IKM uke 45

Oppdatering fra i går: ser ut til at EL nærmer seg likevel! Hurra :smiley-bounce012 Da flyttes IKM noen dager, men ser ut til at jeg fortsatt holder meg innenfor uke 45 :joyful:

Vedlegg

• 02.11.21.png
    02.11.21.png
    1,1 MB · Visninger: 51
Noen som er med på teste-Søndag? :hilarious: da er jeg 10 dpo. Fikk jo svak strek 9 dpo nå når jeg hadde kjemisk. Men huff. Orker ikke å ta helt av denne måneden. :rolleyes: Bare jeg ikke blir smittet av alle testene før det. Hahah..

Gleder meg til å se streker og tyde. La oss håpe vi har litt flaks neste uke :wav
Vet du, jeg har sååå lyst til å si at jeg er med på teste-søndag. Er egentlig ikke vits i å teste så mye før. Er da 9dpo. Men jeg frykter jeg ikke orker å vente :rolleyes:
Men jeg skal prøve ♡

Så spennende at mange av dere har begynt å teste :happy: Krysser fingrene for mange positive tester fremover <3

Ååå spennende å se flere tester:smiley-bounce022

Krysser fingrene for streker snart :)

Jeg kjørte bil isted og bare hadde en sånn sterk følelse på at det ikke gikk denne måneden. :confused0135 dpo idag. Og dagene har begynt å sneeegle seg:excited001

9dpo og helt blenda tidligtest her :( Temperaturen sank også, 4 dager før forventa, og jeg har spotta brunt ila natten.. Håper temperaturen stiger igjen i morra, hvis ikke er nok løpet kjørt allerede her
Sniker fra uke 44. Opplevde akkurat det samme som deg. Super blenda 9 dpo og brunt utflod samme natt. Dagen etter, 10 dpo, testet jeg kjempe svakt positiv. Sånn typ at man ser egentlig ikke streken, men ser den likevel. 12 dpo fikk jeg positiv digital :)

Der satte FF kryss! :excited001

Men, på FF sier at jeg er 3 DPO idag mens Premom 2 DPO.. :happy7 Hvilke av de to ville du ha fulgt?:p

Vedlegg

• ED64F534-4A25-4B16-AC01-0F78583BA4E2.jpeg
    ED64F534-4A25-4B16-AC01-0F78583BA4E2.jpeg
    900,3 KB · Visninger: 46
Sniker fra uke 44. Opplevde akkurat det samme som deg. Super blenda 9 dpo og brunt utflod samme natt. Dagen etter, 10 dpo, testet jeg kjempe svakt positiv. Sånn typ at man ser egentlig ikke streken, men ser den likevel. 12 dpo fikk jeg positiv digital :)

Takk, det var godt med noen oppløftende ord :Heartred De sier jo at løpet ikke er kjørt før tanta kommer, og da er det jo litt "kjipt" med den tempinga som gir indikasjoner på det noen dager i forveien. Håper håper håper det blir som med deg og at temperaturen stiger igjen i morra!

Skal ta ny test på torsdag når samboeren kommer hjem fra jobbtur (hvis ikke TR har vist seg før den tid..)

Mens vi venter:angelic:

måtte le litt av mannen i går;) han har jo hørt at «doggy» skal være positiv stilling om man ønsker jente. Og etter hyrdestunden i går kveld så sier han, «du vil like sikkert bare doggy nå for da får du jente» :hilarious:

måtte si at ja, hadde vært fint med ei jente til i huset, (har 2gutter og 1jente pluss en bonus gutt) men måtte jo forklare at nå er jo EL over for en uke siden :hilarious::hilarious:

Jeg er i samme båt. FF satte kryss i dag og mener jeg er 3 dpo, mens jeg var selv mistenkte at eggløsning var på søndag… Velger å gå for FF og 3 dpo selv.

Min Premomo og FF var også uenige med en dag denne gangen, men jeg stoler mer på temperaturøkning, så tar utgangspunkt i FF
Ok, da tar jeg like greit 3 dpo jeg også:hilarious:

6 dpo..:rolleyes:mens jeg venter på at tidligtestene skal komme i posten:p

Vedlegg

• 479970F8-1877-431F-9DFF-E38289E419E3.png
    479970F8-1877-431F-9DFF-E38289E419E3.png
    1,9 MB · Visninger: 71
Selvdisiplin du liksom :hilarious::shy: Mannen dro på jobb og jeg klarte ikke dy meg.. 7-8 dpo. Synes fader meg jeg så en antydning til svak strek innen de 5 minuttene (eller er det et gjensyn med hun gærne testeren fra forrige PP, haha). Er babyplan-tidligtester kjent for skyggestreker? Prøve å holde meg til torsdag nå :D

upload_2021-11-2_15-11-5.jpeg

Last edited:
Tror det bare er skygge, men jeg kan jo håpe det er noe mer :shy: håper jeg nå har fått dekket testetrangen for minst 3 dager fremover :dead:

Ja, mulig det er litt tidlig, så nå du skrev 6dpo. Vi får uansett trent streksynet litt igjen, skygge eller ei. Jeg håper også testetrangen min ble dekket for noen dager :shy: Lykke til!

Jeg logget inn på furst og så hva mine blodprøver viste og den sa at progrsteron var på 56 betyr det at eggløsning har garantert funnet sted?

Skal snakke meg gyn om en uke men ble litt nysgjerrig :nailbiting::bookworm: jeg tok blodprøvene CD 21 etter en dobbeltkur med letrozol

Jeg logget inn på furst og så hva mine blodprøver viste og den sa at progrsteron var på 56 betyr det at eggløsning har garantert funnet sted?

Skal snakke meg gyn om en uke men ble litt nysgjerrig :nailbiting::bookworm: jeg tok blodprøvene CD 21 etter en dobbeltkur med letrozol

Ja det tror jeg. Referanseverdi for lutealfasen for fertile kvinner er: 15-89. Så da vil jeg tro det betyr at el har skjedd :joyful:

Back
Topp