IKM uke 45

God morgen jenter :joyful:

Idag er jeg 8 dpo og det er 10 dager siden jeg satte Ovitrelle. Gravid-testene ble svakere etter dagene som gikk og leste at Ovitrelle kan gi utslag på testen opptil 10 dager, og for noen gjerne opp til 13-14 dager. Jeg er ennå ikke helt sikker om den nederste testen er fortsatt Ovitrelle eller begynnende babystrek:hilarious: Så jeg tenkte at jeg skal svi en til ikveld for å se styrken på streken:rolleyes:

Tempen min holdt seg fortsatt høy så det er bra!:D

Åh det er så spennende!!:joyful: Ikke mange dager til svaret kommer, enten gravid eller TR:wideyed:
Spennende å se om testen snur i morgen! Synes streken ser like sterk ut på de to siste testene :nailbiting:

10 dpo idag og fikk denne testen
:wav

Vis vedlegget 370482

Har trua denne perioden siden det enda er tidlig og streken er så tydelig. Ble jo gravid forrige pp, men endte i kjemisk (tidlig sa). Da var streken mindre synlig enn denne (tror jeg, kanskje ca likt) og jeg var 15/16 dpo og den ble ikke sterkere. Men denne må jo sitte:notworthy

Legger ved et bilde av tempen min:

Vis vedlegget 370483

Noen som vet hvor mye hCG man må ha i urinen for at clearblue digital early skal slå ut forresten? Har en tidlig digital men vil ikke bruke den opp uten å få positiv :hilarious: dette er en tidligtest så tipper hCG er rundt 9 idag (first response, den er kjempefølsom og gir gode streker ved lavt hCG nivå også)
Åå så fin og positiv strek! Gratulerer så mye :love7

God morgen jenter :joyful:

Idag er jeg 8 dpo og det er 10 dager siden jeg satte Ovitrelle. Gravid-testene ble svakere etter dagene som gikk og leste at Ovitrelle kan gi utslag på testen opptil 10 dager, og for noen gjerne opp til 13-14 dager. Jeg er ennå ikke helt sikker om den nederste testen er fortsatt Ovitrelle eller begynnende babystrek:hilarious: Så jeg tenkte at jeg skal svi en til ikveld for å se styrken på streken:rolleyes:

Tempen min holdt seg fortsatt høy så det er bra!:D

Åh det er så spennende!!:joyful: Ikke mange dager til svaret kommer, enten gravid eller TR:wideyed:

Heier på deg!:woot: Blir spennende de neste dagene! Er selv tom for tester, så da får det bare være. Har meg selv å takke :dontknow

10 dpo idag og fikk denne testen
:wav

Vis vedlegget 370482

Har trua denne perioden siden det enda er tidlig og streken er så tydelig. Ble jo gravid forrige pp, men endte i kjemisk (tidlig sa). Da var streken mindre synlig enn denne (tror jeg, kanskje ca likt) og jeg var 15/16 dpo og den ble ikke sterkere. Men denne må jo sitte:notworthy

Legger ved et bilde av tempen min:

Vis vedlegget 370483

Noen som vet hvor mye hCG man må ha i urinen for at clearblue digital early skal slå ut forresten? Har en tidlig digital men vil ikke bruke den opp uten å få positiv :hilarious: dette er en tidligtest så tipper hCG er rundt 9 idag (first response, den er kjempefølsom og gir gode streker ved lavt hCG nivå også)
Yyyyey GRATULERER sååå mye :love7 Håper vi er ferdige med kjemiske og kan gå inn i Juli sammen denne gangen :Heartpink Fikk og strek idag :love7

Ps: tror digital slår ut på den streken der :happy:

Teste Søndag :wav

Fikk disse idag 10 dpo:love7
Hadde bestemt meg for å vente med digital til jeg kunne få 2-3. Men bestemte meg heller for å spandere på meg en ny 2 pk så man kan se 2-3 og 3+. Hvis dette går bra :happy:

