IKM uke 45

Tusen takk for svar :happy: Så spennende den EL fikk jeg hvertfall ikke med meg :singing::woot:

Tror det er mye som glipper for oss, til tross for iherdig analyse av alt:) ikke lett å forstå seg på kroppen merker jeg. Skulle vært en skikkelig bruksanvisning med, og ikke minst reklamasjon om den ikke funker som den skal:smiley-bounce012

Jeg logget inn på furst og så hva mine blodprøver viste og den sa at progrsteron var på 56 betyr det at eggløsning har garantert funnet sted?

Skal snakke meg gyn om en uke men ble litt nysgjerrig :nailbiting::bookworm: jeg tok blodprøvene CD 21 etter en dobbeltkur med letrozol
Min verdi på 45 sa gynekologen at tyder på eggløsning (og hun kunne se på ultralyd at jeg hadde hatt eggløsning), så jeg tror nok din verdi på 56 lover bra :happy:

Jeg ble ikke sur av blenda test i morges, derfor fortjener jeg å ta en ny i morgen tidlig! Så det så:hilarious::p

Det murrer og stikker litt, men tør ikke ha for store forhåpninger.. :shy: Skal på jentetur i helga, så håper å holde meg med testing til mandag i uke 45 :nailbiting::woot: Da går tiden forhåpentligvis fort :hilarious:

Det er interessant å se i forskjellige IKM grupper hvor mange som blir gravide. Er jo ekstremt forskjellig. Vi var jo latterlig få i uke 41/42 iforhold til 43. :woot: Nei vi må krysse alt vi kan for 45 :signs003 :sign19:sign17

Det er interessant å se i forskjellige IKM grupper hvor mange som blir gravide. Er jo ekstremt forskjellig. Vi var jo latterlig få i uke 41/42 iforhold til 43. :woot: Nei vi må krysse alt vi kan for 45 :signs003 :sign19:sign17

Ja vet, det var helt utrolig:dead: skulle nesten tro alle bommet på el eller noe. Men da tenker jeg at sannsynligheten måååå da være høy for at mange lykkes denne runden:woot:

Ja vet, det var helt utrolig:dead: skulle nesten tro alle bommet på el eller noe. Men da tenker jeg at sannsynligheten måååå da være høy for at mange lykkes denne runden:woot:
Vi var flere som og hadde kjemisk/tidlig SA. Så skikkelig uheldig :( Får håpe uflaksen er brukt opp :Heartpink

Mye stikking og murringer på jobb i kveld.. men nesten så det minner om EL-smerter? :oops: Har mye utflod, men ikke mitt typiske el-slim. Mellom 4-6 DPO (har ikke testet eller noe).. kanskje jeg ikke hadde EL når jeg trodde :shifty:

Mye stikking og murringer på jobb i kveld.. men nesten så det minner om EL-smerter? :oops: Har mye utflod, men ikke mitt typiske el-slim. Mellom 4-6 DPO (har ikke testet eller noe).. kanskje jeg ikke hadde EL når jeg trodde :shifty:

Jeg hadde samme greiene her om dagen:confused005
Ikke alltid man forstår hva kroppen holder på med:rolleyes:
5dpo her idag:happy:

God morgen damer :D

4 dpo idag :joyful: Tempen stiger fortsatt og testegalskapet starter nå i helga :angelic: Igår sent på kveld merket jeg en slags lang knip i magen, lurte på hva det var :hilarious:

Vedlegg

• 3B5678CA-363B-4E32-8893-A11BEEB695CC.jpeg
    3B5678CA-363B-4E32-8893-A11BEEB695CC.jpeg
    862,1 KB · Visninger: 40
9 dpo, eller blenda dag 2 om man vil:dead:

Vedlegg

• 174A2EC2-285E-414E-B294-1C02AC93DA68.jpeg
    174A2EC2-285E-414E-B294-1C02AC93DA68.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 64
Jeg hadde samme greiene her om dagen:confused005
Ikke alltid man forstår hva kroppen holder på med:rolleyes:
5dpo her idag:happy:
Da er det håp om at kroppen bare tuller med meg :hilarious: jeg bruker å vite sånn ca når EL er uten å teste, etter fødsel har jeg fått helt sykt med EL-slim og smerter :hungover:

Temperaturen sank enda mer i dag, da kommer vel mensen senest i morgen.. :( Orker ikke teste mer om ikke temp på magisk vis stiger igjen i morgen

Vedlegg

• Screenshot_20211103-072736~2.png
    Screenshot_20211103-072736~2.png
    89,8 KB · Visninger: 45
Nå har jeg begynt å teste, så får bare fortsette :shy: Synes jeg kan skimte noe i dag også, men usikker på farge. Godt mulig en skyggestrek. 8-9dpo.
upload_2021-11-3_7-33-46.jpeg

Back
Topp