IKM uke 45

10 dpo idag og fikk denne testen
:wav

Vis vedlegget 370482

Har trua denne perioden siden det enda er tidlig og streken er så tydelig. Ble jo gravid forrige pp, men endte i kjemisk (tidlig sa). Da var streken mindre synlig enn denne (tror jeg, kanskje ca likt) og jeg var 15/16 dpo og den ble ikke sterkere. Men denne må jo sitte:notworthy

Legger ved et bilde av tempen min:

Vis vedlegget 370483

Noen som vet hvor mye hCG man må ha i urinen for at clearblue digital early skal slå ut forresten? Har en tidlig digital men vil ikke bruke den opp uten å få positiv :hilarious: dette er en tidligtest så tipper hCG er rundt 9 idag (first response, den er kjempefølsom og gir gode streker ved lavt hCG nivå også)
Så spennende!!
Kan dessverre ikke svare på spørsmålet. Men krysser fingrene! ❤️

Vis vedlegget 370482

Har trua denne perioden siden det enda er tidlig og streken er så tydelig. Ble jo gravid forrige pp, men endte i kjemisk (tidlig sa). Da var streken mindre synlig enn denne (tror jeg, kanskje ca likt) og jeg var 15/16 dpo og den ble ikke sterkere. Men denne må jo sitte:notworthy

Vis vedlegget 370483

Noen som vet hvor mye hCG man må ha i urinen for at clearblue digital early skal slå ut forresten? Har en tidlig digital men vil ikke bruke den opp uten å få positiv :hilarious: dette er en tidligtest så tipper hCG er rundt 9 idag (first response, den er kjempefølsom og gir gode streker ved lavt hCG nivå også)
Gratulerer! :)
Så fin sterk strek så tidlig!

Nei jeg brukte first response min forrige graviditet og når den var så sterk som det der fikk jeg positiv digital. Tror du må ha 25 for å få se "gravid".
Screenshot_20211107-071415_Gallery.jpg
Sånn så min ut når jeg fikk positiv digital. Så med mindre du har redigert bildet for å få det til å se sterkere ut så tror jeg du får positiv digital.

Men de koster jo en del så kanskje best å vente til konsentrer urin i morgen tidlig. :)

Vis vedlegget 370482

Vis vedlegget 370483

Oi:love7 Håper spira klamrer seg fast denne gangen! :D

Vis vedlegget 370482

Vis vedlegget 370483

Seee der:love7
Gratulerer!!:Heartred Tenker at det vil slå ut på CB om et par dager, eller så kan du prøve imorgen tidlig?:joyful:

Gratulerer! :)
Så fin sterk strek så tidlig!

Nei jeg brukte first response min forrige graviditet og når den var så sterk som det der fikk jeg positiv digital. Tror du må ha 25 for å få se "gravid".
Vis vedlegget 370484
Sånn så min ut når jeg fikk positiv digital. Så med mindre du har redigert bildet for å få det til å se sterkere ut så tror jeg du får positiv digital.

Men de koster jo en del så kanskje best å vente til konsentrer urin i morgen tidlig. :)
Bildet er helt uredigert :) tusen takk! Da slår den nok ut allerede da! Men er ikke den vanlige digitale jeg har, det er tidlig digital med pluss og minus. Den skal slå ut litt tidligere enn den vanlige. Har to med ukeindikator men de venter jeg litt med for å prøve å få 2+ og 3+ (hvis to tanta holder seg unna, da).

Venter nok til imorgen. :D

9 dpo idag og blenda test. Egentlig helt ok at den var blenda. Forrige pp var det skyggestrek på alle testene jeg tok uten at jeg var gravid. Har generelt lite med symptomer denne gangen, men har samtidig prøvd å ikke kjenne for mye etter:rolleyes: tenker jeg tar ny test imorgen så får vi se:p

9 dpo idag og blenda test. Egentlig helt ok at den var blenda. Forrige pp var det skyggestrek på alle testene jeg tok uten at jeg var gravid. Har generelt lite med symptomer denne gangen, men har samtidig prøvd å ikke kjenne for mye etter:rolleyes: tenker jeg tar ny test imorgen så får vi se:p
Min også var blenda igår 9dpo. Så kan heldigvis komme strek plutselig. :Heartpink

