Jeg ser også!!Her er det jo faktisk noe? Første bildet er innenfor tidsfristen og det andre er 1-2 minutter over tidsfristen. 9 dpo.
Vis vedlegget 370544
Vis vedlegget 370545
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser også!!Her er det jo faktisk noe? Første bildet er innenfor tidsfristen og det andre er 1-2 minutter over tidsfristen. 9 dpo.
Vis vedlegget 370544
Vis vedlegget 370545
Jeg ser dessverre ingenting Men er jo også vanskelig å få med de aller svakeste strekene på bilder… Og fortsatt veldig tidlig ja. Håper for deg! Er jo lovende symptomerSå spennende her inne for tiden! ❤
Jeg fikk den her til morran i dag, litt håp fikk jeg. Men er nok kanskje bare skygge. Bare 9dpo så veldig tidlig fortsatt. Men har en god følelse. Fortsatt kvalm/uggen Spesielt på ettermiddag/kvelden. Vis vedlegget 370543
Vis vedlegget 370537
Tok også denne nå nettopp også, mener jeg kan skimte skygge. . Dumt å ta en vanlig test!
men måtte bare prøve #utålmodig
Sist mnd begynte jeg å spotte 10dpo, og mensen på 11dpo så krysser det jeg har for at den holder seg unna nå!
Vis vedlegget 370546
Wæææ det der er jo skikkelig tydelig strek!Her er det jo faktisk noe? Første bildet er innenfor tidsfristen og det andre er 1-2 minutter over tidsfristen. 9 dpo.
Vis vedlegget 370544
Vis vedlegget 370545
Oioi lovende strek !Har du sett! 10dpo morgen
Oi jaaa, her var det absolutt noe !Her er det jo faktisk noe? Første bildet er innenfor tidsfristen og det andre er 1-2 minutter over tidsfristen. 9 dpo.
Vis vedlegget 370544
Vis vedlegget 370545
Jeg ser på den øverste synes den ser rosa utSå spennende her inne for tiden! ❤
Jeg fikk den her til morran i dag, litt håp fikk jeg. Men er nok kanskje bare skygge. Bare 9dpo så veldig tidlig fortsatt. Men har en god følelse. Fortsatt kvalm/uggen Spesielt på ettermiddag/kvelden. Vis vedlegget 370543
Vis vedlegget 370537
Tok også denne nå nettopp også, mener jeg kan skimte skygge. . Dumt å ta en vanlig test!
Sist mnd begynte jeg å spotte 10dpo, og mensen på 11dpo så krysser det jeg har for at den holder seg unna nå!
Vis vedlegget 370546
Ja, de mindre synlig på bilder. Men føler det er noe, de er ikke blanke jeg ser kanskje tydligst på det bildet i midten. Men og øverst, føler det er mer enn bare skygge. Men tiden vil vise!Jeg ser dessverre ingenting Men er jo også vanskelig å få med de aller svakeste strekene på bilder… Og fortsatt veldig tidlig ja. Håper for deg! Er jo lovende symptomer
Helt klart og tydelig!!Her er det jo faktisk noe? Første bildet er innenfor tidsfristen og det andre er 1-2 minutter over tidsfristen. 9 dpo.
Vis vedlegget 370544
Vis vedlegget 370545
Krysser fingrene! Spennende dager foran oss altsåJa, de mindre synlig på bilder. Men føler det er noe, de er ikke blanke jeg ser kanskje tydligst på det bildet i midten. Men og øverst, føler det er mer enn bare skygge. Men tiden vil vise!
Får bare håpe på sterkere strek i morgen
Ja ikke sant, syns det ser ut som en svaak rosa skygge der. Håper det er starten på noe!Jeg ser på den øverste synes den ser rosa ut
Ja, det er mange fine streker her altså! Såå gøy. Håper alle blir fine terminspirerSå kjekt å se så mange streker i en ikm gruppe!! Forrige gruppa jeg var i hadde skikkelig uflaks... Men her ser det jo ut til at det blir mange spirer?!?
Her er den tørr har fortsatt fersken/rosa utflod når jeg tørker meg. Litt svake mensmurringer…herregud nå kjenner jeg virkelig dette er spennende!!!Innbiller meg at det faktisk er en strek der Men for å ikke bli for håpefull, tenker jeg at det er en skyggestrek.
Vis vedlegget 370528
Helt tydelig en rosa strekHer er det jo faktisk noe? Første bildet er innenfor tidsfristen og det andre er 1-2 minutter over tidsfristen. 9 dpo.
Vis vedlegget 370544
Vis vedlegget 370545
Synes også jeg kan skimte nooe altså Spennende!Så spennende her inne for tiden! ❤
Vis vedlegget 370537
Vis vedlegget 370546
Du er gravid YeeeyHer er det jo faktisk noe? Første bildet er innenfor tidsfristen og det andre er 1-2 minutter over tidsfristen. 9 dpo.
Vis vedlegget 370544
Vis vedlegget 370545
Ser strek! Så spennendeHer er den tørr har fortsatt fersken/rosa utflod når jeg tørker meg. Litt svake mensmurringer…herregud nå kjenner jeg virkelig dette er spennende!!!
Vis vedlegget 370554