SerAltså er det virkelig håp her også?! Er faktisk litt økning siden i morges! Håper virkelig ikke dette er noe tull nå… (nederste bilde)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SerAltså er det virkelig håp her også?! Er faktisk litt økning siden i morges! Håper virkelig ikke dette er noe tull nå… (nederste bilde)
Ser økning jeg også!!Altså er det virkelig håp her også?! Er faktisk litt økning siden i morges! Håper virkelig ikke dette er noe tull nå… (nederste bilde)
Vet at man ikke skal stole på tester etter tidsfristen.Hva f*** skjer med denne testen nå???
Plutselig var den blitt sånn her???!!!
Har ALDRI sett en test sånn før, hvertfall ikke etter noen timer testen ble tatt
Nå lurer jeg bare på om den er defekt?? Det er det rareste jeg har opplevd
Vis vedlegget 370561
Ja nettopp. Derfor stoler jeg så absolutt ikke på denneVet at man ikke skal stole på tester etter tidsfristen.
Men når dette har skjedd meg har jeg vært gravid! Men som sagt kan man ikke stole på de etter tidsfristen.
Krysser fingrene!!!
Oi spennende! Ta en ny test å sjekke kanskje?Hva f*** skjer med denne testen nå???
Har ALDRI sett en test sånn før, hvertfall ikke etter noen timer testen ble tatt
Vis vedlegget 370561
Har nettopp vært på do så ikke mye å klemme ut her dessverre. Men må ta en igjen i morgenOi spennende! Ta en ny test å sjekke kanskje?
Ser økningAltså er det virkelig håp her også?! Er faktisk litt økning siden i morges! Håper virkelig ikke dette er noe tull nå… (nederste test)
Heier på deg!Jeg skal tisse om en time jeg tror nok testen er blendahvit, men MÅ BARE
Jaa Kjenner jeg er litt redd for kjemisk nå da, siden jeg har hatt så mange svake streker til nå. Men kan jo bare være en miks av skyggestreker alt jeg har fått tidligere. Håper på økning i morgen!! Lykke til med din test nå snartSer økning
Oi! Herremin, så spennendeHva f*** skjer med denne testen nå???
Vis vedlegget 370561
Ja! Spennende, og veldig rartOi! Herremin, så spennende
Jeg også. Tror kanskje jeg kommer til å prøve på den digitale om jeg ser økning i streken fra idag tidligJeg skal tisse om en time jeg tror nok testen er blendahvit, men MÅ BARE
Vet ikke om jeg klarer å holde meg en halvtime til fordi jeg er så gira uæææ spennende!!! Legg ut herJeg også. Tror kanskje jeg kommer til å prøve på den digitale om jeg ser økning i streken fra idag tidlig
Oioi se her. Fin strek der syns jeg! Dette ble en spennende gruppe!Altså er det virkelig håp her også?! Er faktisk litt økning siden i morges! Håper virkelig ikke dette er noe tull nå… (nederste test)
Den ligner på min strek!10 dpo, og fikk denne idag (midt på dagen urin) Har jeg fått streksyn, eller ser dere også noe? Den dukket opp før 3 min va gått