IKM uke 45

Altså er det virkelig håp her også?! :eek: Er faktisk litt økning siden i morges! Håper virkelig ikke dette er noe tull nå… (nederste bilde)
Ser økning jeg også!!

Hva f*** skjer med denne testen nå??? :wideyed::wideyed:

Plutselig var den blitt sånn her???!!!
Har ALDRI sett en test sånn før, hvertfall ikke etter noen timer testen ble tatt:eek:

Nå lurer jeg bare på om den er defekt?? Det er det rareste jeg har opplevd:wideyed:

06D8CDCB-8886-4790-B974-1EF8A1D249FD.jpeg

Hva f*** skjer med denne testen nå??? :wideyed::wideyed:

Plutselig var den blitt sånn her???!!!
Har ALDRI sett en test sånn før, hvertfall ikke etter noen timer testen ble tatt:eek:

Nå lurer jeg bare på om den er defekt?? Det er det rareste jeg har opplevd:wideyed:

Vis vedlegget 370561
Vet at man ikke skal stole på tester etter tidsfristen.

Men når dette har skjedd meg har jeg vært gravid! Men som sagt kan man ikke stole på de etter tidsfristen.

Krysser fingrene!!!

Vet at man ikke skal stole på tester etter tidsfristen.

Men når dette har skjedd meg har jeg vært gravid! Men som sagt kan man ikke stole på de etter tidsfristen.

Krysser fingrene!!!
Ja nettopp. Derfor stoler jeg så absolutt ikke på denne:wideyed:

Det har aldri skjedd meg før! Ultrassvake streker ja, men aldri en sliko_O

Okei den IKM gruppa her er jo full av julibabyer :hilarious:

Jeg skal tisse om en time :nailbiting: jeg tror nok testen er blendahvit, men MÅ BARE :bag::banghead:

Jaa:woot: Kjenner jeg er litt redd for kjemisk nå da, siden jeg har hatt så mange svake streker til nå. Men kan jo bare være en miks av skyggestreker alt jeg har fått tidligere. Håper på økning i morgen!! Lykke til med din test nå snart :Heartred

Jeg skal tisse om en time :nailbiting: jeg tror nok testen er blendahvit, men MÅ BARE :bag::banghead:
Jeg også. Tror kanskje jeg kommer til å prøve på den digitale om jeg ser økning i streken fra idag tidlig :hilarious:

Jeg også. Tror kanskje jeg kommer til å prøve på den digitale om jeg ser økning i streken fra idag tidlig :hilarious:
Vet ikke om jeg klarer å holde meg en halvtime til fordi jeg er så gira :hilarious::hilarious: uæææ spennende!!! Legg ut her

Skuffelsen er stor når testen er blenda, fant en tidligtest i skuffa også :shifty:

Vedlegg

• D5426BE3-F25A-4F40-9234-22F100F8F72A.jpeg
    D5426BE3-F25A-4F40-9234-22F100F8F72A.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 106
Back
Topp