IKM uke 45

Juhuuuu, komkom til juligruppa :D det med antall uker er vel ikke helt presist, men vil variere litt ift hvor rask økning i hcg man har. Stemmer nok med dine antagelser, det er jo ca 2 uker etter EL?
Ja, det er sant :) Da stemmer det sikkert. Uansett har det jo lite å si :p

Jeg kommer! :D

Har spotta litt hver dag i snart en uke:meh: har aldri opplevd dette før, så føler meg litt bekymret. Er 12 dpo og negative tester. Men det er vel mest sannsynlig at dette er noe hormonelt. Håper TR kommer som den skal. For dette er slitsomt…

El-smerter og slim 26-27 oktober. Siden det er pp 2 har jeg ikke testet/tempet.

Skjønner deg godt! gikk 27 eller 28 pp uten en eneste positiv test under prøving på førstemann vi også. Han ble til ved hjelp av ivf :sorry:
Ok, jeg hadde EL smerter og slim den 29-30.okt og den 5/11 fikk jeg en slags lang stikk og begynte å lure om det var festesmerte. Men det er jo gått 6 dager siden så jeg tror ikke det var den. Ellers ville det jo slått ut på hcg etter 48-72 timer.

Vi skal ha samtale med gyn hvis det ikke går denne gangen for å starte opp opplegget med IVF. Gyn snakket noe om egguttak. Men hvor mye koster det egentlig med slike prosess?:p

@Babydrømmen Kanskje du får til å redigere hovedinnlegget med en oversikt over hvem som har blitt gravid og hvem som har fått TR? Har sett mange positive tester i gruppa, så hadde vært gøy å se en oversikt over fordelingen :)

Ok, jeg hadde EL smerter og slim den 29-30.okt og den 5/11 fikk jeg en slags lang stikk og begynte å lure om det var festesmerte. Men det er jo gått 6 dager siden så jeg tror ikke det var den. Ellers ville det jo slått ut på hcg etter 48-72 timer.

Vi skal ha samtale med gyn hvis det ikke går denne gangen for å starte opp opplegget med IVF. Gyn snakket noe om egguttak. Men hvor mye koster det egentlig med slike prosess?:p
Jeg hadde også masse murringer og stikninger tidlig i dpo land! Så fikk jeg igjen på mandag samme type som jeg hadde, var det 4(?) dpo jeg skrev det tro? Negativ tirsdag og positiv idag. Jeg trodde jo jeg var gravid pga kvalmen, men tror nok det bare va noen annet siden egget mest sannsynlig ikke hadde festet seg enda da :hungover:

åh, ja hva kostet det… tror vi brukte rundt 10 000 på medisiner, og vi hadde en del reisevei så brukte 5000-6000 på reise/hotell :banghead: men så var vi jo så heldig at det gikk på første forsøk.. hadde vi måtte inn igjen ville det blitt nytt uttak :confused: Vi hadde begynt å spare til bryllup, så vi brukte de sparepengene på ivf isteden :p

Kan settes på TR. Lykke til alle gravide og oss som satser på neste runde:love017

Jeg kan settes på TR.. :shifty: begynte å spotte på kvelden 11dpo før den kom for fullt i går 12dpo. Er
litt deppa akkurat nå men om noen dager er jeg nok klar for en ny pp. Gratulerer så masse til alle gravide i denne fine gruppa ♡ og lykke til videre til dere andre!
Vi sees i neste ikm gruppe!

WOW, den FRER-testen er jo kjempesterk selv om de andre er litt svakere. Er de andre vanlige eller tidligtester? Hvor har du fått tak i FRER? (sorry mange spørsmål). Gratulerer <3
Tusen takk! De andre er vanlige :) men FRER slår alt uansett hos meg! Kjøpte de på eBay, ble nok ikke de billigste testene med frakt og alt sånt :hilarious: brukte de forrige svangerskap og de slo ut før tidligtester fra andre merker.

Som magefølelsen sa, så blir det kjemisk her denne mnd:yuck: Er rart med det, av og til så vet man før man ‘vet’ på en måte. Skyggestreker på vanlig test nå, og ‘ikke gravid’ på digital. Men, det var bare pp1 :) Så da blir det julebord med godt i glasset på hu mor, så venter vi på tr:D

Lykke til alle dere andre, krysser fingrene for alle!:D:Heartbigred
Håper det klaffer beste pp:Heartred klem til deg!

14 dpo, eller 4+0 som jeg er nå :love7
Måtte ta en + test for nostalgien sin del. Sånn jeg fant ut jeg var gravid i 2010.

Jeg flytter inn i Juli, og ønsker dere alle masse masse lykke til :hello2:wav

Jeg heier på alle spirene som vil komme den neste tiden :Heartpink Må tanta holde seg unna. :taunt005

Men glad nå for at jeg fikk meg en god halloweenfest + jeg spiste masse spekemat med brie i ukene før :knegg:Vis vedlegget 370870 Vis vedlegget 370869
Ingen tvil her!!! Dette blir baby :D

Våknet med mine typiske mensensymptomer: veldig varm og mensen kramper. Ble likevel fristet til å teste siden jeg ikke testet igår :hilarious:
Siden testen ikke ble positiv med en gang den traff der streken skal være tømte jeg tisset i do og tenkte jaja jeg visste det jo :bag: men etter 30 sek så den slik ut:
Pooooosiiitiiiv :D

14 dpo idag :) endelig begynner billigtestene å ha en faktisk strek :hilarious: og frer er sterkere enn kontrollinja :pompus:

IMG_20211111_150142.jpg

Klarte ikke holde meg lenger, så måtte teste litt mer :hilarious:Tok først testen på det øverste bildet. Ble litt demotivert av at den var svakere, med nesten usynlig strek. Jeg har lenge hatt på følelsen at det partiet med tidligtester jeg har fra babyplan ikke er så bra, så følte bare jeg måtte ta en vanlig test også. Og den slo jo mye mer ut! Da ble jeg litt sur på tidligtesten, så jeg fyrte av en til. Og den slo også ut!

Alle testene på de vedlagte bildene er tatt på samme urin. Det øverste bildet er av den første tidligtesten innenfor tidsfristen, det midterste av vanlig-testen innenfor tidsfristen og det nederste er av alle tre testene, hvorav den øverste testen er vanlig-testen,den midterste er den samme som på det første bildet og den nederste er den siste tidligtesten innenfortidsfristen.

Vedlegg

• 256B4BCC-FABF-43BE-84F6-CF48AF830368.jpeg
    256B4BCC-FABF-43BE-84F6-CF48AF830368.jpeg
    424,5 KB · Visninger: 95
  • 0D4AD79D-2869-4B15-BED8-9D244C07382B.jpeg
    0D4AD79D-2869-4B15-BED8-9D244C07382B.jpeg
    422 KB · Visninger: 101
  • A4E65751-5712-4DA7-9B8C-DE288B805AC0.jpeg
    A4E65751-5712-4DA7-9B8C-DE288B805AC0.jpeg
    876,2 KB · Visninger: 104
Back
Topp