Vis vedlegget 370482

Vis vedlegget 370483

Ååå, så fin strek! :woot: Gratulerer! :Heartred

Vis vedlegget 370482

Vis vedlegget 370483

Gratulerer!!:woot: Må bare spørre, hva må til for å få den vannrette linjen på Premom? Har vært gravid med målinger, men ikke fått den linjen :bored:

Gratulerer!!:woot: Må bare spørre, hva må til for å få den vannrette linjen på Premom? Har vært gravid med målinger, men ikke fått den linjen :bored:
Tusen takk!! Vet du hva... Dette er første perioden min med premom. De andre rundene har jeg brukt ff og flo. Så jeg hakke peiling! Den bare dukka opp.. men jeg kan se om jeg finner ut av det :hilarious:

Våkna i dag med små mensmurringer i magen. Gikk fort over. Men likevel.

Skal tilbringe hele dagen i håndballhallen i dag. For datteren min skal spille kamp. :bored:
Så dette blir jo en interessant søndag.:wtf:
La oss håpe det er gravidmurringer! Jeg var 98% sikker på negativ test 13 DPO etter ivf forsøket sist fordi jeg hadde mine vanlige PMS plager, men så var den positiv gitt :D

kanskje du slipper å gå å tenke på dette? Jeg trenger hjelp, går og kjenner og tenker på kvalmen :hungover:

9 dpo og en skikkelig dropp i tempen igjen idag, men fortsatt høyere enn de andre lave tempene etter EL… Skjønner ikke bæret av denne runden og kjenner meg skikkelig negativ :sorry::shifty:

La oss håpe det er gravidmurringer! Jeg var 98% sikker på negativ test 13 DPO etter ivf forsøket sist fordi jeg hadde mine vanlige PMS plager, men så var den positiv gitt :D

kanskje du slipper å gå å tenke på dette? Jeg trenger hjelp, går og kjenner og tenker på kvalmen :hungover:
Sist testet jeg ikke positivt før 2 dager etter IKM. Så vet det ikke er over før TR kommer :hilarious:

Men klarer ikke la væææææreeeeee:banghead:

Vis vedlegget 370482

Vis vedlegget 370483

Ååå yeey! Nå ble jeg glad på dine vegne kjente jeg!
Var jo på samme ikmgruppe som deg sist og hadde også en kjemisk. Men som du selv sier denne streken kom jo tidlig, så den har jeg trua på! :)
Gratulerer !! ❤:smiley-bounce012

Ååå yeey! Nå ble jeg glad på dine vegne kjente jeg!
Var jo på samme ikmgruppe som deg sist og hadde også en kjemisk. Men som du selv sier denne streken kom jo tidlig, så den har jeg trua på! :)
Gratulerer !! ❤:smiley-bounce012
Tusen takk! Krysser fingrene for flere positive tester her inne i dagene som kommer :)

God morgen jenter :joyful:

Idag er jeg 8 dpo og det er 10 dager siden jeg satte Ovitrelle. Gravid-testene ble svakere etter dagene som gikk og leste at Ovitrelle kan gi utslag på testen opptil 10 dager, og for noen gjerne opp til 13-14 dager. Jeg er ennå ikke helt sikker om den nederste testen er fortsatt Ovitrelle eller begynnende babystrek:hilarious: Så jeg tenkte at jeg skal svi en til ikveld for å se styrken på streken:rolleyes:

Tempen min holdt seg fortsatt høy så det er bra!:D

Åh det er så spennende!!:joyful: Ikke mange dager til svaret kommer, enten gravid eller TR:wideyed:

Vedlegg

• 6A84DACB-D344-4CA1-96A4-4E756856C5DA.jpeg
    6A84DACB-D344-4CA1-96A4-4E756856C5DA.jpeg
    856,8 KB · Visninger: 79
  • 4BD850AA-D7C8-4F08-B099-93E2B116029D.jpeg
    4BD850AA-D7C8-4F08-B099-93E2B116029D.jpeg
    298,1 KB · Visninger: 83
Sliter med å holde frokosten nede idag også :meh:

Back
Topp