Dette må jo være starten på en skikkelig fin babystrek!Ja ikke vet jeg, synes disse strekene våre kan være litt mer stabile
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette må jo være starten på en skikkelig fin babystrek!Ja ikke vet jeg, synes disse strekene våre kan være litt mer stabile
Åå.. det er så hardt å ikke teste! Frister meg hver gang jeg går på badet men i morgen blir det test 7dpo, så sikkert ikke mye å se men.
Jaa, vil gjerne klare å vente. Men det kløør virkelig og når jeg har 30 ish tidligtester i skuffen såå sier jeg at jeg har lov å teste i morgen hehe men egentlig vil jeg ikke for jeg vet jeg blir unødvendig skuffa. Hardt prøverliv altsåSamme her! Men skal klare å holde meg til søndag
6dpo idag, så fortsatt alt for tidlig uansett. Vanskelig å la være
Ta en test nå, bare for å sjekke at alt hCG er ute etter sist. Da vet du at en eventuell ny positiv test senere er en ny graviditetDere må slutte og friste meg
Mannen la inn aksjer i dag...
10 dager igjen til jeg kan teste og det etter MA.
Men.. det jeg lurer på da.. om den er positiv, kan det
være pga spiren sitter? For jeg er 99% på at alt kom ut..
Jaa, vil gjerne klare å vente. Men det kløør virkelig og når jeg har 30 ish tidligtester i skuffen såå sier jeg at jeg har lov å teste i morgen hehe men egentlig vil jeg ikke for jeg vet jeg blir unødvendig skuffa. Hardt prøverliv altså
Hehe ja ikke sant vel? Tenk om jeg har blitt gravid og ikke får brukt dem og?Men da må du jo få lov til å teste synes jeg! Kan jo ikke la alle de testene ligge å ikke bli brukt
Det er altså så frustrerende at testene ikke bare kan være blenda hvis det allikevel ikke er noe på gang Men håper fortsatt for deg! Ville prøvd meg på en annen type test.Nå begynner jeg faktisk å bli litt(ganske) sur på disse babyplan tidlig stavene Måtte jo selvfølgelig ta en i dag og…. Akkurat samme svake skyggen kommer fram etter en times tid Må være noe teit med det partiet der
11 dpo i dag.
Spennende!!Vet ikke om disse testene er ute etter å lure meg, men nå er streken faktisk synlig etter tidsfristen også 10 dpo, ingen symptomer da, annet enn at puppene mine har blitt større Øverste bilde innen tidsfristen, de to andre etter en time ca.
Jeg ser Spennende Ta en i ettermiddag/kveld?Vet ikke om disse testene er ute etter å lure meg, men nå er streken faktisk synlig etter tidsfristen også 10 dpo, ingen symptomer da, annet enn at puppene mine har blitt større Øverste bilde innen tidsfristen, de to andre etter en time ca.
Stor klem til deg Alltid skuff når tanta banker på dørenTR kom for fullt i går kveld, så da går jeg inn i pp3 skuffa og litt sint, men med oppbretta armer mens jeg heier i mål dere andre her i ikm-gruppa vår!
Jeg ser Spennende Ta en i ettermiddag/kveld?
Så kjedelig.. lov å være skuffa og sint! Krysser fingrene for at spiren sitter i neste PPTR kom for fullt i går kveld, så da går jeg inn i pp3 skuffa og litt sint, men med oppbretta armer mens jeg heier i mål dere andre her i ikm-gruppa vår!
Imponerende at du klarer å holde deg!! God helg8 dpo og tissa rett i do! Teste-søndag nærmer seg for fullt.
Har selvfølgelig symptomer som vanlig. Men orker ikke å kjenne på for mye. Eksamenslesingen går kjempe dårlig. Så skjønner hvor fokuset mitt er
Håper alle får en kjempe fin helg!
Fredag er jo den beste dagen i uken