IKM uke 45

Jeg var litt urutinert da jeg skrev meg opp her og glemte å inkludere nick, oppdater gjerne meg på gravid (selv om jeg ikke klarer å tro helt på det enda!) :)

Spennendegreier - 33 - PP3 - B1 - EL usikker (rundt 25.10?) - IKM 09.11
 
Jeg var litt urutinert da jeg skrev meg opp her og glemte å inkludere nick, oppdater gjerne meg på gravid (selv om jeg ikke klarer å tro helt på det enda!) :)

Spennendegreier - 33 - PP3 - B1 - EL usikker (rundt 25.10?) - IKM 09.11
Oppdatert :) og gratulerer. :)
 
Hei alle sammen!

Venter på lillebror/lillesøster - 34 år - PP7 - B2 - EL? (Estimert 30.10) - IKM 13.11 (i dag)

Hadde SA forrige PP. Aborten skjedde veldig tidlig, men typisk nok dagen etter vi fikk bekreftet svangerskap og at alt så fint ut hos gyn. Gått gjennom en prosess med funn av alvorlige celleforandringer parallelt, men etter biopsi ble det besluttet at vi kan utsette operasjon (konisering), siden det er oppdaget tidlig. Det gir oss rom til å prøve på barn 2 en liten stund. ❤️

spørsmål: dere som er gravide/har vært det: husker dere hvordan utflod var rett før IKM?
 
Har du testet mer i dag? :)
Fikk dessverre TR idag :sorry:


bare sett meg opp på TR, og vi er klare for ny PP og veien videre med IVF osv:) Blir ny runde med Femar og så høre vi med gyn for planleggingen videre. Satser på at vi klarer å få en august-baby og slipper unna IVF i siste liten!:p:Heartred

Gratulerer til alle her som er gravide!!:Heartred
Noen av dere ser jeg nok i neste IKM gruppe:Heartred
 
Hei dere! Jeg skulle vært med i denne ikm gruppa men er ikke aktiv inne på forumet lengre for å ta litt avstand å la ting gå sin egen gang men nå er jeg over ikm, tr skulle kommet fredag/lørdag og fremdeles ingen tegn til den. Grunnen til at jeg skriver er fordi jeg stusser for at jeg har blankt tynn utflod spesielt mer om morgenen, føles våt nedentil utover dagen men fortsatt blankt på papiret. Utslag på eltester men ingenting på hcg igår men kanskje en skygge idag. Litt usikker.. Jeg har aldri hatt blank tynn utflod verken før eller over ikm og tr er ganske presis. Noen med erfaring på noe lignende?
 
Hei dere! Jeg skulle vært med i denne ikm gruppa men er ikke aktiv inne på forumet lengre for å ta litt avstand å la ting gå sin egen gang men nå er jeg over ikm, tr skulle kommet fredag/lørdag og fremdeles ingen tegn til den. Grunnen til at jeg skriver er fordi jeg stusser for at jeg har blankt tynn utflod spesielt mer om morgenen, føles våt nedentil utover dagen men fortsatt blankt på papiret. Utslag på eltester men ingenting på hcg igår men kanskje en skygge idag. Litt usikker.. Jeg har aldri hatt blank tynn utflod verken før eller over ikm og tr er ganske presis. Noen med erfaring på noe lignende?
Høres mer ut som fertil utflod, altså den man har før EL? :bored: Kan jo være at egget ikke har sluppet enda. Temper du?
 
Hei dere! Jeg skulle vært med i denne ikm gruppa men er ikke aktiv inne på forumet lengre for å ta litt avstand å la ting gå sin egen gang men nå er jeg over ikm, tr skulle kommet fredag/lørdag og fremdeles ingen tegn til den. Grunnen til at jeg skriver er fordi jeg stusser for at jeg har blankt tynn utflod spesielt mer om morgenen, føles våt nedentil utover dagen men fortsatt blankt på papiret. Utslag på eltester men ingenting på hcg igår men kanskje en skygge idag. Litt usikker.. Jeg har aldri hatt blank tynn utflod verken før eller over ikm og tr er ganske presis. Noen med erfaring på noe lignende?
Høres ut som den syklusen jeg tok vaksine og eggløsningen kom ca. da mensen egentlig skulle ha kommet.
 
Høres mer ut som fertil utflod, altså den man har før EL? :bored: Kan jo være at egget ikke har sluppet enda. Temper du?
Temper ikke, lar ting gå sin gang egentlig. Det rare for meg er at det ikke minner meg om elslim siden den er tykkere og strekkbar noe dette ikke er, kjenner heller ikke noe til elsmerter men hvem vet :hilarious:
Høres ut som den syklusen jeg tok vaksine og eggløsningen kom ca. da mensen egentlig skulle ha kommet.
Hmm, ja jeg tok vaksine i september så ville ikke trodd den klusser til nå o_O
 
Temper ikke, lar ting gå sin gang egentlig. Det rare for meg er at det ikke minner meg om elslim siden den er tykkere og strekkbar noe dette ikke er, kjenner heller ikke noe til elsmerter men hvem vet :hilarious:
Hmm, ja jeg tok vaksine i september så ville ikke trodd den klusser til nå o_O
Er ikke godt å si om det er en syklus med sen/ingen EL eller om du er gravid o_O Vet EL-tester også kan slå ut dersom man er gravid. Tatt ny gtest?
 
Jeg har svakere tester i dag og har begynt å blø, så det ble nok dessverre bare en kjemisk på meg denne prøveperioden :sorry:.
 
Jeg har svakere tester i dag og har begynt å blø, så det ble nok dessverre bare en kjemisk på meg denne prøveperioden :sorry:.
Så leit å høre :( Ønsker deg masse lykke til videre :Heartred Krysser fingrene for at det er gullegget som slipper neste gang!
 
Back
Topp