IKM uke 45

Altså, man klarer jo ikke å la være…. Jeg skimter faktisk noe på min, 2 timer gammel test. Selvfølgelig kan det være bare skygge men et ørlite håp for at det er noe mer er det jo:smiley-angelic001

Vedlegg

• 20A7CC06-11B6-4986-8C5D-CCF07308509E.jpg
    20A7CC06-11B6-4986-8C5D-CCF07308509E.jpg
    321,1 KB · Visninger: 110
Altså, man klarer jo ikke å la være…. Jeg skimter faktisk noe på min, 2 timer gammel test. Selvfølgelig kan det være bare skygge men et ørlite håp for at det er noe mer er det jo:smiley-angelic001
Skimter noe jeg også - blir spennende med neste test :woot:

Blenda i dag 9 dpo :chicken: tar en ny i kveld:joyful:

Ser klart og tydelig rosa strek uten å forstørre bilde! :excited001 Hilsen ei uten streksyn
Nei så spennende! :woot: Måtte ta en test til nå bare for å sjekke, og jeg ser den fortsatt. De blir dog svakere etter tidsfristen alle tre, og jeg er usikker på om jeg kan se farge eller ei. Men tre på rappen må da bety noe?! Håper! Nå får jeg vente til i morgen tidlig :)

Nei så spennende! :woot: Måtte ta en test til nå bare for å sjekke, og jeg ser den fortsatt. De blir dog svakere etter tidsfristen alle tre, og jeg er usikker på om jeg kan se farge eller ei. Men tre på rappen må da bety noe?! Håper! Nå får jeg vente til i morgen tidlig :)
Den ene gangen jeg har hatt positive tester følte jeg også at alle ble svakere når testen var helt tørr :happy: blir spennende å se i morgen! Må jo være noe når det er utslag på alle sammen :woot:

Den ene gangen jeg har hatt positive tester følte jeg også at alle ble svakere når testen var helt tørr :happy: blir spennende å se i morgen! Må jo være noe når det er utslag på alle sammen :woot:
Håper det :) Synes de er ganske blenda nå, så kanskje fargestoffet har hengt seg opp i reagensstreken på veien over. Men ja, rart det skulle skje med alle tre. Får se i morgen :happy:

Har begynt å drømme så rare drømmer o_O ikke sikkert det betyr noe, men husker jeg drømte mye syke drømmer som gravid. Så tar det med meg som et positivt tegn :rolleyes:

Har begynt å drømme så rare drømmer o_O ikke sikkert det betyr noe, men husker jeg drømte mye syke drømmer som gravid. Så tar det med meg som et positivt tegn :rolleyes:
Ohoi! Syk drøm her også. Far fetch, men jeg tar det jeg får. Hehe.

Plutselig sykt ømme pupper idag! 6 dpo. Litt utflod og de siste dagene.

Etter å ha vært gravid flere ganger med kjemisk så er jeg selvfølgelig ganske bekymret. Prøver å distansere meg og forvente det verste. Så får man håpe den utrolig "kjappe" legen kan gi meg svar på prøvene snarest. Sånn at jeg vet om det er noe jeg må stappe i meg for å få kroppen i balanse :nailbiting:

11 dpo. Den øverste er i går kveld på utvannet urin, og den andre i dag på ettermiddagsurin. Synes jeg skimter noe på disse, men har fått skygger på disse testene før, så frykter dessverre det bare er det… Umulig å få med noe streker på testene på bildet. Det er fremdeles lov å håpe. Vanligvis på denne tiden i PMS-land pleier jeg å ha veldig ømme pupper, nå kjenner jeg ingenting. Ååå, la det bli to streker :smiley-angelic001:smiley-angelic001

Vedlegg

• A646CDB2-4C73-4D53-B8F2-AA4B949E9301.jpeg
    A646CDB2-4C73-4D53-B8F2-AA4B949E9301.jpeg
    831,3 KB · Visninger: 109
11 dpo. Den øverste er i går kveld på utvannet urin, og den andre i dag på ettermiddagsurin. Synes jeg skimter noe på disse, men har fått skygger på disse testene før, så frykter dessverre det bare er det… Umulig å få med noe streker på testene på bildet. Det er fremdeles lov å håpe. Vanligvis på denne tiden i PMS-land pleier jeg å ha veldig ømme pupper, nå kjenner jeg ingenting. Ååå, la det bli to streker :smiley-angelic001:smiley-angelic001
Tror kanskje jeg kan skimte noe der. Krysser fingrene for fin rosa babystrek snart! :woot:

Jeg skimter strek på begge, litt mer på den nederste. Krysser fingrene for økning i morgen :Heartred

Skimter nooe.. var det strek innen fristen og? Spennende å se de neste dagene!

Back
Topp