IKM uke 45

Åå.. det er så hardt å ikke teste! Frister meg hver gang jeg går på badet :hilarious: men i morgen blir det test:D 7dpo, så sikkert ikke mye å se men.

Åå.. det er så hardt å ikke teste! Frister meg hver gang jeg går på badet :hilarious: men i morgen blir det test:D 7dpo, så sikkert ikke mye å se men.

Samme her! Men skal klare å holde meg til søndag:p
6dpo idag, så fortsatt alt for tidlig uansett. Vanskelig å la være:bored:

Dere må slutte og friste meg :hilarious:
Mannen la inn aksjer i dag... :rolleyes:
10 dager igjen til jeg kan teste og det etter MA.
Men.. det jeg lurer på da.. om den er positiv, kan det
være pga spiren sitter? For jeg er 99% på at alt kom ut..

Samme her! Men skal klare å holde meg til søndag:p
6dpo idag, så fortsatt alt for tidlig uansett. Vanskelig å la være:bored:
Jaa, vil gjerne klare å vente. Men det kløør virkelig :hilarious: og når jeg har 30 ish tidligtester i skuffen såå sier jeg at jeg har lov å teste i morgen:rolleyes: hehe men egentlig vil jeg ikke for jeg vet jeg blir unødvendig skuffa. Hardt prøverliv altså :hilarious:

Dere må slutte og friste meg :hilarious:
Mannen la inn aksjer i dag... :rolleyes:
10 dager igjen til jeg kan teste og det etter MA.
Men.. det jeg lurer på da.. om den er positiv, kan det
være pga spiren sitter? For jeg er 99% på at alt kom ut..
Ta en test nå, bare for å sjekke at alt hCG er ute etter sist. Da vet du at en eventuell ny positiv test senere er en ny graviditet :happy:

Jaa, vil gjerne klare å vente. Men det kløør virkelig :hilarious: og når jeg har 30 ish tidligtester i skuffen såå sier jeg at jeg har lov å teste i morgen:rolleyes: hehe men egentlig vil jeg ikke for jeg vet jeg blir unødvendig skuffa. Hardt prøverliv altså :hilarious:

Men da må du jo få lov til å teste synes jeg! Kan jo ikke la alle de testene ligge å ikke bli brukt:laughing002

Nå begynner jeg faktisk å bli litt(ganske) sur på disse babyplan tidlig stavene:sour: Måtte jo selvfølgelig ta en i dag og…. Akkurat samme svake skyggen kommer fram etter en times tid:banghead: Må være noe teit med det partiet der:shifty:
11 dpo i dag.

Tre dager igjen til testing! Å herrrrreee, la disse dagene bare fly avgårde! :smiley-angelic001

Nå begynner jeg faktisk å bli litt(ganske) sur på disse babyplan tidlig stavene:sour: Måtte jo selvfølgelig ta en i dag og…. Akkurat samme svake skyggen kommer fram etter en times tid:banghead: Må være noe teit med det partiet der:shifty:
11 dpo i dag.
Det er altså så frustrerende at testene ikke bare kan være blenda hvis det allikevel ikke er noe på gang :shifty: Men håper fortsatt for deg! Ville prøvd meg på en annen type test.

Vet ikke om disse testene er ute etter å lure meg, men nå er streken faktisk synlig etter tidsfristen også:angelic: 10 dpo, ingen symptomer da, annet enn at puppene mine har blitt større:cool: Øverste bilde innen tidsfristen, de to andre etter en time ca.

Vedlegg

• 322A045F-2898-409E-9EC7-81BF78E10305.jpeg
    322A045F-2898-409E-9EC7-81BF78E10305.jpeg
    861,4 KB · Visninger: 109
  • 549B02D7-4ED5-4499-BD92-4E5386318E88.jpeg
    549B02D7-4ED5-4499-BD92-4E5386318E88.jpeg
    796,5 KB · Visninger: 109
  • 7C237F51-4A34-435B-B98B-4726FFA00804.jpeg
    7C237F51-4A34-435B-B98B-4726FFA00804.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 113
Vet ikke om disse testene er ute etter å lure meg, men nå er streken faktisk synlig etter tidsfristen også:angelic: 10 dpo, ingen symptomer da, annet enn at puppene mine har blitt større:cool: Øverste bilde innen tidsfristen, de to andre etter en time ca.
Spennende!! :nailbiting:

TR kom for fullt i går kveld, så da går jeg inn i pp3 skuffa og litt sint, men med oppbretta armer mens jeg heier i mål dere andre her i ikm-gruppa vår! :hello2

Jeg ser :love7 Spennende :sign19 Ta en i ettermiddag/kveld? :D

TR kom for fullt i går kveld, så da går jeg inn i pp3 skuffa og litt sint, men med oppbretta armer mens jeg heier i mål dere andre her i ikm-gruppa vår! :hello2
Stor klem til deg :Heartblue Alltid skuff når tanta banker på døren :mumum

Så kjedelig.. lov å være skuffa og sint! Krysser fingrene for at spiren sitter i neste PP :Heartred

8 dpo og tissa rett i do! Teste-søndag nærmer seg for fullt.

Har selvfølgelig symptomer som vanlig. Men orker ikke å kjenne på for mye. Eksamenslesingen går kjempe dårlig. Så skjønner hvor fokuset mitt er :excited001

Håper alle får en kjempe fin helg! :cool05

Fredag er jo den beste dagen i uken :smiley-bounce015
Imponerende at du klarer å holde deg!! :woot: God helg:happy093

Back
Topp