes også det er greit å lufte litt til dere som er i lignende situasjon ☺️
Det er jammen ikke bare bare å være prøver, spesielt når det føles som om "alle" rundt deg klarer det på første forsøk :rolleyes:
Godt vi kan lufte her inne :cat:

Jeg kan strykes fra listen :) Var hos gynekologen idag, og EL har ikke funnet sted enda. Så da fortsetter jeg bare å teste, og hopper inn i annen gruppe :) Lykke til alle sammen!

Last edited:
Jeg fikk plutselig litt håp i dag. Er helt hard øverst på puppene, og det er det jeg husker best av tidlige tegn sist! Så håper håper håper! :woot:

9 dpo i dag! Liten blødning 6 dpo og de to siste dagene har jeg hatt skikkelig hodepine fra jeg står opp! Har hatt hodepine i starten av tidligere svangerskap, så her er det også håp:happy: Sliten, trøtt og humørsvingninger er vanlige pms symptomer for meg hver mnd, så de kan jeg liksom ikke stole på:hilarious:

Melder meg inn her siden EL er i dag. Har ikke troa denne mnd siden aksjer ble lagt 4 dager siden:arghh: har ikke mulighet for flere heller.. men lov å håpe på et mirakel?:angelic:

Muumimamma - b2 - el 17.11 - ikm 28.11

Edit: ser jeg har satt feil ikm dato. Hører til uke 48. Så bare overse denne:angelic:

Last edited:
Ojsann... tror kanskje at jeg er gravid :woot::D
Har ikke meldt meg inn i denne gruppa denne mnd siden jeg egentlig hadde gitt opp litt.. men har jo stalket dere fra sidelinjen da:p
Turte ikke ta digital idag siden jeg bare har én liggende.. men tror dere den vil slå ut i morgen? o_O
Er 9-10 dpo idag.

Vedlegg

• 20211117_064918.jpg
    20211117_064918.jpg
    804,7 KB · Visninger: 90
Har ikke meldt meg inn i denne gruppa denne mnd siden jeg egentlig hadde gitt opp litt.. men har jo stalket dere fra sidelinjen da:p
Turte ikke ta digital idag siden jeg bare har én liggende.. men tror dere den vil slå ut i morgen? o_O
Er 9-10 dpo idag.
Den der er definitivt positiv hvertfall :Heartred:Heartred Gratulerer!! Hvor lenge har dere prøvd? Hvis du bare har en digital liggende ville jeg venta til IKM dag for å ta den. Da skal den være ganske nøyaktig :love7

Den der er definitivt positiv hvertfall :Heartred:Heartred Gratulerer!! Hvor lenge har dere prøvd? Hvis du bare har en digital liggende ville jeg venta til IKM dag for å ta den. Da skal den være ganske nøyaktig :love7

Takk! Da ser jeg ikke bare syner :p
Vi har prøvd siden mars.. så ikke så veldig lenge egentlig. Hadde kjemisk forrige mnd. Og i vår. Fikk svak strek i går, slik som ved kjemisk, så avskrev den... og tenkte at det sikkert ikke gikk denne gangen heller. Men idag var den veldig tydelig med klar økning. Jippii! :Heartbigred

Takk! Da ser jeg ikke bare syner :p
Vi har prøvd siden mars.. så ikke så veldig lenge egentlig. Hadde kjemisk forrige mnd. Og i vår. Fikk svak strek i går, slik som ved kjemisk, så avskrev den... og tenkte at det sikkert ikke gikk denne gangen heller. Men idag var den veldig tydelig med klar økning. Jippii! :Heartbigred
Krysser fingra for att spira sitter :Heartred

Herlighet, allerede pessimistisk her:dead: bare 5 dpo… lurer på når dere andre kjente tegn til graviditet? Menssmerter , stikking osv? Er det jeg er vant til å kjenne ved graviditet, begge gangene… men husker ikke når det startet :D

Er 9-10 dpo idag.
Gratulerer!!!

Back
Topp