IKM uke 45

Så spennende her inne for tiden! ❤
Jeg fikk den her til morran i dag, litt håp fikk jeg. Men er nok kanskje bare skygge. Bare 9dpo så veldig tidlig fortsatt. Men har en god følelse. Fortsatt kvalm/uggen :meh: Spesielt på ettermiddag/kvelden.
20211107_134008.jpg

20211107_095516.jpg

Tok også denne nå nettopp også, mener jeg kan skimte skygge. . Dumt å ta en vanlig test!
men måtte bare prøve :p #utålmodig
Sist mnd begynte jeg å spotte 10dpo, og mensen på 11dpo så krysser det jeg har for at den holder seg unna nå!
20211107_140731.jpg

Jeg fikk den her til morran i dag, litt håp fikk jeg. Men er nok kanskje bare skygge. Bare 9dpo så veldig tidlig fortsatt. Men har en god følelse. Fortsatt kvalm/uggen :meh: Spesielt på ettermiddag/kvelden. Vis vedlegget 370543
Vis vedlegget 370537

Tok også denne nå nettopp også, mener jeg kan skimte skygge. . Dumt å ta en vanlig test!
Sist mnd begynte jeg å spotte 10dpo, og mensen på 11dpo så krysser det jeg har for at den holder seg unna nå!
Vis vedlegget 370546
Jeg ser dessverre ingenting :( Men er jo også vanskelig å få med de aller svakeste strekene på bilder… Og fortsatt veldig tidlig ja. Håper for deg! Er jo lovende symptomer :joyful:

Jeg fikk den her til morran i dag, litt håp fikk jeg. Men er nok kanskje bare skygge. Bare 9dpo så veldig tidlig fortsatt. Men har en god følelse. Fortsatt kvalm/uggen :meh: Spesielt på ettermiddag/kvelden. Vis vedlegget 370543
Vis vedlegget 370537

Vis vedlegget 370546
Jeg ser på den øverste :nailbiting: synes den ser rosa ut

Jeg ser dessverre ingenting :( Men er jo også vanskelig å få med de aller svakeste strekene på bilder… Og fortsatt veldig tidlig ja. Håper for deg! Er jo lovende symptomer :joyful:
Ja, de mindre synlig på bilder. Men føler det er noe, de er ikke blanke :happy: jeg ser kanskje tydligst på det bildet i midten. Men og øverst, føler det er mer enn bare skygge. Men tiden vil vise!
Får bare håpe på sterkere strek i morgen :):rolleyes:

Ja, de mindre synlig på bilder. Men føler det er noe, de er ikke blanke :happy: jeg ser kanskje tydligst på det bildet i midten. Men og øverst, føler det er mer enn bare skygge. Men tiden vil vise!
Får bare håpe på sterkere strek i morgen :):rolleyes:
Krysser fingrene! :) Spennende dager foran oss altså :Heartred

Så kjekt å se så mange streker i en ikm gruppe!! Forrige gruppa jeg var i hadde skikkelig uflaks... Men her ser det jo ut til at det blir mange spirer?!?

Så kjekt å se så mange streker i en ikm gruppe!! Forrige gruppa jeg var i hadde skikkelig uflaks... Men her ser det jo ut til at det blir mange spirer?!?
Ja, det er mange fine streker her altså! :woot: Såå gøy. Håper alle blir fine terminspirer :Heartred:Heartred

Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å prøve med test i kveld, har ikke tidligtest og er kanskje ikke mer enn 9 dpo :hilarious: ut i fra mine el-smerter er jeg kanskje 11 dpo :bag:

Vis vedlegget 370537

Vis vedlegget 370546
Synes også jeg kan skimte nooe altså :happy: Spennende!

Altså er det virkelig håp her også?! :eek: Er faktisk litt økning siden i morges! Håper virkelig ikke dette er noe tull nå… (nederste test)

Vedlegg

• 2BDD1E60-CBDB-4787-BC2D-E694CC7B9AF3.png
    2BDD1E60-CBDB-4787-BC2D-E694CC7B9AF3.png
    3,2 MB · Visninger: 122
Last edited:
Back
Topp