IKM uke 45

Sååå stolt!
Jeg tissa rett i do, selv om jeg satt ei stund å så på mappa med tester :laughing001

Hva er det tidligste dere har fått strek?
Tror faktisk jeg MÅ ta en i morgen 8 dpo, bare for å ha gjort det. Men jeg blir sikkert å surmule resten av dagen i morgen om den ikke viser noe:bag:

Det tidligste jeg har sett antydning til strek er dpo 9. Men da har jeg vært usikker og ikke turt å tro på det før noen dager senere med sterkere strek.

Heihei:joyful:

Tenker at jeg skal fokusere på at det var EL på cd18. Ikke på 17, enig?? :rolleyes: Så iallfall er jeg 1 DPO idag:hilarious: Den evige lange reisen har begynt :hilarious:

Tempen stiger oppover ihvertfall og tror FF setter kryss imorgen hvis den stiger fortsatt :D Vet jo at jeg har hatt EL siden gyn har funnet moden egg og at jeg har tatt Ovitrelle :angelic:

Jeg skal begynne med g-tester nå ca lørdag/søndag for å følge med om Ovitrelle forsvinner fra kroppen :p

Jeg tror også jeg er dpo 1 (kaaanskje dpo 2) i dag, men har ikke fått kryss. Stoler ikke helt på temperaturene for jeg har hatt en del urolige netter (sykt barn osv), men vi får se.

Noen som er med på teste-Søndag? :hilarious: da er jeg 10 dpo. Fikk jo svak strek 9 dpo nå når jeg hadde kjemisk. Men huff. Orker ikke å ta helt av denne måneden. :rolleyes: Bare jeg ikke blir smittet av alle testene før det. Hahah..

Gleder meg til å se streker og tyde. La oss håpe vi har litt flaks neste uke :wav

Noen som er med på teste-Søndag? :hilarious: da er jeg 10 dpo. Fikk jo svak strek 9 dpo nå når jeg hadde kjemisk. Men huff. Orker ikke å ta helt av denne måneden. :rolleyes: Bare jeg ikke blir smittet av alle testene før det. Hahah..

Gleder meg til å se streker og tyde. La oss håpe vi har litt flaks neste uke :wav

Jeg blir med! Tror jeg er 9 dpo på søndag, tar første test da;) Jeg prøver å ikke tenke så mye på testing da jeg tok helt av forrige runde:excited001

Jeg er med :joyful: men kommer 99,9% til å teste før, men skal prøve å holde meg. Vurderer å grave ned testene i hagen, så de ikke er så lett tilgjengelig :laughing001

Jeg blir med! Tror jeg er 9 dpo på søndag, tar første test da;) Jeg prøver å ikke tenke så mye på testing da jeg tok helt av forrige runde:excited001
Woohooo :D Ja det er lett for at det tar helt av :hilarious: Når man må vri og vende testen i all slags lys er den negativ.... (husk dette selv til helgen:hilarious:)

Woohooo :D Ja det er lett for at det tar helt av :hilarious: Når man må vri og vende testen i all slags lys er den negativ.... (husk dette selv til helgen:hilarious:)

Jeg har vanligvis klart å holde meg når jeg har prøvd å bli gravid før, men da var jeg jo ikke her inne:dance018
Skylder på forumet:hilarious: har jo vært heldig med eldste og minste som satt på første pp, nr 2 satt i pp 6, så blir spennende å se om vi er så heldige å få nr 4:rolleyes:

Det skal jeg så klart gjøre:woot: håper bare det blir klaff slik som sist, men at det holder hele veien til termin denne gang:rolleyes:
Ja enig. Utrolig kjedelig med tidlig SA/kjemisk. Man blir så skuffet og begynner å tvile på kroppen sin. Håper den sitter nå :Heartblue

Ja enig. Utrolig kjedelig med tidlig SA/kjemisk. Man blir så skuffet og begynner å tvile på kroppen sin. Håper den sitter nå :Heartblue

Ja helt enig. Rart hvor revet inn i boblen man blir når testen lyser positiv. Men tror det er en trøst at man har klart å bli gravid, selv om det ikke holdt. Så det lover vel godt vil jeg tro:angelic:

Jeg har vanligvis klart å holde meg når jeg har prøvd å bli gravid før, men da var jeg jo ikke her inne:dance018
Skylder på forumet:hilarious: har jo vært heldig med eldste og minste som satt på første pp, nr 2 satt i pp 6, så blir spennende å se om vi er så heldige å få nr 4:rolleyes:
Jaaa jeg og skylder på forumet. Har alltid testet etter IKM før :knegg:

Førstemann her satt etter over 1 år med prøving med eksen. Men da var vi så ung at det var veldig avslappet :knegg:

Nr 2 var en suprise.
Det var nr 3 også.

Så veldig spent på nr 4. Vi får krysse fingrene for oss :Heartpink

Ja helt enig. Rart hvor revet inn i boblen man blir når testen lyser positiv. Men tror det er en trøst at man har klart å bli gravid, selv om det ikke holdt. Så det lover vel godt vil jeg tro:angelic:
Ja det er liksom det positive i det. Da vet man at det mest sannsynlig er snakk om bare tid(og timing) før det klaffer igjen :happy:

Jeg er også kanskje 9 DPO på søndag, meeen har jo ikke tidligtest så skuffelsen kan bli stor :hilarious:

Bare 2dpo her og :) så må nok vente en stund til ja. Men til helgen igjen prøver jeg nok med tidligtest ved 8-9 dpo.

Jeg ryker nok på test 7dpo:hilarious: Det er søndag, aaaaaltfor lenge til :shifty:

Sååå stolt!
Jeg tissa rett i do, selv om jeg satt ei stund å så på mappa med tester :laughing001

Hva er det tidligste dere har fått strek?
Tror faktisk jeg MÅ ta en i morgen 8 dpo, bare for å ha gjort det. Men jeg blir sikkert å surmule resten av dagen i morgen om den ikke viser noe:bag:
9 dpo er tidligste jeg har kunnet skimte noe. Men så svakt at jeg har vært usikker på om den er der omtrent, og mannen har i alle fall IKKE sett noen strek på dem ::p

Da måtte jeg bare prøve meg:angelic:
Helt blenda:bag:

Vedlegg

• A9DF93B3-FF8D-482D-B848-B6989E112F57.jpeg
    A9DF93B3-FF8D-482D-B848-B6989E112F57.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 77
9dpo og helt blenda tidligtest her :( Temperaturen sank også, 4 dager før forventa, og jeg har spotta brunt ila natten.. Håper temperaturen stiger igjen i morra, hvis ikke er nok løpet kjørt allerede her

Vedlegg

• DSC_1380.JPG
    DSC_1380.JPG
    599,4 KB · Visninger: 61
Back
Topp