Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du jeg frykter jeg ryker på en test fredag 7dpo så du er ikke alene. Syns det er leeenge til søndagJeg ryker nok på test 7dpo Det er søndag, aaaaaltfor lenge til
Vet du, jeg har sååå lyst til å si at jeg er med på teste-søndag. Er egentlig ikke vits i å teste så mye før. Er da 9dpo. Men jeg frykter jeg ikke orker å venteNoen som er med på teste-Søndag? da er jeg 10 dpo. Fikk jo svak strek 9 dpo nå når jeg hadde kjemisk. Men huff. Orker ikke å ta helt av denne måneden. Bare jeg ikke blir smittet av alle testene før det. Hahah..
Gleder meg til å se streker og tyde. La oss håpe vi har litt flaks neste uke
Sniker fra uke 44. Opplevde akkurat det samme som deg. Super blenda 9 dpo og brunt utflod samme natt. Dagen etter, 10 dpo, testet jeg kjempe svakt positiv. Sånn typ at man ser egentlig ikke streken, men ser den likevel. 12 dpo fikk jeg positiv digital9dpo og helt blenda tidligtest her Temperaturen sank også, 4 dager før forventa, og jeg har spotta brunt ila natten.. Håper temperaturen stiger igjen i morra, hvis ikke er nok løpet kjørt allerede her
Sniker fra uke 44. Opplevde akkurat det samme som deg. Super blenda 9 dpo og brunt utflod samme natt. Dagen etter, 10 dpo, testet jeg kjempe svakt positiv. Sånn typ at man ser egentlig ikke streken, men ser den likevel. 12 dpo fikk jeg positiv digital
Jeg er i samme båt. FF satte kryss i dag og mener jeg er 3 dpo, mens jeg var selv mistenkte at eggløsning var på søndag… Velger å gå for FF og 3 dpo selv.Der satte FF kryss!
Men, på FF sier at jeg er 3 DPO idag mens Premom 2 DPO.. Hvilke av de to ville du ha fulgt?
Der satte FF kryss!
Men, på FF sier at jeg er 3 DPO idag mens Premom 2 DPO.. Hvilke av de to ville du ha fulgt?
Jeg er i samme båt. FF satte kryss i dag og mener jeg er 3 dpo, mens jeg var selv mistenkte at eggløsning var på søndag… Velger å gå for FF og 3 dpo selv.
Ok, da tar jeg like greit 3 dpo jeg ogsåMin Premomo og FF var også uenige med en dag denne gangen, men jeg stoler mer på temperaturøkning, så tar utgangspunkt i FF
Jeg synes jeg kan skimte noe på den altså, usikker på om jeg ser farge, men synes jeg ser strek6 dpo..mens jeg venter på at tidligtestene skal komme i posten
Jeg synes jeg kan skimte noe på den altså, usikker på om jeg ser farge, men synes jeg ser strek
Tror det bare er skygge, men jeg kan jo håpe det er noe mer håper jeg nå har fått dekket testetrangen for minst 3 dager fremover
Jeg logget inn på furst og så hva mine blodprøver viste og den sa at progrsteron var på 56 betyr det at eggløsning har garantert funnet sted?
Skal snakke meg gyn om en uke men ble litt nysgjerrig jeg tok blodprøvene CD 21 etter en dobbeltkur med letrozol
Ja det tror jeg. Referanseverdi for lutealfasen for fertile kvinner er: 15-89. Så da vil jeg tro det betyr at el har skjedd