IKM uke 45

Klarte ikke holde meg lenger, så måtte teste litt mer :hilarious:Tok først testen på det øverste bildet. Ble litt demotivert av at den var svakere, med nesten usynlig strek. Jeg har lenge hatt på følelsen at det partiet med tidligtester jeg har fra babyplan ikke er så bra, så følte bare jeg måtte ta en vanlig test også. Og den slo jo mye mer ut! Da ble jeg litt sur på tidligtesten, så jeg fyrte av en til. Og den slo også ut!

Alle testene på de vedlagte bildene er tatt på samme urin. Det øverste bildet er av den første tidligtesten innenfor tidsfristen, det midterste av vanlig-testen innenfor tidsfristen og det nederste er av alle tre testene, hvorav den øverste testen er vanlig-testen,den midterste er den samme som på det første bildet og den nederste er den siste tidligtesten innenfortidsfristen.
Ja, her er det noe på gang! :woot: Krysser :Heartred

Klarte ikke holde meg lenger, så måtte teste litt mer :hilarious:Tok først testen på det øverste bildet. Ble litt demotivert av at den var svakere, med nesten usynlig strek. Jeg har lenge hatt på følelsen at det partiet med tidligtester jeg har fra babyplan ikke er så bra, så følte bare jeg måtte ta en vanlig test også. Og den slo jo mye mer ut! Da ble jeg litt sur på tidligtesten, så jeg fyrte av en til. Og den slo også ut!

Alle testene på de vedlagte bildene er tatt på samme urin. Det øverste bildet er av den første tidligtesten innenfor tidsfristen, det midterste av vanlig-testen innenfor tidsfristen og det nederste er av alle tre testene, hvorav den øverste testen er vanlig-testen,den midterste er den samme som på det første bildet og den nederste er den siste tidligtesten innenfortidsfristen.
Oi så rart! Men herligheten, her er det absolutt streker!! :D

Ååå herlighet såå spennende :love7 Jeg ser streker!!!! :Heartpink:Heartpink:Heartpink :notworthy

Jeg hadde også masse murringer og stikninger tidlig i dpo land! Så fikk jeg igjen på mandag samme type som jeg hadde, var det 4(?) dpo jeg skrev det tro? Negativ tirsdag og positiv idag. Jeg trodde jo jeg var gravid pga kvalmen, men tror nok det bare va noen annet siden egget mest sannsynlig ikke hadde festet seg enda da :hungover:

åh, ja hva kostet det… tror vi brukte rundt 10 000 på medisiner, og vi hadde en del reisevei så brukte 5000-6000 på reise/hotell :banghead: men så var vi jo så heldig at det gikk på første forsøk.. hadde vi måtte inn igjen ville det blitt nytt uttak :confused: Vi hadde begynt å spare til bryllup, så vi brukte de sparepengene på ivf isteden :p
Ja, kroppen kan være merkelig og lure oss!:p
Men herlig at du fikk testa positiv et par dager etter negativ:Heartred

Såpass, trodde det kosta fort opp 20-40 k med slike IVF, så det var mindre enn jeg trodde. Men regner med at det er litt forskjellige priser rundt om. Jeg har null anelse om IVF, siden alle mine tre barna satt på enten eget forsøk eller med kur. Nå er det enda mer vanskeligere :banghead: Har nok noe å si med alderen min:bookworm:

Men dere hadde skikkelig flaks at det satt på første forsøk med IVF! Og nå ikke mange PP på egenhånd heller :Heartred

Prøvde meg på MakeSure ikveld, og bare en skygge tenker jeg :banghead: Er enten 11/12 dpo og skulle hatt mensen for to dager siden. Ingen tegn til det ennå:p

Er bare tre alternativer her nå:
- skyggestrek
- rester etter Ovitrelle (men, 14 dager siden innsett?)
- begynnende babystrek

Jau, får ta en ny imorgen tidlig. Tempen gikk jo opp igjen idag, så er litt spent på åssen den er imorgen :joyful:

Vedlegg

• C599FCDE-E6D1-4D48-B10D-00E3DC8F890D.jpeg
    C599FCDE-E6D1-4D48-B10D-00E3DC8F890D.jpeg
    394,2 KB · Visninger: 99
Noen som har erfaring med skygger på Metode-tester? Tror nok det er skygge, men siden jeg ikke vet sikkert når EL var denne mnd og ingen tegn til tr, tar jeg en test i ny og ne :facepalm:
Jeg fikk skygge på alle testene fra metode når jeg ikke var gravid :eek: hadde en tråd om dette for ikke så lenge siden og erfaring fra folk er også at de blir sent positive får jeg inntrykk av.. tok en test når jeg ble gravid og da var det svak men rosa tydelig strek. Har du testet mer?

