Tusen takk for svarSå spennende den EL fikk jeg hvertfall ikke med meg
![]()
Tror det er mye som glipper for oss, til tross for iherdig analyse av alt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for svarSå spennende den EL fikk jeg hvertfall ikke med meg
![]()

Min verdi på 45 sa gynekologen at tyder på eggløsning (og hun kunne se på ultralyd at jeg hadde hatt eggløsning), så jeg tror nok din verdi på 56 lover braJeg logget inn på furst og så hva mine blodprøver viste og den sa at progrsteron var på 56 betyr det at eggløsning har garantert funnet sted?
Skal snakke meg gyn om en uke men ble litt nysgjerrigjeg tok blodprøvene CD 21 etter en dobbeltkur med letrozol

Skal på jentetur i helga, så håper å holde meg med testing til mandag i uke 45 
Da går tiden forhåpentligvis fort 
Det er interessant å se i forskjellige IKM grupper hvor mange som blir gravide. Er jo ekstremt forskjellig. Vi var jo latterlig få i uke 41/42 iforhold til 43.Nei vi må krysse alt vi kan for 45
![]()
![]()
skulle nesten tro alle bommet på el eller noe. Men da tenker jeg at sannsynligheten måååå da være høy for at mange lykkes denne runden
Vi var flere som og hadde kjemisk/tidlig SA. Så skikkelig uheldigJa vet, det var helt utroligskulle nesten tro alle bommet på el eller noe. Men da tenker jeg at sannsynligheten måååå da være høy for at mange lykkes denne runden
![]()

Vi var flere som og hadde kjemisk/tidlig SA. Så skikkelig uheldigFår håpe uflaksen er brukt opp
![]()

Huff, stor klemJa det er sant. Fikk endelig positiv test etter evigheter med prøving, så holdt det kun i en uke![]()

Mye stikking og murringer på jobb i kveld.. men nesten så det minner om EL-smerter?Har mye utflod, men ikke mitt typiske el-slim. Mellom 4-6 DPO (har ikke testet eller noe).. kanskje jeg ikke hadde EL når jeg trodde
![]()

Da er det håp om at kroppen bare tuller med megJeg hadde samme greiene her om dagen
Ikke alltid man forstår hva kroppen holder på med
5dpo her idag![]()
jeg bruker å vite sånn ca når EL er uten å teste, etter fødsel har jeg fått helt sykt med EL-slim og smerter 
Synes jeg kan skimte noe i dag også, men usikker på farge. Godt mulig en skyggestrek. 8-9dpo. Nå har jeg begynt å teste, så får bare fortsetteSynes jeg kan skimte noe i dag også, men usikker på farge. Godt mulig en skyggestrek. 8-9dpo.
Vis vedlegget 370205
JaÆææ jeg skimter også noe!! Så spennende!
men synes ikke den er like synlig nå etter tidsfristen.. men man skal vel ikke lese av da heller. Får teste igjen i morgen 
Skimter nooeNå har jeg begynt å teste, så får bare fortsetteSynes jeg kan skimte noe i dag også, men usikker på farge. Godt mulig en skyggestrek. 8-9dpo.
Vis vedlegget 370205

Her må det da være noe på gang!!Nå har jeg begynt å teste, så får bare fortsetteSynes jeg kan skimte noe i dag også, men usikker på farge. Godt mulig en skyggestrek. 8-9dpo.
Vis vedlegget 370205