IKM uke 45

For en time siden stakk det veldig på venstre side, litt lengre ned i magen. En slags lang stikk som varte noen sekunder. Noen som har opplevd sånt midt på ca dpo-land? Er 6 dpo og begynte å lure om det var festesmerte?:wideyed:
Hadde akkurat samme i dag (er også 6 dpo). Mener jeg har hatt det før når jeg har blitt gravid (husker veldig godt at jeg bare «visste» at jeg kjente førstemann festet seg da jeg ble gravid med han). Jeg har kjent stikkinger i dpo-land uten at jeg har vært gravid, men jeg tror denne var kraftigere. Når har du tenkt å ta tidligtest?

Har hatt milde murringer 8-9-10 dpo her, men ingenting i dag 11 dpo:p
Jeg blir opptatt med kinodag med ungene i morgen så jeg sier til meg selv at jeg ikke har tid til å teste i morgen.:hilarious:
TR har ikke kommet i dag, noe den gjorde sist syklus, det tar jeg som et positivt tegn uansett om jeg er gravid eller ikke:angelic:

Testen var defekt.. :banghead:
Ny test mandag om jeg ikke finner et apotek som er åpent i morgen. Her i Sverige er det allehelgens dag og alt stengt.. Foruten bensin stasjoner da..

I ca samme båt som deg, men litja mi er 7 mnd. Men ellers samme alder og IKM :hilarious:

Spennende! Er nok mange fordeler med to tette(og noen ulemper)
Kjenner igjen nikket ditt fra sist jeg var aktiv her forresten:)

For en time siden stakk det veldig på venstre side, litt lengre ned i magen. En slags lang stikk som varte noen sekunder. Noen som har opplevd sånt midt på ca dpo-land? Er 6 dpo og begynte å lure om det var festesmerte?:wideyed:

Jeg opplevde det som et kort, skarpt stikk mens jeg reiste meg opp fra sittende sist jeg var gravid, 6dpo. Så kan godt være det ja!

Idag steg tempen rett opp i været :hilarious: Er 6 dpo nå, så er fortsatt tidlig til evt positiv test. Men jeg har tatt g-tester for å sjekke når den synker ned igjen etter Ovitrelle. Legger ved bilde her. Og streken har blitt svakere nå. Er på 8.dagen nå etter Ovitrelle. Satser på at streken blir mye mer sterkere ved 9-10 dpo:angelic::)

Lurte på om det var en lite festedipp igår?:p
Eller er det for lite til å være det?:pompus:
Sniker litt her inne jeg. Heier sånn på deg! Denne pp’n er din!! :Heartbigred

Spennende! Er nok mange fordeler med to tette(og noen ulemper)
Kjenner igjen nikket ditt fra sist jeg var aktiv her forresten:)
Ja det er nok både fordeler og ulemper men er nok mest fordeler in the long run :) blir sikkert hardt i starten men veldig verdt det. :)
Å? Så gøy :)

Fikk det samme til morgenen i dag, skikkelige stikk 2-3 ganger i venstre lyske i noen sekunder. Jeg måtte bøye meg frem, var ubehagelig. Begynte selv å tenke festesmerter, men 10 dpo er vel altfor sent? Isåfall vil ikke testene bli positive før om noen dager hvis det er tilfelle. Men tviler for min del.. Høres mer realistisk ut for deg midt i dpo-land :happy: Håper det var det og at spiren sitter :Heartred
Ja vi får håpe på det :D Når de fester seg varierer det veldig egentlig og tror 10 dpo er fortsatt håp og da vil du jo få utslag på testen ca 12/13 dpo:joyful: Spennende dager!

Har masse stikkninger hver dag jeg :arghh: håper det betyr at spiren borrer seg fast :bored: men har mine tvil…
Det forstår jeg, at du har dine tvil. Men plutselig så kan det komme en skikkelig overraskelse!:p Jeg har ikke opplevd slik stikking så det var litt nytt for meg :wideyed:

Hadde akkurat samme i dag (er også 6 dpo). Mener jeg har hatt det før når jeg har blitt gravid (husker veldig godt at jeg bare «visste» at jeg kjente førstemann festet seg da jeg ble gravid med han). Jeg har kjent stikkinger i dpo-land uten at jeg har vært gravid, men jeg tror denne var kraftigere. Når har du tenkt å ta tidligtest?

Jeg opplevde det som et kort, skarpt stikk mens jeg reiste meg opp fra sittende sist jeg var gravid, 6dpo. Så kan godt være det ja!

Var moro å lese at flere her som har opplevd sterkere stikk ved 6 dpo:joyful: Jeg håper det er den endelige måneden vår nå og hadde vært fantastisk å senke skuldrene og nyte graviditet i jula og fremover :angelic:

Jeg tar g-test hverdag nå fremover. Pga Ovitrelle. Men er usikker på tidligtest, kanskje tar den ved 9/10 dpo tenker jeg. Har ikke mange av det, men vanlige har jeg en del av:hilarious:

Ikke rart testene var blendahvite, TR kom visst nå:shifty:
Lykke til alle sammen, håper dere får mange positive tester:Heartred
Kan være for kort tid siden fødsel og for mye amming:dontknow

Oi, et skikkelig hopp! :woot: Jeg som bare har gått og vært sur for de lave tempene nær coverline. Dette gav meg litt mer håp.

FCECFEF4-C394-4EEA-B791-5F9AC230219E.jpeg

Sykt irriterende..:shifty: jeg får sånne streker på alle testene jeg tar.. bittelitt økning siden i går, så lover vel ikke godt… Klamrer meg fast til håpet om at testene fra i går og i dag var de som faktisk slo ut, og at det er økning i morgen!

Vedlegg

• 9D2FB623-7567-4C3D-A978-D61A57302687.jpeg
    9D2FB623-7567-4C3D-A978-D61A57302687.jpeg
    655,4 KB · Visninger: 103
Sykt irriterende..:shifty: jeg får sånne streker på alle testene jeg tar.. bittelitt økning siden i går, så lover vel ikke godt… Klamrer meg fast til håpet om at testene fra i går og i dag var de som faktisk slo ut, og at det er økning i morgen!
Krysser fingrene for økning for deg! :Heartred

Jeg kan settes på TR:shifty:
PP2 er over, men skal si meg fornøyd med at lutealfasen ihvertfall havnet på en dag mer denne runden og selve syklusen var på 30 dager istede for 35 som første runde!

Ja det er nok både fordeler og ulemper men er nok mest fordeler in the long run :) blir sikkert hardt i starten men veldig verdt det. :)
Å? Så gøy :)

Enig! Vi var vel prøvere på samme tid i mars/april/mai 2020 tror jeg?

Er så kvalm og uvell, men tror bare kroppen lurer meg :arghh: mellom 8-10 DPO idag. Er heldig vis på besøk hos mamma og pappa, så blir ingen testesmell i helga :hilarious: hvor tidlig har dere testet positivt med vanlig test? Forrige gang testet jeg 13 DPO med vanlig test og den var tydelig positiv. Kunne sikkert fått positivt 11 DPO :bored:

Ja vi får håpe på det :D Når de fester seg varierer det veldig egentlig og tror 10 dpo er fortsatt håp og da vil du jo få utslag på testen ca 12/13 dpo:joyful: Spennende dager!

Det forstår jeg, at du har dine tvil. Men plutselig så kan det komme en skikkelig overraskelse!:p Jeg har ikke opplevd slik stikking så det var litt nytt for meg :wideyed:
Huff ja prøvde ikke være negativ til dine stikkinger, bare håper at det betyr positivt for alle sammen ❤️:arghh:

Back
Topp