Skyggestrek:

975392D7-1882-40E4-94C7-87EC23C50943.jpeg

Fikk positiv i forrige uka:
69E7A190-3AF2-4928-87C7-25BA35F1A245.jpeg

Jeg fikk skygge på alle testene fra metode når jeg ikke var gravid :eek: hadde en tråd om dette for ikke så lenge siden og erfaring fra folk er også at de blir sent positive får jeg inntrykk av.. tok en test når jeg ble gravid og da var det svak men rosa tydelig strek. Har du testet mer?

Skyggestrek:

Vis vedlegget 370976

Fikk positiv i forrige uka:
Vis vedlegget 370977

De er ikke pålitelig disse testene :dead: er nok kropp i ubalanse etter forrige sa. Tror tr er rett rundt hjørne :shifty:

Fortsatt gravid :angelic::hilarious: ser listen ikke oppdateres, vært gøy å fått en faktisk oversikt over alle som ble gravid i denne gruppa :eek:

12/13 dpo. Negativ test igjen og ingen symptomer. Nå har jeg ikke flere tester igjen, bortsett fra en digital som jeg må spare til senere. Vi får se, hvis jeg ikke får mensen i dag eller morgen er jeg litt redd for at den ryker, haha. Har sendt av gårde en bestilling til Babyplan så nå er jeg klar for neste runde!

Sask - 29 - PP 33 - B1 - EL 25/10 - IKM 8/11

Jeg kan settes på TR. Er på cd33 og siden eggløsningen aldri kom, skal jeg starte med provera i dag og prøve dobbel dose letrozol neste runde:)

Gratulerer til dere som har fått positiv g-test!:Heartred

Jeg kan settes på TR. Igjen: mange gratulasjoner til dere som kan flytte inn i juli-gruppa, fantastisk at det ble så mange! :love7

Takk for det:Heartred:love7 Kan jeg samtidig spørre hvor du handler FRER tester henne? Amazon? Er ikke frakten dyr?:wacky:
Kjøpte dem på eBay . Og jo, frakten er dyr :hilarious:

@Babydrømmen
Jeg kan settes på TR. Gratulerer igjen til dere med positiv test! :joyful:

3 dager igjen til forventet TR, om mensen kommer tilbake så tidlig etter en MA..
Kjenner meg ikke gravid eller TR på vei, men den som venter på noe godt forventer ej
forgjeves heter det. Så vi får se ^^

Prøvde meg på MakeSure ikveld, og bare en skygge tenker jeg :banghead: Er enten 11/12 dpo og skulle hatt mensen for to dager siden. Ingen tegn til det ennå:p

Er bare tre alternativer her nå:
- skyggestrek
- rester etter Ovitrelle (men, 14 dager siden innsett?)
- begynnende babystrek

Jau, får ta en ny imorgen tidlig. Tempen gikk jo opp igjen idag, så er litt spent på åssen den er imorgen :joyful:

Testet idag? Jeg tenker at det enda er håp. For streken burde jo vært helt borte nå om det var ingenting??

Testet idag? Jeg tenker at det enda er håp. For streken burde jo vært helt borte nå om det var ingenting??
Fortsatt bare bitte svak som igår, ikke noe sterkere strek:rolleyes: og så dessuten falt temperaturen enda ned så er nok TR rett rundt i hjørnet nå:arghh:

Vedlegg

• A6CD8695-66C4-484C-907F-0838CAC6530B.jpeg
    A6CD8695-66C4-484C-907F-0838CAC6530B.jpeg
    811,2 KB · Visninger: 57
Back
Topp