Streken jeg fikk 9-13 dpo i forrige runde med kjemisk var svakere enn denne. Så krysser alt for at dette blir terminspire:Heartpink
20211107_094715.jpg

Vedlegg

• 20211107_095418.jpg
    20211107_095418.jpg
    1,2 MB · Visninger: 57
Yyyyey GRATULERER sååå mye :love7 Håper vi er ferdige med kjemiske og kan gå inn i Juli sammen denne gangen :Heartpink Fikk og strek idag :love7

Ps: tror digital slår ut på den streken der :happy:
Tusen takk, Krysser fingrene for at det blir en terminspire og at flere følger etter meg inn i juli :love7:love7:Heartred

Hadde bestemt meg for å vente med digital til jeg kunne få 2-3. Men bestemte meg heller for å spandere på meg en ny 2 pk så man kan se 2-3 og 3+. Hvis dette går bra :happy:

Streken jeg fikk 9-13 dpo i forrige runde med kjemisk var svakere enn denne. Så krysser alt for at dette blir terminspire:HeartpinkVis vedlegget 370492
Omg! Gratulerer! Termintvillinger på oss jo :P så kjekt! Disse skal sitte til termin!

Streken jeg fikk 9-13 dpo i forrige runde med kjemisk var svakere enn denne. Så krysser alt for at dette blir terminspire:HeartpinkVis vedlegget 370492
Du inspirerer meg til å ta en digital :hilarious: men skal holde meg til imorgen

Åå så bra!! Gratulerer så mye :love7

Hurra!! Gratulerer med positiv test ❤️:excited001

Så herlig å se flere får positive tester! :Heartred gratulerer så mye:happy: Håper på flere de neste dagene!

Føler denne pp er over for min del, får bare skyggestreker, begynner å bli lei babyplan-strimlene:hungover: Tror likevel jeg ikke fikk positiv test før 12-13 dpo sist, så prøver å håpe litt enda. 12 dpo i dag

Vedlegg

• 5EA7945F-A1DB-4AA8-84CF-A54C85C27265.jpeg
    5EA7945F-A1DB-4AA8-84CF-A54C85C27265.jpeg
    599,5 KB · Visninger: 90
Så herlig å se flere får positive tester! :Heartred gratulerer så mye:happy: Håper på flere de neste dagene!

Føler denne pp er over for min del, får bare skyggestreker, begynner å bli lei babyplan-strimlene:hungover: Tror likevel jeg ikke fikk positiv test før 12-13 dpo sist, så prøver å håpe litt enda. 12 dpo i dag
Jeg kan se noe :love7 Krysser fingrene :Heartpink

Wow gratulerer så mye!! :)

Hahhaha ja jeg måtte ta den idag. For har en mann som ikke tror på streker :hilarious:
Men helt sikker på at din blir positiv imorgen :love7 Har du og 24.07.2022?
Spørs hvilken terminkalkulator jeg bruker :hilarious: men ja, rundt det eller en dag før/etter :)
Mannen min har like mye streksyn som meg :shy: ikke alltid så bra det heller

Synes jeg skimter noe jeg! Krysser fingrene

Oj, meldte jeg meg inn her? Har fulgt meg på ikm uke 46 en stund, for det surrehodet her trodde jeg hørte til der. Hvis jeg ikke har introdusert meg, her er jeg; Frk. H - 25 - pp3 - EL 30/10 - IKM 14/11

To dager etter EL hadde jeg helt syke menssmerter, aldri hatt det etter EL før, og to dager etter det kjente jeg noen stikk i underlivet og livmora, og menssmerter murrende hver dag.

idag derimot er alt som normalt. Ikke noe spesielt i puppene, ingen kramper, ingenting :(

Hadde en snål drøm i natt.. ja. Jeg er på symptomjakt haha!

Back
Topp